سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی و دلاوری، صفاتی ارجمند هستند که خداوند سبحان، آنها را در وجود هرکه دوستش بدارد و آزموده باشد، می نهد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 88 شهریور 25 , ساعت 3:26 عصر

 


دوشنبه 88 شهریور 23 , ساعت 8:33 صبح

اخبار کوتاه کرچمبو شمالی:

*حفر چاه جدید برای تامین آب شرب بتلیجه در مسیر رودخانه قمرود(چاه) آغاز شد.

* محدویت امکانات منطقه، امکان خدمات رسانی در زمینه تامین آب شرب روستاههای کرچمبو شمالی به ویژه نوغان سفلی ،هلاغره و بتلیجه را با مشکل مواجه کرده است .

*راننده ی خدوم و زحمت کش و رئوف روستای تخماقلو شادروان حسن قنبری دار فانی را وداع گفت.

*کشاورزان بخش بوئین میاندشت به ویژه مناطق روستایی از خدمات دولت در بخش جهاد کشاورزی (آبرسانی به تاکستانها و باغهای میوه ) قدر دانی نمودند.

*فضای سبز گلستان شهدای بتلیجه  نیاز به آبیاری دارد !مجری این مدد کیست؟دهیار ،بنیادشهید،بخشداری؟

*سقف مسجد امام حسین (ع) بتلیجه در صورت کم توجهی و بارش سنگین در سال جاری تخریب خواهد شد آمید است خیرین مناطق محروم و همشهریان چاره ای بیندیشند

*جلسات روضه بتلیجه در ماه مبار ک رمضان در خانه های وقفی(منزل شادروان قاسمعلی)برگزار می شود.

*پروژه تکمیل قدمگاه شاه بابا دیرگ به علت بی آبی منطقه متوقف شده است.

*آب شرب روستای دره سوخته از روستای کرچ منتقل شده است اگر این اقدام صورت نگرفته بود مهاجرت اجباری در دستور کار قرار می گرفت.

* سئوال مردم کرچمبو   شمالی  از مسئولین ،هدف از احداث سد نوغان چیست؟ این سد چه منافعی برای روستاههای همجوار دارد؟

*رشد جمعیت در روستاههای کرچمبو در سنین پیش دبستانی به جز روستای کرچ رو به کاهش است.

*احداث سد خاکی قشلاق و اجرای کامل طرح آبخیزداری از خواسته های شورای اسلامی بتلیجه از مسئولین عزیز شهرستان و استان است.

*حمایت از دامداران زحمت کش روستای هندوکش در راستای تحقق شعار استقلال و خودکفایی کشور است.

*هلاغره کودک زیر 5 سال یک نفر دارد.

ایجاد اشتغال و حمایت از دیمکاران و دامداران در زمان کنون بهترین شیوه جهت جلو گیری از مهاجرت بی رویه است.

*مدیران مدارس نوغان آقایان اردودری و قاسمی اول مهرماه بازنشست می شوند.

 


سه شنبه 88 شهریور 17 , ساعت 1:59 عصر

 

بازگشت همه بسوی اوست

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت حاج حسن خلجی را  به همکار محترم فاطمه خلجی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای ایشان و نزدیکان آن فقید سعید صبر جلیل خواستاریم.

جامعه فرهنگیان بتلیجه


سه شنبه 88 شهریور 17 , ساعت 1:54 عصر

پیام تسلیت

بازگشت همه بسوی اوست

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت حاج حسن خلجی فرزند مرحوم حاج عبدالرحمان را تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای ایشان و نزدیکان آن فقید سعید صبر جلیل خواستاریم.

مدیر وبلاگ


چهارشنبه 88 شهریور 11 , ساعت 9:7 صبح

13 شهریور ،سالروز شهادت حماسه سازان و مدافعان خلیج همیشه فارس ،دلاور مردان عملیات کربلای 3 ، شهیدان ،مجاهد بسیجی براتعلی خلجی و معلم بسیجی علی گودرزی را گرامی میداریم.

 

لازم به یادآوری است در این عملیات 2تن دیگر از بسیجیان پایگاه شهدای بتلیجه  برادران شهید احمد

(احمد رضا )خلجی و جانباز عزیز محمد افاضلی حضور داشتند که برادر احمد بعد از یک سال در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیدند.

 


چهارشنبه 88 شهریور 11 , ساعت 8:58 صبح
مدیر وبلاگ بتلیجه ،درگذشت آقای محمد قجاوند مصطفی بیگ را  به  فرزندان ایشان وخانواده‌ی محترم، و برادر بزرگوار ایشان  آقای ایرج قجاوند  و دوستان وهمشهریان عزیز تسلیت می‌گوید.
روحش قرین رحمت باد.
یکشنبه 88 شهریور 8 , ساعت 4:53 عصر
شهید حسین خلجی:به فکر عاقبت اسلام و آخرت خود باشید چاپ ارسال به دوست
 
بسمه تعالی

وصیت نامه شهید حسین خلجی


اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله

الهی اهدنا صراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لاضالین

بار الها از سر تقصیرات من درگذر . توبه ما را قبول کن . اساعه قلم عقوب بر جرائم اعمال ما بکش و کمک کن که آنطور که باید تو را عبادت کنیم و همیشه و همه حال به یاد تو باشیم و غافل از تو نشویم و اعمالمان را خالص برای رضای تو انجام دهیم و هر لحظه تو را بهتر از لحظه قبل بشناسیم .

بار الها آنچه به بندگان صالح و عابد ، صادق ، مؤمن و متقی ات عطا کردی به ما هم بده .

بار پرورگارا توفیق طاعت و بندگی به ما عنایت بفرما .

خدا شفاعت آقا امام حسین ( ع ) را نصیب همه مسلمین بگردان .

من که رفتم ، لااقل شما کار نیک کنید و معصیت نکنید و پاک بمیرید .

راهی که من آمدم راهی است که خود انتخاب کردم و برای لبیک گفتن به فرمان امام عزیز و برای اسلام به جبهه آمدم . انشاء الله که خدا قبول کند و ما را در آخرت با سالار شهیدان امام حسین ( ع ) محشور گرداند .

ای شما هائیکه این وصیت نامه را می خوانید و یا به گوشتان رسیده مبادا مانند اهل کوفه شوید و امام را تنها گذارید ، به فکر عاقبت اسلام و آخرت خود باشید .

برای من هم از خدا طلب مغفرت کنید و در دعاهایتان این حقیر گناهکار را فراموش نکنید و همچنین به بچه های کوچک و معصوم بگوئید که دعا کنند و از خدا بخواهند که مرا هم جزء شهدا قرار دهد .

در رابطه با مسائل خانوادگی از پدر و مادر و بقیه اهل خانواده عذر می خواهم که آنطور که شایسته آنهاست با آنها برخورد نکردم .

همچنین از فامیلها و دوستان و همسایه ها می خواهم که مرا ببخشند که عمل صله رحم را آنطور که باید انجام ندادم و احتمالاً برادران گردن من حق دارند انشاء اله که مرا ببخشند .

در رابطه با مسائل شخصی ، اگر کسی ادعا کرد که از من طلبی دارد به او بدهید مقداری پول که دارم در اختیار پدرم است .

طلب مغفرت برای حقیر را فراموش نکنید

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما

التماس دعا

20/4/62

یکشنبه 88 شهریور 8 , ساعت 4:49 عصر
عکس های شهید عباسعلی خلجی

    
1- منطقه عملیاتی جنوب- فاو   سال 1365
  
2- پل کارون


یکشنبه 88 شهریور 1 , ساعت 2:5 عصر
نامه ? تشکل دانشجویى به رئیس جدید قوه قضائیه
بسیج دانشجویى هشت دانشگاه بزرگ کشور در نامه اى سرگشاده خطاب به آیت الله صادق لاریجانى، رئیس جدید قوه قضائیه تاکید  کرد: با کلیه کسانى که شعله  فتنه را روشن کرده اند و هر روز سعى مى کنند آن را فراگیرتر کنند باید برخورد قانونى صورت گیرد.
به گزارش فارس،  در این نامه با بیان اینکه ایران اسلامى پس از انتخابات دهم ریاست جمهورى، فتنه اى بزرگ را شاهد بود،  آمده است:  متاسفانه هنگام خاموش کردن آتش فتنه - که در اصل لزوم آن جاى هیچ شکى نبود- مواردى شاهد بودیم که بعضاً تر و خشک با هم سوختند و بعضاً در گوشه و کنار اتفاقاتى افتاد که مایه آزردگى خاطر هر انسان آزاده  و به ویژه امت حزب الله شد. برخى اتفاقاتى که در خیابان ها، در کوى دانشگاه تهران و یکى از بازداشتگاه ها صورت گرفت، باید به طور کامل مورد توجه و بررسى ماموران قانون قرار گرفته و هرگونه تضییع حق افراد - ولو مجرم- از جانب دستگاه قضا مورد رسیدگى قاطع واقع شود. از نظام اسلامى ما توقعى جز این نیست که حتى نسبت به ظلمى ناخواسته حساس باشد البته لازم است در کنار رسیدگى دقیق قضایى به این موارد، اطلاع رسانى مناسب به عموم مردم شریف ایران نیز به طور جدى و هوشمندانه در دستور کار آن نهاد محترم قرار گیرد. بى شک با فرو نشستن غبارها، آتش فتنه ها خاموش و منافقان رسوا مى شوند.
در بخش دیگرى از این نامه با تاکید  بر مشخص شدن عاملان و صحنه گردانان اصلى فتنه اخیر تصریح شده است: آنان که با توهم تقلب و ادعایى که امروز سست و بى اساس بودن آن براى همگان مشخص شده است، آتش فتنه را روشن کردند، چه بخواهند و چه نخواهند عامل اصلى به وجود آمدن تمامى این حوادث  هستند.
این حوادث شامل پیامدهاى ناگوارى بود که باعث وارد آمدن خسارات غیرقابل جبرانى به نظام اسلامى شد، از همه مهم تر شکافى بین بخش هایى از مردم به وجود آورد که طبیعتاً اثر نامطلوبى بر امنیت ملى و تعاملات کشورمان با جامعه بین الملل داشت اما گویى این افراد به رغم تمام اقدامات ناصواب و تحریک آمیز خود، در حاشیه  امنى قرار گرفته اند. در حالى که عدالت هیچ مصونیتى را براى کسى نمى شناسد و داشتن مسؤولیت یا سابقه مسؤولیت، نه تنها افراد را در حاشیه امن قرار نمى دهد بلکه وظیفه رسیدگى هوشمندانه را صدچندان مى کند.
این تشکل هاى دانشجویى در ادامه خواست افکار عمومى را برخورد قانونى با عاملان فتنه اخیر خواندند و تصریح کردند: باید با کلیه کسانى که شعله  فتنه را روشن کرده اند به ویژه آقایان کروبى و موسوى که گویا آنچنان احساس مصونیت در برابر عدالت مى کنند که خود را آزاد مى دانند تا هر سخنى که مى خواهند بر زبان برانند و هرگونه که مى خواهند (هر چند که مخل امنیت ملى باشد) عمل کرده و موجبات خرسندى بیگانگان را فراهم کنند برخورد شود.
در بخش پایانى نامه این هشت تشکل دانشجویى  با تاکید  بر اینکه جریان دانشجویى خود را در مقام قضاوت نمى بیند از بالاترین مقام قضائى کشور خواستند که با فرو نشاندن غبارها، فضا را شفاف کرده و در نظام اسلامى براى هیچ فرد یا گروهى مصونیت در برابر قانون قائل نشود و همه  مسائل را تا آنجا که مقدور است براى مردم بازگو کند و تردید نداشته باشد که اجراى بدون تبعیض و تسامح قانون و عدالت - هرچند بسیار مشکل باشد - مایه قدرت روزافزون نظام و افزایش بیش از پیش اعتماد مردم به آن خواهد شد.
گفتنى است این نامه به امضاى بسیج دانشجویى دانشگاه هاى امام صادق(ع)، امیرکبیر، تهران، خواجه نصیرالدین طوسى، شریف، شهید بهشتى، علامه طباطبایى و علم و صنعت رسیده است.

شنبه 88 مرداد 31 , ساعت 8:22 صبح

آقای شیشه فروش مسئول حوادث غیر مترقبه استان

 دستور ویژه جهت کمک به مردم روستا  ی بتلیجه جهت تامین آب شرب به مسئول آب و فاضلاب روستایی صادر نمود اما مسئولین مربوطه جهت امداد به این روستای ایثارگر ،انشای خوبی در پاسخ به استان نوشتند !آقای مسئول آب و فاضلاب روستایی شهرستان  وضعیت تامین آب شرب  روستاههای هندوکش و دره سوخته و کرچ مثل روستای بتلیجه  هست این چند روستا 24 ساعته آب دارند و مردم بتلیجه هر 4 روز 4 ساعت ،لطفا منصف باشید مردم با خوردن این آبها بیمار شدند لطفا از نزدیک با مردم ملاقات نمایید.

این روستا در وضعیت فعلی نیاز به کمک مسئولین دارد نه نامه های اداری که مرتب به شورا رونوشت داده می شود


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ