سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه را دانش نیست، هدایت نیست . [امام علی علیه السلام]
 

5

چهارشنبه 91 اردیبهشت 20 , ساعت 7:16 صبح

اخبار کوتاه


...

*** غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر دیدار «مه‌آفرید» با رئیس حلقه انحرافی، در مورد اینکه آیا صاحبان قدرت به دادگاه خواهند آمد، گفت: این سؤال به تعابیر مختلفی پیش از این مطرح شده بود، پاسخ شما را این‌گونه می‌دهم، هر کسی ثابت شود که مقصر است، حتماً مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

*** شبکه خبری «راشا تودی» از منابع نزدیک به دولت روسیه، با اشاره به اقدام «گوگل» در حذف نام خلیج‌فارس از سرویس نقشه‌های خود، تصریح کرده که اقدام گوگل خلاف اسناد سازمان ملل است که طی آن، «خلیج‌فارس» به‌عنوان تنها نام پذیرفته برای این منطقه به تأیید رسیده است. در این مطلب همچنین اشاره شده که این بخش از دنیا در تاریخ، همواره «خلیج‌فارس» نام داشته و ادعای کشورهای عربی در این زمینه وجاهت ندارد.

*** در پی استنکاف روسیه از تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از روسیه شکایت کرد که این شکایت منجر به محکومیت روسیه و پرداخت چهار میلیارد دلار غرامت به ایران شد. باتوجه به اینکه مبلغ اصل قرارداد 400 میلیون دلار بود، غرامت چهار میلیارد دلاری به‌شدت خشم روس‌ها را برانگیخته است؛ اما خشم آن‌ها مانع پرداخت غرامت نخواهد بود!

*** «حسن دانایی‌فر»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، گفت: 9 نفر از منافقین که اخیراً به‌صورت شخصی از اشرف خارج شده‌اند و در بغداد به‌سر می‌برند، برای ورود به ایران مشغول طی پروسه مصاحبه با صلیب سرخ هستند. سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق همچنین از درخواست هزار نفر از منافقین برای بازگشت به ایران خبر داد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ