شگفتا خلافت از راه همصحبتى به دست آید . [ و شعرى از او در این باره روایت شده است : ] اگر با شورا کار آنان را به دست گرفتى چه شورایى بود که رأى دهندگان در آنجا نبودند . و اگر از راه خویشاوندى بر مدعیّان حجّت آوردى ، دیگران از تو به پیامبر نزدیکتر و سزاوارتر بودند . [نهج البلاغه]
 
شنبه 89 اسفند 14 , ساعت 2:25 عصر

مادران بلند همتی که از دامان پاکشان مردان غیور و جوانمرد پا به عرصه شهادت می نهند یقینا در سرای آخرت مورد لطف و عنایت ساقی کوثر مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه (س) قرار خواهند گرفت.

مرحومه لیلا خلجی مادر محترم  اولین شهید  هشت سال دفاع مقدس روستای بتلیجه  «علی قجاوند » از زمره این شیر زنان است.

درگذشت تاثر برانگیز او اندوهی بزرگ بر وجودمان فرونشاند، مادری که خالصانه و برای رضای حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند. ما به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستیم.

 ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحومه و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.  

شهید علی قجاوند دار تاریخ 17/1/60در کربلای کرخه به شهادت رسید -از اویک یادگار به جا ماند (حسن ) که دوری پدر را تحمل نکرد ودر سال 1385در مسیر شهر مقدس مشهد تصادف و به لقا الله پیوست (روحش شاد )

پایگاه مقامت بسیج شهدای یتلیجه     خانواده معظم شهدای بتلیجه

پایگاه مقاومت بسیج نرجس بتلیجه

شورای اسلامی روستای بلیجه

مدیر وبلاگ  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ