سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی حکمت، رفق و سازگاری نیکوست . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 90 اسفند 15 , ساعت 7:20 صبح

 ***پس از دریافت گزارش‌های مختلف از میزان حضور مردم در انتخابات مجلس نهم، «محمد خاتمی» خطاب به اطرافیان خود می‌گوید: به دوستان گفته بودم که تو دهنی می‌خوریم. گفتنی است این اظهارات در حالی از سوی خاتمی مطرح می‌شود که شکست آنان در برآورد و تخمین عرصه سیاسی کشور بیش از هر چیز مایه آزار آنان شده است .

 ***«سعید برزین» در گفت‌وگو با شبکه بی‌بی‌سی فارسی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به بررسی برخی ابعاد آن پرداخت و ضعیف‌شدن حلقه انحرافی را یکی از نکات قابل توجه در این انتخابات دانست. وی گفت: این انتخابات نشان داد که جریان موسوم به جریان انحرافی، ضعیف شده و در حاشیه سیاست ایران است. وی در ادامه افزود: نظام در این انتخابات، پایگاه اجتماعی خود را به رخ مخالفان خود کشید.

 ***پایگاه خبری «ترکیش ویکلی» با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نوشت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران آمریکایی و اروپایی که به ایران آمده بودند، از حضور گسترده مردم ایران شگفت‌زده شدند. این پایگاه ترک‌زبان افزود:  بسیاری از مردم ایران، از ساعت 5 صبح روز جمعه، 3 ساعت پیش از آغاز رأی‌گیری، در محل‌های رأی‌گیری حضور پیدا کرده بودند.

*** یک منبع آگاه اظهار داشت: صبح روز جمعه یک بمب در یکی از مساجد بین‌راهی تهران - قم کشف و بلافاصله خنثی شد، همچنین بمب دیگری در میدان نبوت تهران در این روز کشف شد؛ این بمب یک کیلویی که برای ساعت 5 صبح روز جمعه تنظیم شده بود، از سوی عوامل امنیتی کشف و بلافاصله توسط اکیپ خنثی‌سازی بمب خنثی شد.

*** روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق‌الاوسط» در خبری اعلام کرد: «شرکت مطالعات و انتشارات السعودیه» بعد از موفقیت در انتشار چندین شماره از مجله «المجله» به دو زبان عربی و انگلیسی، هم‌اکنون درصدد انتشار نسخه اینترنتی این مجله به زبان فارسی برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی ایرانیان است. چندی پیش نیز چندین شاهزاده سعودی اعلام کرده بودند قصد دارند شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان تأسیس و راه‌اندازی کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ