سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ما را ازکسانی قرار ده که درختان شوق تو در باغ های سینه شان، شاخه ها گسترده و آراسته شده است و آتش محبّتت، دل هایشان را فراگرفته است ... و چشمانشان با نگریستن به تو روشن شده است . [امام سجّاد علیه السلام ـ در مناجات العارفین ـ]
 
پنج شنبه 89 شهریور 18 , ساعت 6:41 صبح
  مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش:

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، محمدتقی فخریان به عنوان مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به پیشنهاد معاونت پرورشی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل امور تربیتی منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با هماهنگی معاونت مذکور و مشارکت و همفکری مدیران، کارشناسان و مدیران کل استان‌ها در جهت انجام وظایف محوله نظیر؛ برنامه‌ریزی در ابعاد فرهنگی، هنری، ادبی همه جانبه و تعامل قوی با دستگاه‌های فرهنگی و مراکز هنری و بازنگری در مسابقات و جشنواره‌ها از نظر کیفی و کمی، تقویت و تجهیز مراکز فرهنگی تربیتی در سطح ملی و استانی با رویکرد نوآورانه و جذاب (کانون‌ها- اردوگاه‌ها)، برنامه ریزی برای گسترش روحیه پژوهش و تحقیق با توسعه و تجهیز کتابخانه‌های مدارس، گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان، گسترش فرهنگ نماز و قرآن و پیوند دانش‌آموزان با مساجد هم‌چنین برنامه‌ریزی ونظارت بر برگزاری انتخابات و ساماندهی شوراهای دانش‌آموزی و اعضای آن در قالب کمیته‌های تخصصی مرتبط و ... اهتمام داشته باشید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ