سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، گلشن خردمندان و بستان فاضلان است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 بهمن 6 , ساعت 7:21 صبح
در 4 سال گذشته؛
بیش از 4000 نفر در فریدن مشغول به کار شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: از سال 85 تاکنون بیش از 4 هزار نفر در این شهرستان مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، اسدالله احمدی سه‌شنبه شب در جلسه شواری اداری شهرستان فریدن به مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در سه سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، بیش از 146 مصوبه به شهرستان فریدن اختصاص پیدا کرد که از 63 مصوبه دور اول سفر، افزون بر 90 درصد مصوبات اجرایی شده است.
وی افزود: از این تعداد مصوبه 67 درصد به طور 100 درصد عملیاتی و به بهره‌برداری رسید و در دور دوم سفر نیز از مجموع 76 مصوبه، 91 درصد مصوبات اجرایی و 58 مصوبه به طور 100 درصد اجرایی و عملیاتی شد.
فرماندار فریدن تصریح کرد: در دور سوم نیز از مجموع هفت مصوبه، یک مصوبه 100 درصد به بهره‌برداری رسید و 75 درصد مصوبات هم اجرایی شد.
وی به ظرفیت اشتغالزایی در شهرستان فریدن اشاره کرد و ادامه داد: نرخ بیکاری شهرستان فریدن در سال 85 به 19.6 درصد می‌رسید که با تلاش مسئولان و ارائه طرح‌ها، بیش از 4 هزار نفر مشغول به کار شدند.
احمدی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده نرخ بیکاری در سال 89 به 10.9 درصد رسید و در همین راستا تعهد شهرستان در زمینه اشتغالزایی، یک‌هزار و 369 فرصت شغلی بود که تاکنون یک‌هزار و 462 فرصت شغلی ایجاد شده است که رشد 110در صدی را نشان می‌دهد.
وی درباره هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: درباره اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، شهرستان فریدن در مدت سه روز، 50 جلسه ایجابی و چهره به چهره در شهر و روستا با مردم برگزار کرد و آموزش صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی برای مردم تبیین شد.
فرماندار فریدن اظهار داشت: در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها بیش از 60 درصد کسبه و بازاریان شهرستان فریدن در حمایت از طرح دولت اجناس و کالاهای خود را از سه تا 12 درصد زیر قیمت مصوب به فروش می‌رسانند که نشان دهنده وحدت و همدلی مردم با دولت در اجرای این طرح است.
وی به تصویب طرح‌های فرهنگی شهرستان فریدن در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: به واسطه طرح‌های فرهنگی خوبی که شهرستان فریدن به استان ارائه کرد، از 220 طرح ارسالی به استانداری با هزینه‌ای افزون بر 14 میلیارد ریال در مرحله اول، 72 طرح با هزینه‌ای افزون بر 3 میلیارد و 760 میلیون ریال به تصویب رسید که شهرستان فریدن را جزو سه شهرستان برتر در این زمینه قرار داده است.
انتهای پیام/صا20/ع



لیست کل یادداشت های این وبلاگ