سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم از خدا بترسید که چه بسیار آرزومند که به آرزوى خود نرسید ، و سازنده‏اى که در ساخته خویش نیارمید ، و گردآورنده‏اى که به زودى گردآورده‏ها را رها خواهد کرد و بود که آن را از راه ناروا فراهم آورد ، و حقى که به مستحقش نرساند ، از حرام به دست آورد و گناهش بر گردنش ماند . با گرانى بار بزه ، باز گردید ، و با پشیمانى و دریغ نزد پروردگار خود رسید . « این جهان و آن جهان زیانبار ، و این است زیان آشکار . » [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 90 اسفند 3 , ساعت 4:42 عصر

 ***«ملازاده» کارشناس وهابی شبکه وصال که با کمک‌های مالی ـ سیاسی رژیم آل‌سعود، حمایت‌های بی‌دریغ می‌شد، در برنامه زنده اخیر خود  با تغییر موضعی عجیب و بی‌سابقه، ملک عبدالله، پادشاه عربستان سعودی (حامی همیشگی شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های وهابی) را فردی غیر مسلمان نامید و با الفاظ شیاد و قبرپرست وی را مورد خطاب قرار داد!

*** تعدادی از سودجویان با فرارسیدن ایام پایانی سال و مراسم چهارشنبه‌سوری، با روش‌های جالبی مواد محترقه و نورافشانی وارد می‌کنند. برای مثال، این افراد با واردات حجم انبوهی شمع، انواعی از مواد محترقه را که واردات آن‌ها ممنوع است ذیل آن، به‌عنوان نوعی شمع(!) به کشور وارد می‌کنند که به علت حجم بالای شمع‌ها، امکان بازرسی همه کالاها نیست.

 ***«مرتضی تمدن» استاندار تهران، در مراسم رونمایی از لباس فرم زنان شاغل استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی تهران با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی پوشش اداری باید مبتنی بر پذیرش اجتماعی افراد باشد، گفت: پوشش طراحی شده برای خانم‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری تهران، از فروردین‌ماه سال آینده اجرا می‌شود.

 ***«مارک ویلیامز» کارشناس بازار نفت با هشدار به غربی‌ها برای پرهیز از بازی نفتی با ایران، گفت: «افزایش اخیر بهای نفت عادی است. به‌صورت تاریخی، هر اتفاقی در ایران، همواره بهای جهانی نفت را تحت تأثیر قرار داده است و آنچه ایران انجام می‌دهد، همیشه بر قیمت‌های جهانی نفت تأثیرگذار بوده و خواهد بود.»

 ***روزنامه «بانکوک پست» نوشت: سید «سلیمان الحسینی» رهبر شیعیان تایلند، اعلام کرد چهار ایرانی مظنون به مشارکت در طرح بمب‌گذاری با هدف از بین بردن مقامات رژیم صهیونیستی در بانکوک، اعضای یک گروه مخالف طرد شده ایرانی به نام مجاهدین خلق(منافقین) هستند که برای ایجاد تیرگی روابط ایران و تایلند دست به این اقدام زده‌اند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ