سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افسردگی، برادری را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 90 اسفند 11 , ساعت 1:22 عصر

*** یک مقام امنیتی به نفوذ عناصر جریان‌های ضدانقلاب در ستادهای انتخاباتی برخی نامزدها هشدار داد. وی در همایشی که با حضور تعدادی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در یک استان کشور برگزار شد، گفت: برخی از این عناصر تلاش می‌کنند با نفوذ در ستادهای انتخاباتی و نزدیک کردن خود به نامزدها ، افکار آنان را در مسیر فکری جریان‌های خارج‌نشین منحرف کنند.

*** اصلاح‌طلبان طی دستورالعملی از بازوی رسانه‌های خود خواسته‌اند که در فضای مجازی این‌گونه تبلیغ کنند که اصلاح‌طلبان ضمن شرکت در انتخابات تنها یک گزینه را به‌عنوان نشان دادن اعتراض خود بنویسند.گفته می‌شود این گزینه، نام یکی از کاندیداهایی است که به «آتشفشان بصیرت» شهرت داشته و به‌تازگی مواضعش مورد استقبال اصلاح‌طلبان قرار گرفته است. اصلاح‌طلبان تصویب کرده‌اند باید نام این فرد را به مظهر مخالفت با نظام تبدیل کرد!

*** باوجود اینکه چند روز از آغاز تبلیغات انتخابات مجلس نهم می‌گذرد و در حالی که همه جریان‌ها و گروه‌‌های سیاسی می‌کوشند در این رقابت داغ سهیم شده و با جلب توجه افکار عمومی به خود، تنور انتخابات را گرم کنند؛ اما در این میان، رفتار رسانه‌‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب کشور تا حد زیادی در خور تأمل است؛ به‌گونه‌ای که گویی مسئله‌ انتخابات در آن‌ها به کلی به فراموشی سپرده شده است! ظاهراً رسانه‌‌های اصلاح‌طلبان نوعی تحریم نامرئی انتخابات را کلید زده‌اند!

 ***نسخه‌ای از انجیل با قدمتی 1500 ساله پیدا شد. این نسخه انجیل حاوی بشارت مسیح(ع) درباره آمدن پیامبر اسلام(ص) است، همچنین در این نسخه از انجیل که با عقاید اسلام همخوانی دارد، حضرت عیسی(ع) به‌عنوان یک انسان وصف شده؛ و نه خدایی که پرستش می‌شود. در این نسخه انجیل همچنین آمده است: حضرت مسیح به یک کاهن که پرسیده بود، چه کسی پس از او می‌آید گفته: «محمد» نام مبارک او است.

 ***مقامات قطر، در آستانه روز جهانی مطبوعات، کاریکاتوریست دانمارکی موهن به پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه وآله) را به قطر دعوت کردند. «فلمنگ روس» روزنامه‌نگار دانمارکی روزنامه«ژیلاند پوستن»، همان روزنامه‌ای بود که کاریکاتور‌‌های موهن علیه پیامبر اسلام(صلی‌الله علیه وآله) را به چاپ رساند که اعتراضات شدیدی را در جهان اسلام در پی‌داشت.

 ***یک هیئت به دستور شاه سعودی در چند روز گذشته وارد سوریه شد و پیام خصمانه سران سعودی را تسلیم مقامات این کشورکرد؛ اما با پاسخ منطقی و همراه با تأنی سران دمشق روبه‌رو شد. سوریه برای نشان دادن واقعیات این کشور، یک سفر خیلی سریع برای این هیئت سعودی به مناطق مختلف سوریه ترتیب داد که این هیئت سعودی پس از دیدن واقعیات سوریه، در تماس با سران سعودی گفتند: تصوری که از دمشق داشتیم، کاملاً عکس چیزی است که در سوریه در جریان است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ