سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکّب دانشمندان با خون شهیدان سنجیده شد، پس بر آن برتری یافت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 مهر 3 , ساعت 1:4 عصر

مراسم غبارروبی وعطر افشانی گلستان شهدای روستای بتلیجه توسط پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت و بخشدار محترم کرچمبو  و اهالی محترم روستای بتلیجه

 


شنبه 95 مهر 3 , ساعت 12:57 عصر

مراسم غبارروبی وعطر افشانی گلستان شهدای روستای بتلیجه توسط پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت و بخشدار محترم کرچمبو  و اهالی محترم روستای بتلیجه


شنبه 95 مهر 3 , ساعت 12:44 عصر

مراسم غبارروبی وعطر افشانی گلستان شهدای روستای بتلیجه توسط پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت و بخشدار محترم کرچمبو  و اهالی محترم روستای بتلیجه



شنبه 95 شهریور 13 , ساعت 5:58 عصر

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مراسم روز گذشته همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 3 در گلزار شهدای روستای بتلیجه برگزار شد و طی آن از مقام شامخ شهدای این عملیات به ویژه شهیدان براتعلی خلجی و علی گودرزی از شهدای این روستا در عملیات کربلای 3 تجلیل شد.

یکی از فرماندهان عملیات کربلای 3 در این مراسم با اشاره به سختی ها و مرارت های عملیات کربلای 3، گفت: رزمندگان اسلام برای ضربه زدن به دشمن شب ها و روزها تمارین بسیار سختی را در مناطق مختلف از جمله جزیره خارک به جان خریدند.

سرهنگ پاسدار علی  شاه نظری با بیان اینکه عملیات کربلای 3 در سال 65 انجام شد، افزود: در این عملیات رزمندگان اسلام موفق شدند دو اسکله البکر و الامیه را به تصرف خود آوردند.

وی اظهار کرد: سختی این عملیات به گونه ای بود که رژیم بعثی تمامی برنامه ریزی ها را برای مقابله با هجمه نیروهای ایرانی پیش بینی کرده بود و از انواع رادارها و تله های انفجاری برای خنثی سازی حمله احتمالی ایرانی ها بهره جسته بود.

این فرمانده سالهای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز راه شهدا راه ولایت فقیه است و بی شک کوچکترین زاویه با این نقطه جامعه را به سمت دیگری حرکت خواهد داد زیرا امام خمینی (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی وارد نشود.

وی به نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از کیان اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس فرامنطقه ای و جهانی شده است و الگوی مقاومت و دفاع ملت بسیجی ایران، در جای جای جهان از جمله عراق، سوریه، لبنان و یمن موجب شده است تا دشمن مجبور به عقب نشینی شود.

همچنین در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس کمتر از مجاهدت آنها در سالهای دفاع مقدس نیست.

سید فضل الله بهرامی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی به خون امام حسین (ع) حماسه ای عاشورایی آفریدند و امروز نیز ما باید با تاسی به امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) حماسه ای دیگر در پاسداری از خون شهدا خلق کنیم.

امام جمعه بویین میاندشت از دیگر سخنرانان این مراسم گفت: امروز به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس توطئه های بسیاری که دشمنان برای این مردم تدارک دیده اند خنثی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن اسکندری افزود: امروز در اطراف ایران اسلامی نا امنی های بسیاری است ولی برکت خون شهدای دفاع مقدس و ایستادگی جوانانی که به سیره شهدای دفاع مقدس تاسی کرده اند، موجب جلب عنایات الهی شده است و امنیت در سراسر این کشور وجود دارد./04/175/175


جمعه 95 شهریور 12 , ساعت 10:12 عصر

 


جمعه 95 شهریور 12 , ساعت 10:7 عصر

 


جمعه 95 شهریور 12 , ساعت 9:53 عصر

 


جمعه 95 شهریور 12 , ساعت 9:46 عصر

مراسم سالروز عملیات کربلای 3 - روستای بتلیجه

مراسم  سالروز عملیات کربلای 3 روستای بتلیجه


جمعه 95 شهریور 12 , ساعت 12:29 صبح

هذا فضلا من ربک ذلک هوالفوز العظیم   دخان 57

که این فضل ازسوی یزدان توست                   همین بود فوز عظیم ازنخست

 

جناب سرگرد بهرامی_ فرمانده ناحیه مقامت بسیج ناحیه بویین میاندشت 

_جناب سروان عباسی,فرمانده حوزه امام حسین(ع) 

_ جناب کربلایی حاج محمد علی صدیقی

_حاج آقا اسکندری, امام جمعه محترم بویین میاندشت

_پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان بویین و میاندشت

_جناب آقای فرهادی, ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین میاندشت

-بتلیجه ایهای مقیم شهرهای تهران,اصفهان,شاهین شهر,داران,بویین میاندشت,زرین شهر.........

-شورای پایگاه مقاومت بسیج میاندشت

_ اهالی محترم شهید پرور روستای بتلیجه

_ برادر شاه نظری از فرماندهان دوران دفاع مقدس

_گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دولت آباد

_ هیأت رزمندگان شهرستان بوبین میاندشت

 

به مصداق آیه ی شریفه ی ومن شکرفانمایشکرلنفسه

 وبه شکرانه ی توفیق وبه رسم ادب و ارادت ; بسی شایسته است ازتلاش های بی شایبه و زحمات صادقانه که در برپایی و برگزاری  مراسم سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 3 در گلزار شهدای روستای بتلیجه مبذول داشته اید;کمال تشکر وتقدیر راداشته باشم .

 

باامید به این که همواره توفیق ، رفیق طریق سعادت ، سیادت وسلامت شما باشید 

 

دبیر ستاد بزرگداشت 25 شهید روستای بتلیجه

حمیدرضا خلجی


یکشنبه 95 شهریور 7 , ساعت 11:45 عصر

مراسم غبارروبی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ