سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 90 اسفند 3 , ساعت 4:44 عصر

 ***تعداد قابل توجهی از شهروندان سوری مقیم لبنان در حرکتی نمادین با به راه انداختن کاروانی متشکل از 200 خودرو و اهتزار درآوردن پرچم‌های ایران، حزب‌الله، روسیه و چین در خیابان‌های بیروت، از حمایت این کشورها از «بشار اسد» در مقابل فشارهای غربی و عربی تشکر کردند .

 ***یک منبع آگاه نفتی از احتمال رسیدن قیمت هر بشکه نفت به 200 دلار خبر داد، موضوعی که غرب به‌شدت از آن وحشت دارد. غربی‌ها برای جلوگیری از تحقق نفت 200 دلاری، به‌شدت پیگیر توافق در مذاکرات آتی با ایران هستند. گفتنی است در روزهای اخیر و بر اثر اقدامات منطقی ایران، قیمت نفت و بنزین در اروپا رشد صعودی داشته است.

*** «افریم حلوی»، مشاور سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق موساد درباره دلایل فشار غرب و صهیونیست‌ها علیه سوریه گفت: «با متزلزل شدن حکومت «بشار اسد»، سوریه به پاشنه آشیل ایران بدل می‌شود[!] سقوط دولت سوریه احتمالاً موجب می‌شود که رژیم تهران از سیاست هسته‌ای‌اش دست بردارد که این گزینه، خیلی مطمئن‌تر و نتیجه‌بخش‌تر از حمله نظامی است[!]»

*** همزمان با انتقادهای شدید در مورد استفاده از محتوای اسلام‌هراسانه در کتب و جزوات آموزشی تربیت افسران پلیس آمریکا، پلیس فدرال این کشور مدعی شد، صدها سند اهانت‌آمیز به اسلام و مسلمانان را از محتوای کتاب‌های آموزشی حذف کرده است. این درحالی است که اسناد از بین رفته، تنها یک درصد از  160 هزار سند بررسی شده بوده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ