سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى پاسبانى بس بود مدت زندگانى . [نهج البلاغه]
 
شنبه 91 تیر 31 , ساعت 12:58 عصر

ناجا در برخورد با بدحجابی اسیر هیچ جوی نمی‌شود :

سردار بهمن کارگر

به گزارش گروه اینترنتی رهروان ولایت به نقل از ایسنا ،  سردار بهمن کارگر با بیان اینکه بدون شک نیروی انتظامی نسبت به دهه‌های قبل قابل قیاس نیست، گفت: ناجا در این دهه سعی بر ارتباط و تعامل با محیط درونی و بیرونی دارد. به همین دلیل باید ابتدا خودمان سالم و پاک باشیم تا بتوانیم پاکی ایجاد کنیم و در همین راستا درنیروی انتظامی مکتبی بودن، روش انقلابی و روش مسلمانی مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور مظهر دفاع از ارزش‌ها و امنیت است، گفت: ناجا بیشتر مورد هجمه قرار می‌گیرد، که چرا با اخلاق و رفتاراسلامی رفتار می‌کنید.معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی پذیرای هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات است اظهار داشت: تنها سازمان و مرجعی که از تولد تا مرگ با افراد سرو کار دارد، این سازمان است.وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که ناجا را «مجاهدین فی سبیل الله» خطاب کرد ادامه داد: این مطلب بار معنایی بسیار زیادی دارد و ناجا از این عنوان و موفقیتی که کسب کرده به طور جد باید از آن مراقبت کند.

کارگر در بخش دیگری از سخنانش به جنگ نرم دشمن علیه ایران اشاره و تصریح کرد: در جنگ نرم برخلاف جنگ سخت ما دشمن را نمی‌بینیم و در این جنگ دشمن تمام مرزها را شکسته و با ابزارهایی که دارد وارد خانه‌های ما شده است.

وی دراین زمینه به سخنان مقام معظم رهبری در سال 68 اشاره داشت و گفت: جنگ نرم مثل یک بمب شیمیایی است و وقتی زده می‌شود نامحسوس است اما بعدا اثرات و تلفات آن مشخص می‌شود.کارگر با تاکید بر اینکه جنگ نرم در واقع رسوخ بر افکارعمومی است، بیان داشت: مهمترین ابزار دشمن دراین جنگ رسانه و هنر است و دشمن دراین نبرد طوری عمل می‌کند که طرف با میل و استقبال، کاری که آنها خواسته‌اند را انجام می‌دهد.وی با بیان اینکه مهمترین هجوم دشمن در جنگ نرم، هجوم و تهاجم فرهنگی است ادامه داد: دشمن به دنبال تغییر زندگی ایران اسلامی به سبک و زندگی غربی است که دراین زمینه بیشترین توجه آنها جوانان کشور است و اگر بتوانند در جوانان رسوخ پیدا کنند، کشور را با چالش روبرو خواهد کرد.وی در بخش دیگری از سخنانش به فتنه سال 88 اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی در این جنگ نرم که به یک کودتا نزدیک بود، خوشبختانه علاوه بر تولید قدرت نرم، رو سفید بیرون آمد.وی با بیان اینکه دشمنان با راه اندازی بیش از 70 شبکه فارسی زبان با صرف هزینه های هنگفت در صدد ضربه زدن به اعتقادات مردم کشورمان هستند؛ خاطرنشان کرد: مردم ایران خصوصا جوانان ما باهوش‌تر از آن هستند که تحت تاثیر این شبکه ها قرار گیرند.کارگر با اشاره به اینکه، دشمن برای شبکه تلویزیون فارسی زبان میلیون‌ها دلار صرف کرده است، تصریح کرد: آنان که دلسوز مردم ایران نیستند، بلکه با راه اندازی این شبکه‌ها، بنیان خانواده را نشانه گرفته‌اند.

ورود ماهواره موجب سست شدن بنیان خانواده

وی افزود: ورود ماهواره به هر خانه‌ای به سست شدن بنیان خانواده می‌انجامد بنابراین یکی از وظایف نیروی انتظامی مقابله با این جنگ نرم است که البته برخورد با جنگ نرم نیازمند قدرت نرم است و به خدا قسم این خدمتی بزرگ است.

کارگر با بیان اینکه اززمانی که ناجا به بحث برخورد با ماهواره وارد شده است، ابتدا جلوی گسترش آن گرفته شد و خوشبختانه در حال حاضر 50 درصد استفاده از آن کاهش یافته است، اضافه کرد: ما باید به دنبال مقابله مستحکم با جنگ نرم و تولید قدرت نرم در کشور باشیم.

ناجا در برخورد با بدحجابی اسیر هیچ جوی نمی‌شود

وی در ادامه با تاکید براینکه اگر سازمانی یا افرادی به دنبال ارزش‌ها رفت باید همه کمکش کنیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به برخورد با بد پوششی ادامه می‌دهد و اسیر هیچ جوی نمی‌شود و دربرخورد با مفاسد، بدپوششی و اجرای طرح امنیت اجتماعی محکم و قوی ایستاده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و مقابله با تهدیدات ملی سالانه 100 الی 110 شهید و تعداد زیادی جانباز تقدیم این انقلاب می‌کند؛ با اشاره به اینکه در اجرای ماموریت‌ها ایراد و اشکال هم داریم، ادامه داد: نیروی انتظامی یک نیروی اجتماعی است و دو سامانه تلفن 110 و 197 آماده پذیرش هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و شکایات و همچنین ملاقات حضوری با شهروندان است.

کاهش احساس ناامنی و افزایش احساس امنیت

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در بخشی دیگر از سخنانش به نمودار مقایسه میزان احساس امنیت از سال 84 تا سال 90 اشاره کرد و گفت: احساس ناامنی در بین مردم از 68/9 به 37/3 درصد پایین آمده است. این درصورتی است که احساس امنیت نیز در این مدت از 36/8 به 50/5 افزایش یافته است.

وی اشاره ای به کاهش بروز جرایم کرد و گفت: وضعیت جامعه واحساس امنیت در مردم روز به روز بالا رفته و می‌توان ادعا کرد که ایران یکی از امن‌ترین کشور‌های دنیا است.

کارگر با تاکید بر اینکه 11 سال حجاب در کشور رصد شده است، تصریح کرد: آنچه که آمارها و ارقام و همچنین وضع کنونی سطح جامعه نشان می دهد، با هوشیاری مردم وضع فرهنگی و حجاب خیلی بهتر شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در سطح خیابان‌ها با افراد هنجارشکن برخورد می‌شود.

کارگر با بیان اینکه کشور ما بهترین جوانان روی کره زمین را دارد، ادامه داد: ایران و عراق قبل از انقلاب اسلامی سه صدم پیشرفت علمی دنیا را داشتند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا، هدایت و رهبری امام و همت مردم غیور ایران یک ونیم درصد پیشرفت و رشد علمی جهان توسط ایران است.

کارگر ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در همه رشته‌ها بویژه در رتبه‌های علمی تک رقمی شده است.

وی امنیت کنونی کشور را مرهون ایستادگی اقشار مختلف جامعه دانست و تاکید کرد: مردم و جوانان افتخار کشورهستند اگرچه در گوشه و کنار جامعه بداخلاقی‌هایی وجود دارد که زیبنده ایران اسلامی نیست اما بحمدالله اوضاع کنونی کشور مناسب است.

تلاش ناجا برای کاهش تلفات جنگ نرم

معاون اجتماعی ناجا سنگ اندازان را غافلین دانست و با ابراز تاسف از تلفات کشور در جنگ نرم ، اظهار داشت: جنگ نرم عرصه‌ای خطیرتر و دشوارتر از جنگ رو در رو است و شهدای این جنگ جایگاهی به والایی شهدای ما در 8 سال جنگ تحمیلی دارند.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای کاهش تلفات جنگ نرم در کشور می‌کند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ