سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 90 دی 24 , ساعت 8:47 عصر

اخبار کوتاه


...

 ***«نبیل رجب»، رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، به‌شدت از سوی نیروهای رژیم آل‌خلیفه مورد ضرب و شتم قرار گرفت که به‌دلیل شدت جراحات فوراً به بیمارستان «السلمانیه» منامه منتقل شد. نیروهای امنیتی آل‌خلیفه هنگام بستری‌شدن وی در بیمارستان، او را مورد بازجویی قرار دادند. به گفته پزشکان، حدود 8 تا 10 نفر از نیروهای امنیتی، نبیل رجب را که دارای جراحات شدیدی بود احاطه کرده و از او بازجویی می‌کردند.

 ***پس از آنکه محمد نوری‌زاد و مهدی خزعلی از فتنه‌گران دم‌دستی در ادامه نگارش مطالب موهن به ته خط رسیدند، دوستان فتنه‌انگیز آنان  ضمن دعوت آنان به سکوت مقطعی، از آنان خواسته‌اند تا ضمن هک کردن سایت خود، مظلوم‌نمایی پیشه کرده، آن را حاصل برخوردهای انتقام‌گیرانه از خود قلمداد کنند!

*** یک سایت خبری مدعی شد که مجری معروف صداوسیما به‌دلیل مشخص شدن ارتباطات وی با اختلاس سه هزار میلیاردی، از کشور فرار کرده است. این مجری معروف، ارتباطاتی با گروه امیرمنصور آریا و دیگر افراد صاحب نفوذ داشته و از این روابط برای کارچاق‌کنی استفاده می‌کرد. مجری معروف ظاهراً سه ماه پیش، ایران را به مقصد یکی از کشورهای غربی ترک کرده و تاکنون از باز نگشته است.

 ***برخی رسانه‌های خارجی از حمله افرادی مسلح به تجمع صهیونیست‌ها در یک مجتمع گردشگری و تفریحی در منطقه «طابا» در مرزهای مصر و فلسطین اشغالی خبر دادند. تاکنون از میزان تلفات این حمله گزارشی مخابره نشده است.

 ***به‌تازگی شبکه المنار، طی گزارشی افشا کرد: ایجاد دفتر طالبان در قطر با هدف زمینه‌سازی برای فعالیت تکفیری طالبان علیه بلوچستان ایران صورت می‌گیرد. از زمان قدرت‌گرفتن طالبان در افغانستان، دستگاه جاسوسی آمریکا تلاش کرد میان طالبان و برخی حوزه‌های علمیه در سیستان‌وبلوچستان ارتباط برقرار کند تا از این طریق، بتواند تفکر طالبانی را که تفکری شدیداً ضدشیعی است، در جنوب شرق ایران توسعه بدهد

 

منبع : سایت هادی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ