سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 89 آبان 6 , ساعت 7:20 صبح

**فرزندان آیت‌الله وحید خراسانی و جمعی دیگر از علما و اساتید حوزه علمیه از جمله دیدار کنندگان دوشنبه شب رهبر انقلاب بودند..این دیدارها معمولاً پس از نماز مغرب و عشا صورت می‌گیرد.

**دستیار ویژه اوباما، در جمع بزرگترین لابی صهیونیستی آمریکا گفت که کاخ سفید با اسرائیل در خصوص ایران کاملاً هماهنگ است.به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، دنیس راس، مشاور ارشد کاخ سفید در امور خاورمیانه که در نشست کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) در فلوریدا صحبت می کرد گفت: رئیس جمهور آمریکا به طور پیوسته وقت بیشتری را در مقایسه با دیگر چالش های امنیتی به مسئله ایران اختصاص می دهد.راس خاطرنشان کرد: میزان هماهنگی بین آمریکا و اسرائیل بی سابقه است.وی با تأکید بر تحکیم رابطه میان این دو کشور گفت: طی سی سال گذشته در این مباحثات شرکت داشته ام و این بحث ها هیچ گاه اینقدر فشرده و متمرکز نبوده، این امر منعکس کننده همکاری جدی میان آمریکا و اسرائیل بر سر مسئله ایران است.

**در حالی که گفته می شود عبدالرحیم شه بخش داماد مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی به اتهام ارتباطات خاص با بیگانگان و سؤاستفاده از اموال عمومی بازداشت شده  اما اخبار دریافتی حاکی است که وی به دلایل دیگری نیز در بازداشت به سر می برد.یک منبع آگاه در گفت وگو با زاهدان پرس در این خصوص گفت سفر عبدالرحیم شه بخش به دوبی و ارتباط با شبکه ماهواره ای وهابی نور و همچنین نگهداری غیر قانونی چند هزار طلبه خارجی از چندین کشور دنیا و ارتباط با رسانه های بیگانه و ضد انقلاب و تحریک افکار عمومی از دیگر مواردیست که منجر به بازداشت وی شده است .

** شهردار یک شهر ساحلی در ایتالیا درصدد است تا پوشیدن دامن کوتاه و لباس‌های بدن نما را در این شهر ممنوع کند. این برنامه برای بهبود وضعیتی صورت می‌گیرد که شهردار این شهر ساحلی آن را استاندارد نجابت عمومی نامیده است. دون پائولو چچره، از کشیشان محلی شهر ناپل نیز با تایید اقدام شهردار کاستلا ماری دی استابیا گفته است: این کار می‌تواند جلوی افزایش آزار و اذیت جنسی را بگیرد.

**حجت‌الاسلام سلیمی عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: برخی از آقازاده‌ها و مسئولان کشور تنها برای اخذ مدرک دکترا به کشورهای آسیای میانه و قفقاز سفر می‌کنند. وی افزود:‌ این افراد با پرداخت وجوهی به دانشگاه‌های خارجی تنها زمان ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کرده و پس از پرداخت وجوه هر ترم، بدون حضور در دانشگاه مدرک دکترای خود را اخذ می‌کنند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ