سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها، خاک و دانش، نهال و گفتگو، آب است . هرگاه آب از خاک جدا افتد، نهال خشک گردد . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 90 دی 24 , ساعت 8:49 عصر

 رئیس‌جمهور عراق اعلام کرد: حزب منحل شده بعث، فعالیت‌های خود را در برخی مناطق عراق از سرگرفته است. طالبانی همچنین با رد ادعاهای سران العراقیه که برای توجیه اقدامات منفی خود از واژه‌هایی همچون طایفه‌ای استفاده می‌کنند، گفت: اختلافات موجود در عراق، طایفه‌ای نیست.

*** باوجود اینکه ماه‌ها آمریکا به بهانه واهی نقض حقوق بشر به سوریه فشار می‌آورد و این کشور را تحریم می‌کند و مأموران بحرینی تاکنون ده‌ها شهروند بی‌گناه بحرینی ازجمله کودکان و زنان را به شهادت رسانده‌اند است و آمریکایی‌ها در باطن از آل‌خلیفه حمایت و در ظاهر نظاره‌گری می‌کنند، خبرگزاری رویترز در خبری مضحک اعلام کرد: مقامات ایالات متحده در واکنش به برخی اخبار مبنی بر نقض حقوق بشر در بحرین، صرفاً از آل‌خلیفه خواستند در این زمینه تحقیقاتی انجام دهند!

 ***بی‌بی‌سی‌فارسی به‌تازگی بخشی از برنامه‌اش را به رپرتاژ دوماهنامه خاتمی اختصاص داد و به توضیح سرفصل‌های آن پرداخت! هنوز مشخص نیست‌ پخش این رپرتاژ در رسانه‌ای که نقش محوری در هدایت آشوب‌های فتنه 88 داشت، به درخواست و با هماهنگی مسئولان این دوماهنامه بوده است یا خیر ! سردبیر این دوماهنامه «هادی خانیکی» از اعضای اصلی حزب منحله مشارکت است. البته این نشریه به تازگی توقیف شده است.  

*** درنتیجه درگیری میان نیروهای طالبان و ارتش پاکستان در جنوب کراچی، «یاسین‌شاه»، فرمانده طالبان در این منطقه، به هلاکت رسید و معاون وی نیز بازداشت شد. یاسین‌شاه مسئول تعدادی از ترورهای انجام شده در شهر بندری کراچی بود و گفته می‌شود وی در پشت پرده حملات طالبان به شیعیان کراچی در حوادث تروریستی اخیر در این کشور بوده است.

*** «شیخ خالد ملا»، رئیس جمعیت علمای عراق، با محکوم کردن انفجارهای تروریستی تکفیری ها در شهرک صدر و شهر مقدس کاظمین و منطقه بطحا در شهر ناصریه، تصریح کرد: سلفی‌ها فتوای کشتار مسلمانان در عراق را صادر می‌کنند و القاعده آن را اجرا می‌کند و برخی از مقامات نیز سکوت اختیار کرده‌اند.

*** اخیراً در برخی کافی‌شاپ‌های تهران در ایام عزدارای ماه محرم و صفر‌، موسیقی‌های مبتذل غربی به‌صورت آزادانه پخش می‌شود. این کافی‌شاپ‌ها که به‌نظر می‌رسد بسیاری از آن‌ها حتی مجوز فعالیت هم ندارند به مراکزی برای تجمع عناصر ضدانقلاب و معاند در شهر تهران تبدیل شده‌اند. گفتنی است بسیاری از میتینگ‌های سیاسی جریان ضدانقلاب به‌صورت مستمر در ساعاتی خاص به‌صورت آزادانه در این مراکز برگزار می‌شود!

منبع : سایت هادی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ