سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و به سوی محبّتت، راهی آسان برایم بگشا که بدان، برایم خیر دنیا و آخرت را کامل گردانی . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعا ـ]
 

8

پنج شنبه 90 آبان 12 , ساعت 7:21 صبح
 
 


اظهارات فتنه‌انگیزانه خاتمی در سیستان و بلوچستان


چند روز قبل، تعدادی از فعالان دوم‌خردادی سیستان‌وبلوچستان با محمد خاتمی دیدار کردند.

وی در این دیدار که سایت‌های ضدانقلاب از این تعداد اندک فعالان دوم خردادی و برخی اصحاب فتنه 88 سیستان و بلوچستان با نام مردم این استان(!) یاد کردند، تلاش کرد دوره جدیدی از فتنه‌انگیزی را در سیستان و بلوچستان رقم بزند.

خاتمی در دیداری که سایت جرس وابسته به مشاوران لندن‌نشین موسوی، «دیدار خاتمی با جمعی از مردم سیستان و بلوچستان» نامید، در اظهاراتی با تأکید براینکه مردم باید اعتراض کنند و انتقاد، حق مردم است، تلاش کرد این شائبه را ایجاد کند که گویی رأی مردم در جمهوری اسلامی اثری ندارد و تزئینی است! خاتمی در ادامه اظهارات تحریک‌آمیز خود، نظام را متهم کرد که شهروندان را براساس دین و قومیت درجه‌بندی کرده و سپس با نتیجه‌گیری از مقدمه معیوب و غیرواقعی خود، گفت: اگر ما ملت ایرانیم، ملت ما جمهوری اسلامی را خواسته است ولی جمهوری به معنی آن نیست که هر کس غیرمسلمان است یا قومیتی متفاوت با اکثریت دارد، شهروند درجه دو به حساب بیاید. این دموکراسی نیست. چیزی نیست که انقلاب ما می‌خواست! این درحالی است که کمترین توجه به اقلیت‌های قومی و مذهبی، در طول دوران حاکمیت هشت‌‌ساله اصلاح‌طلبان شده است. اهمیت این مواضع تنش‌زا و تحریک‌آمیز زمانی دوچندان می‌شود که بدانیم اخیراً یکی از مسئولان امنیتی کشور نسبت به تلاش اصلاح‌طلبان برای ایجاد اغتشاشات جزیره‌ای در نقاط مختلف کشور با محوریت دامن زدن به مطالبات قومی و مذهبی هشدار داده بود.

منبع : شبکه اطلاع رسانی هادی


4

پنج شنبه 90 آبان 12 , ساعت 7:17 صبح
 
 


ادامه دلبستگی پارلمان اروپا به منافقین!


180 نفر از نمایندگان پارلمان اروپا از سازمان تروریستی منافقین[مجاهدین خلق] حمایت کردند و خواستار تمدید مهلت برچیده شدن اردوگاه اشرف در خاک عراق شدند!

این نمایندگان روز دوشنبه در بیانیه‌ای با ادعای «بروز فاجعه انسانی» در اردوگاه اشرف، از سازمان‌ملل خواستند حمایت‌های لازم را از ساکنان این اردوگاه به‌عمل آورد.

بنابر این گزارش؛ «استروان استیونسون» نماینده پارلمان اروپا و رئیس کمیته روابط پارلمانی با عراق، اعلام کرد این نمایندگان از مقامات دولت عراق خواسته‌اند مهلت برچیده شدن اردوگاه اشرف را تمدید کند. استیونسون در گزارش خود گفته است فقط هشت هفته فرصت باقی مانده تا نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق را متقاعد ساخته که تصمیم درستی بگیرد و در غیر این‌صورت، بیم آن می‌رود که یک فاجعه انسانی(!) رقم بخورد. از سوی دیگر، هوشیار زیباری، وزیر خارجه عراق هم در دیدار با علی‌اکبر صالحی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تأیید کرد تصمیم دولت عراق، نهایی است و تا پایان سال جاری میلادی، اردوگاه اشرف برچیده خواهد شد. وزیر امور خارجه عراق گفت هیچ کشور یا دولتی نیست که بخواهد یک سازمان را برخلاف اراده، قوانین و حاکمیت خود پذیرا باشد.

 تحلیل‌: اخراج تعدادی تروریست و جنایتکار از کشوری که بخشی از خاکش غیرقانونی در تصرف تروریست‌هاست، «فاجعه انسانی» نیست، فاجعه انسانی، قتل‌عام کردها و شیعیان عراق است که به‌دست همین تروریست‌ها که امروز مظلوم‌نمایی می‌کنند، انجام گرفت و این دلسوزان و انسان‌دوستان اروپایی(!) دم نزدند و سکوت کردند.


چهارشنبه 90 آبان 4 , ساعت 7:19 صبح

شهید احمد (احمد رضا ) خلجی


چهارشنبه 90 آبان 4 , ساعت 7:17 صبح

گلستان شهدای بتلیجه


چهارشنبه 90 آبان 4 , ساعت 7:16 صبح

گلستان شهدای بتلیجه


چهارشنبه 90 آبان 4 , ساعت 7:15 صبح

غبار روبی گلستان شهدای بتلیجه


چهارشنبه 90 آبان 4 , ساعت 7:14 صبح

شهید اصغر قجاوند


چهارشنبه 90 آبان 4 , ساعت 7:9 صبح

گلزار شهید اکبر قجاوند


چهارشنبه 90 آبان 4 , ساعت 7:7 صبح

گلزار شهید اکبر قجاوند


چهارشنبه 90 آبان 4 , ساعت 7:6 صبح

شهید اکبر قجاوند


<   <<   11   12   13   14      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ