سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز، دوستی به بار می آورد : دینداری، فروتنی و بخشش. [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 90 اسفند 9 , ساعت 1:53 عصر

...

 ***سران حلقه انحرافی در جلسه‌ای ضمن حمله به یکی از نهادهای انقلابی، این نهاد را عامل رد صلاحیت عنوان کردند و از آنان خواستند در محافل مختلف به تخریب این نهاد انقلابی بپردازند . همچنین سران انحراف به‌منظور دلجویی از برخی نامزدهای خود به آنان اطمینان دادند که به‌زودی پست‌هایی را در مجموعه دولت به آنان اعطا خواهند کرد . گفته می‌شود استانداری و معاونت برخی وزارت‌خانه‌ها از جمله پست‌های پیشنهادی بوده است .

** به‌تازگی برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند قطری‌ها به متخصصان ایرانی صنعت پتروشیمی که با سابقه 10 تا 15 سال کار حداکثر بین 2 تا 5/2 میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می‌کنند، پیشنهاد حقوق ماهانه 12 هزار دلاری می‌دهند تا با توجه به نرخ برابری دلار و ریال، چشم صنعت‌گران ایرانی پتروشیمی به حقوقی 7 تا 10 برابری دوخته شود!

*** به دستور رجوی، رسانه‌های این گروهک مأمور شدند تا برنامه‌ها، اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های گسترده‌ای را به فعالیت در جهت بروز ناامنی در انتخابات مجلس اختصاص دهند که این دستور، نشان از برنامه‌ریزی سرکردگان منافقین برای به اغتشاش کشاندن انتخابات دارد. از دیگر فعالیت‌های این گروهک به‌منظور اغتشاش در انتخابات می‌توان به تخلیه تلفنی، ارتباط‌گیری از طریق اینترنت با برخی جوانان فعال در انتخابات، در ایران و سعی بر اعزام نیرو به ایران اشاره کرد.

*** «حمید تقوایی» رهبر گروهک «حزب کمونیست کارگری ایران»، در شبکه کمونیستی «کانال جدید» با اذعان به عدم موفقیت سناریوی انقلاب‌های مخملی در ایران گفت: «تجربه نشان داده است گروه‌هایی که می‌خواهند به نحوی، سناریوهایی را با اتکا به غرب و پروژه‌هایی شبیه تغییر رژیم در اروپای شرقی و انقلاب‌های مخملی و غیره در رژیم جمهوری اسلامی اجرا کنند، نمی‌توانند چنین تغییری را در ایران به‌وجود آورند.»

 ***سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی آل‌سعود تاکنون حدود 16 هزار مزدور استخدام کرده و آن‌ها را در اردوگاه‌های ویژه‌ای اسکان داده‌اند تا با تشکیل گردان‌های ویژه، از آن‌ها برای سرکوب تظاهرات مردمی مناطق شرقی عربستان استفاده کنند. بیشتر این اردوگاه‌ها در «ریاض»، شهرهای «الخبر» و « الدمام» در منطقه‌الشرقیه و نزدیکی شهر «نجران» احداث شده‌اند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ