سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شگفتم از آن که نومید است و آمرزش خواستن تواند . [نهج البلاغه]
 

3

چهارشنبه 89 بهمن 27 , ساعت 7:22 صبح
 
 


بزرگ‌ترین درس 25 بهمن


همیشه و همه‌جا وقتی مردم آگاهانه عمل کنند، کارها به خوبی پیش می‌رود و قوی‌ترین دستگاه‌های تبلیغاتی و پیچیده‌ترین برنامه‌های عملیات روانی هم فشل می‌شوند و ناکام می‌مانند.

 دیروز 25 بهمن روز فراخوانی سران فتنه و ضد انقلاب برای حضور مردم در خیابان‌ها به منظور حمایت از مردم مصر و تونس بود! جمع فتنه‌گر و ضد انقلاب و بوق‌های تبلیغی استکبار و فضای مجازی همه یکپارچه به میدان آمده بودند تا مردمی را برای بازی دادن به خیابان بکشانند که سه روز پیش با حضور حماسی در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به زیباترین شکل و با رساترین فریاد حمایت خود را از حرکت انقلابی مردم مصر و تونس اعلام کرده بودند. پیش از فرا رسیدن 25 بهمن برخی از هواداران اندک بین فتنه در فضای مجازی از سران فتنه ملتمسانه درخواست می‌کردند، این بار راهپیمایی را لغو نکنند، چه خوب شد که این راهپیمایی! لغو نشد و فتنه‌گران و تمامی هوادارانشان در داخل و خارج دیدند با تمام تبلیغات گسترده رسانه‌ای و هزینه گزافی که صرف کردند فقط چند ده نفره در چند نقطه خیابان آزادی و پیرامون آن جمع شدند و در سایه مدارای نیروهای انتظامی چند سنگی پرتاب کردند و چند سطل زباله‌ای آتش زدند و به محض اینکه قصد داشتند به اقداماتی فراتر دست بزنند توسط مردم و نیروی انتظامی دستگیر شدند. در حادثه دیروز توجه به دو نکته اهمیت دارد: الف) چند ده نفری که دست به آشوب زدند افرادی لاابالی و مزدور و فاقد هرگونه فهم و درک سیاسی اجتماعی بودند که توسط عناصر منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و سایر گروهک‌ها که بعضاً دستگیر شدند، سازماندهی و به مزدوری گرفته شدند.ب) سران فتنه اگر فهمی برایشان مانده باشد و همچنین کسانی که از خارج به آن‌ها خط می‌دهند و همه عوامل حمایت‌کننده را برایشان مهیا می‌کنند به عینه بی‌اعتنایی کامل مردم را نسبت به خودشان دیدند و حال جا دارد به این باور برسند که مردم درباره آن‌ها و حامیانشان همه چیز را می‌دانند و به آن‌ها به چشم خیانتکار و ایادی دشمن نگاه می‌کنند و در نزد مردم کاملاً مطرود و منفورند. این بزرگ‌ترین درس مردم در 25 بهمن به سران فتنه است.


2

چهارشنبه 89 بهمن 27 , ساعت 7:21 صبح
 
 


بازتاب اقدام فتنه‌گران دررسانه های مبتکران


شبکه های ماهواره ای سایت های اینترنتی وابسته به دولت انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی از چندین هفته قبل با دعوت عناصر بازیچه خود موسوی و کروبی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس خواهان حضور آشوبگران در کف خیابان در 25 بهمن شده بودند، این بار نیز چون گذشته ناکام از صحنه خارج شدند.

تعجب‌آور این است انگلیس و آمریکا که حامی مبارک و بن‌علی بودند برای حضور آشوبگران در خیابان‌های تهران برای حمایت از مردم مصر و تونس تبلیغات وسیعی به عمل می‌آوردند.مسئله جالب دیگر این که در این تجمعات چند نفره که با ادعای حمایت از مردم مصر و تونس انجام شده بود، حتی یک شعارهم در حمایت از مردم مصر و تونس سر داده نشد.این اقدام شفارشی بازتاب گسترده ای درمیان رسانه های غربی وصهیونیستی داشت:بی بی سی به عنوان موتور محرک سران فتنه با اذعان به شکل گیری تجمعات پراکنده در تهران، عملا به شکست ضدانقلاب و فتنه‌گران برای ایجاد راهپیمایی در تهران اعتراف کرد و اعلام نمود: بنا بر اخبار واصله تا تنها در چند نقطه تجمع لحظه‌ای چند ده نفری شکل‌گرفت.که (مع الاسف)نتیجه ای جزء آتش زدن تعدادی سطل زباله وپرتاب سنگ به نیروهای امنیتی محدود شد. بی بی سی فارسی درعین حال،در برنامه زنده خود در مصاحبه ای با حسین باستانی با اعتراف به تجمعات چند ده نفره نیت شوم خود را عیان کرد و اعلام کرد: این تجمعات گرچه محدود بود ولی چون در تهران‌اتفاق افتاد برای ما بسیار اهمیت دارد.پایگاهای خبری یوتیوب و بالاترین نیزپس از آنکه تصاویری برای انعکاس نیافتند، با پخش تصاویر اغتشاشات مربوط به خرداد 88، در یک رسوایی خبری مدعی شدند این تصاویر مربوط به بهمن 89 است، در ذیل این خبر یکی از کاربران هوادار این جریان در کامنتی می نویسد: تهران الان سرد است ولی توی این فیلم مردم همه یک پیراهن تنشان است. این فیلم مال امسال نیست...با وجود درخواست فتنه گران از رسانه های خارجی برای پوشش لحظه ای فراخوان 25 بهمن، شبکه های الجزیره، بی بی سی فارسی و عربی، VOA ، شبکه عربی الحره متعلق به آمریکا و... به دلیل عدم شکل گیری راهپیمایی و نداشتن سوژه های خبری، به طور محسوسی موضوع 25 بهمن را از اولویت خبری خود خارج نموده و تحولات مصر، تونس و یمن را مورد توجه قرار دادند.کلی نیک، در گفتگو با  الجزیره انگلیسی ،تحلیلگران آمریکایی نیز بانسنجیده خواندن اقدام سران فتنه آن را بی پشتوانه و بی فایده نام توصیف کرد و تاکید نمود که با وجود مجموعه هواداران نظام جریان فتنه مرده است. این تحلیلگرآمریکای عوامل فتنه را به عدم تکرار رفتارها وتصمیمات نسنجید فراخواند وافزود:هرگونه اقدام نابخردانه جریان فتنه عواقب خطرناکی را برای آن ها در بر خواهد داشت چرا که نظام ایران به خوبی قادر به مهار و مقابله با چنین اقدام های نابخردانه ای می باشد زیرا در ماه های اخیر به این سو دیگر شاهد درگیری های خیابانی در ایران نبودیم.

شبکه خبری آمریکایی "سی ان ان" نیز در تحلیلی به قلم فیل گست نوشت: از هر سمت که نگاه می افکنیم نظام ایران را مستحکم می بینیم . جاشا مراوچیک،تحلیل گر مرکز مطالعات جان هاپکینز نیز اعلام داشت:دلیلی ندارد تا تغییری به نفع مخالفان ایران رخ دهد.چراکه‌‌ نیرو های ایرانی بشدت پشت مسئولان رده بالای نظام هستند قابل پیش بینی بود که اجتماعی چشم گیری به نفع مخالفان در ایران شکل نمی گیرد.علی آلفونه، کارشناس موسسه امریکن اینتر پرایز نیزگفت:جریان فتنه در ایران مرده است‌.روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت"، در خبری به نقل از "دنی آیالون"، معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، با اشاره به ناچیز بودن اقدام فتنه گران، نوشت: در بی ثباتی‌های کنونی منطقه، نباید به ایران اجازه دهیم تا از فرصت پیش آمده برای تحقق اهدافش بهره ببرد و باید این فرصت تاریخی را بسوزانیم. سایت صهیونیستی «بالاترین» درگزارشی با عنوان«جنبش سبز به اغما فرو رفته و علایم حیاتی در آن دیده نمی شود»نوشت:شرایط دیروز نشان داد که جنبش سبز را به اتاق احیا برده اند. تظاهرات محدود روز 25 بهمن 89نیز نشان داد،که، جنبش سبز روی برانکارد توسط چند نفر به اتاق CPR آورده می شود. تیم احیا خود را برای برگرداندن حیات آماده می کند. بیمار به خاطر فشار زیادی که تحمل آن را نداشت به حالت اغما فرو رفته و به این وضعیت افتاده است.نشریه آلمانی دی سایت نیز با اشاره به ادعای جریان فتنه درحمایت از مردم مصر، درخصوص قرابت رویکردی جمهوری اسلامی با خیز شهای اسلامی بویژه انقلاب درمصر، نوشت:این کاملا نقض غرض است زیرا، ایران نه تنها از تحولات کشورهای عربی نگران نیست بلکه رهبر مذهبی این کشور از بیداری اسلامی نام می برد و بدین ترتیب اتفاقات جدید خاورمیانه را با انقلاب اسلامی سال 1979 مقایسه می کند. اگر در این تحولات دقیق شویم، خواهیم دید تفسیر رهبر ایران از یک منطق معطوف به واقعیت برخوردار است. دولتی که پس از مبارک روی کار بیاید، قطعا دولتی مذهبی خواهد بود و این کار را برای ایران آسانتر می کند. احتمالا دولت های عربی که بعد از این انقلاب ها سر کار می آیند بیش از اسلاف خود سیاست ضداسرائیلی در پیش خواهند گرفت. این نشریه افزود:اصولا جمهوری اسلامی ایران با حکومت های دموکراتیک در منطقه مناسبات بهتری دارد تا با حکومت های خودکامه. مجله آمریکایی تایم نیز در تحلیل مشابهی،  اقدام وشعار انتخابی فتنه گران را کاملا ناشیانه خواند وبا بیان این که «سقوط مبارک را انگیزه مضاعف برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرد نوشت: امسال انگیزه های مردم ایران برای برپایی جشن سالگرد انقلاب، مضاعف شد چرا که با سقوط کلیدی ترین متحد آمریکا در جنگ سرد علیه ایران همراه بود. واین کاملا به نفع حاکمیت ومردم درایران بود نه درمقابل آن.


دوشنبه 89 بهمن 25 , ساعت 3:21 عصر

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


دوشنبه 89 بهمن 25 , ساعت 3:19 عصر

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ "*.??? کل کل دختر و پسر ???.*" www.anti-bg-sim.blogfa.com

 


شنبه 89 بهمن 23 , ساعت 7:33 صبح

" بازگشت همه به سوی اوست "


خانواده محترم میرزا یحیی قجاوند

با اندوه فراوان درگذشت  قاری بنام روستای بتلیجه پدر بزرگوارتان  را تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند منان برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم

مدیر وبلاگ


سه شنبه 89 بهمن 12 , ساعت 7:29 صبح

22 بهمن

سالروز شهادت اولین شهید روستای بتلیجه شهید جعفر فصیحی را گرامی      می داریم

علی فصیحی در سال344 1 صاحب پسری شد که نام او را جعفر گذاشت .جعفر تحصیلاتش را تا جایی که تقدیر به او اجازه می‌داد، ادامه داد و توانست تا کلاس اول راهنمایی درس بخواند او که نوجوانی مؤمن و متدین بود به مسجد و مطالعه علاقه وافری داشت با اخلاقی شایسته و نیکو با اطرافیانش رفتار می‌کرد و همیشه مورد تمجید دیگران قرار می‌گرفت با آغاز انقلاب همپای مردم غیور و انقلابی دیگر اعلامیه‌های امام (ره) را پخش می کرد و خالصانه در راهپیمائیها شرکت می‌نمود تا اینکه در تاریخ 22/11/1357 در سن 13 سالگی در تهران نو هدف گلوله‌ی مزدوران رژیم قرار گرفت و به شهادت رسید. مزار مطهر او در بهشت زهرا (س)‌قرار دارد. نامبرده نوه ی حاج آخوند بتلیجه ای میباشد


دوشنبه 89 بهمن 11 , ساعت 12:2 عصر
< type="text/java">
جستجوی پیشرفته خبرها سایت های خبر فارسی
??? پروژه محرومیت زدایی توسط بسیجیان در اصفهان انجام گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، سید حسین انوری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های انجام گرفته از سوی بسیج سازندگی استان اصفهان، افزود: بسیجیان فعال در زمینه سازندگی استان اصفهان، بیش از ??? پروژه محرومیت زدایی را در سراسر این استان طی سال جاری به انجام رسانده اند که تاثیرگذاری مستقیمی در کاهش میزان محرومیت این شهرستان ها داشته است.
وی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های بسیج سازندگی استان اصفهان در مناطق محروم این استان شکل گرفته است، اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدای روستای علون آباد، مند آباد، میرهمایون بخش کوهپایه، مدارس شهر داران، روستاهای محروم شهرستان فریدن و آب انبار روستای ورکان از جمله فعالیت های انجام شده از سوی بسیج سازندگی استان اصفهان در سال جاری بوده است.
رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان همچنین از احداث درمانگاه و مبارزه با آفات گیاهی در شهرستان کاشان خبر داد و تصریح کرد: احداث درمانگاه شهر جوشقان، احداث ساختمان بانک خون و پروژه مبارزه با زنبور مغزخوار بادام در شهرستان کاشان از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی استان اصفهان در راستای محرومیت زدایی بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین خط انتقال آب روستای دره بید فریدن، احداث غسالخانه و خانه عالم در این شهرستان نیز از دیگر طرح های اجرا شده توسط بسیج سازندگی استان اصفهان محسوب می شود.
انوری به دیگر طرح های انجام شده از سوی بسیج سازندگی استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: احداث خانه بهداشت قوام آباد شهرضا، خانه بهداشت بتلیجه و سفتجان از توابع شهرستان فریدن، نازک کاری ساختمان بهزیستی فریدونشهر، پروژه ساخت سوله ورزشی عشق آباد، خط انتقال آب روستایی شجاع آباد، چال قره امام زاده از توابع کاشان و مرمت و بهسازی گلزار شهدای مغار اردستان نیز توسط بسیج سازندگی استان اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

یکشنبه 89 بهمن 10 , ساعت 7:51 صبح

مقدار بارش برف در بتلیجه  در هفته گذشته   50 سانتیمتر گزارش شده است


یکشنبه 89 بهمن 10 , ساعت 7:48 صبح

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بتلیجه  به ملکوت اعلا پیوست

 

خانواده ی محترم جانباز حاج حسینعلی خلجی
با نهایت تاثر و تاسف ، درگذشت پدرگرامی تان را که پس از مدت ها رنج بیماری به دیار امن و ملکوت اعلی پیوستند ،

از طرف تمامی اعضای خانواده ا یثارگران تسلیت عرض نموده ، و علوّ درجات و رضوان الهی را برای آن عزیز  سفر کرده آرزومندیم .

إن شاء الله به صاحب این ماه شریف ، و اجداد طاهرین خویش پیوسته و از کوثر ولایت نبوی با دستان علوی ، جرعه بهشتی می نوشند .


از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای شما و خانواده محترم  خواستاریم ، و بقای عمر شما و ایشان را آرزومندیم .



 

 

والسلام علی من مات علی ولایة علی بن ابی طالب (علیه السلام ) و المعصومین من ولده (علیهم السلام)

و رحمة الله و برکاته

 

 

 

از طرف:

 

 جامعه ایثارگران بتلیجه

 

پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه

 

مدیر ویلاگ بتلیجه

چهارشنبه 89 بهمن 6 , ساعت 7:22 صبح

ه علت خشکسالی؛

8000 هکتار اراضی کشاورزی فریدن زیر کشت نرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: به علت خشکسالی بیش از 8 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان فریدن زیر کشت نرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، اسدالله احمدی صبح امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان فریدن به وظایف دستگاه‌ها و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندار به عنوان مدیر بحران هر شهرستان به شمار می‌رود و تمامی دستگاه‌ها موظفند در زمان بروز حادثه، مدیر بحران را در جریان قرار دهند.
وی تاکید کرد: فرماندار به عنوان مدیر بحران هر شهرستان می‌تواند در صورت تخطی و سهل انگاری مدیران، طبق مقررات با آنها برخورد کند.
فرماندار فریدن به تدابیر لازم به منظور مقابله با بحران کم آبی نیز اشاره کرد و افزود: بررسی کارشناسانه دستگاه‌های متولی تامین آب شرب و کشاورزی برای تامین نیازهای آبی با توجه به استمرار خشکسالی باید سریع‌تر انجام شود.
وی با اشاره به وضعیت کنونی آبرسانی به روستاهای شهرستان فریدن، بیان داشت: هم‌اکنون به پنج روستای شهرستان فریدن آبرسانی سیار انجام می‌شود و چهار روستا نیز به حفر چاه به منظور تامین آب نیاز دارند.
فرماندار فریدن به خشکسالی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تنها 48 میلی‌متر بارندگی صورت گرفته که نشان دهنده بحران شدید در شهرستان است.
وی با اشاره به اثرات این خشکسالی در شهرستان فریدن، تصریح کرد: بیشترین خسارت خشکسالی به کشاورزان وارد شده، به طوری که بیش از 8 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان فریدن زیر کشت نرفته است.
احمدی گفت: در سال 88 مدیریت بحران استان بیش از 45 میلیارد و 43 میلیون ریال اعتبار به شهرستان اختصاص داد که از این اعتبار 15 میلیارد و 870 میلیون ریال آن به بخش کشاورزی و 2 میلیارد و 560 میلیون ریال نیز به بخش منابع طبیعی اختصاص داده شد.
وی افزود: در سال 89 تنها 2 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی به شهرستان فریدن اختصاص داده شده است.
انتهای پیام/صا20/ع


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ