سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است :خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 اسفند 18 , ساعت 7:16 صبح



**کلودیو مارکوس، بازیکن اهل فرانسه تیم بسکتبال راه و ترابری استان قم، یکشنبه شب با حضور در دفتر آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در قم و ذکر شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

**«غلام‌علی دهقان» عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌و‌گو با سایت آفتاب، اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی شخصیتی فرهیخته و فرزانه است که همیشه مورد اجماع تمامی نیروهای انقلاب بوده است و حضورشان در کسوت ریاست خبرگان زیبنده این مجلس می‌باشد.

وی افزود: در همین راستا آیت‌الله مهدوی‌کنی گزینه مناسب و مورد تأیید هاشمی‌رفسنجانی هم هست و با توجه به اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی برای انتخابات ریاست‌خبرگان اعلام آمادگی کرده است، هاشمی رفسنجانی از حضور ایشان در منصب ریاست مجلس خبرگان استقبال کرده و ایشان گزینه مورد نظر هاشمی رفسنجانی برای ریاست خبرگان است. یک منبع آگاه گفت: با حمایت 61 عضو خبرگان رهبری از آیت‌الله مهدوی کنی تاکنون، ریاست ایشان در مجلس خبرگان قطعی شده است.

** به تازگی کارکنان سفارت کانادا در سوریه در اقدامی هدفمند و برنامه ریزی شده ضمن ارتباط با دانشجویان ایرانی که به آن کشور مسافرت می‌کنند، آن‌ها را در راستای اهداف مورد نظر خود جذب می‌کنند. سفارت کانادا طی اقدامات خصمانه خود علیه نظام به دنبال جاسوسی علیه نظام بوده و در راستای اهداف سازمان جاسوسی سیا عمل می‌کند. گفتنی است سفارت کانادا در کشور سوریه، چند کارمند ایرانی نیز دارد که در این اقدامات با سفارت کانادا همکاری می‌کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ