سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که براى خدا خشم کرد ، باطل را هر چند سخت بود از پا درآورد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 89 دی 4 , ساعت 7:8 صبح
همکاران گرامی؛ شیوه و نوع بارم بندی آزمون های شفاهی پایه سوم ابتدای حضورتان تقدیم می گردد. این بارم بندی بر اساس بخشنامه های سالهای قبل و امسال تنظیم شده است. امیدوارم با نظراتتان مرا راهنمایی فرمایید و در جهت تغییر و بهتر شدن اگر پیشنهادی دارید بفرمایید.

 

 آزمون های شفاهی پایه سوم ابتدایی ( شیوه و بارم بندی )

                      بارم بندی و شیوه آزمون شفاهی قرآن پایه سوم


چهارشنبه 89 دی 1 , ساعت 7:38 صبح


شنبه 89 آذر 27 , ساعت 11:38 صبح
 
 


مقدمه‌چینی رسانه‌های آمریکایی برای پذیرش ایران هسته‌ای


همزمان با آماده شدن قدرت‌های جهانی برای پذیرش ایران هسته‌ای، رسانه‌های غرب نیز تلاش می‌کنند فضای افکار عمومی کشورهایشان را برای این عقب‌نشینی دولت‌ها آماده کنند.

 به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران، "آل نیوهارث" تاجر سرشناس و روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی و بنیان‌گذار نشریاتی چون یواس‌ای تودی، فریدم فروم و نیوزویوم در همین زمینه و طی مقاله‌ای در روزنامه" یواس‌ای تودی" مدعی شد: پیوستن ایران به عصر هسته‌ای هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کندو: اگر ایران هم بخواهد به این گروه ملحق شود، این موضوع اصلاً تعجب‌آور نیست.وی البته این عقب‌نشینی را در لفافه و با زدن اتهام تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای انجام داد و تصریح کرد: بر اساس جدیدترین برآوردهای فدراسیون دانشمندان آمریکا، روسیه 12 ، آمریکا 9 هزار و 600 سلاح هسته‌ای، فرانسه 300 ، چین 240 ، انگلیس 225 ، رژیم صهیونیستی 80 ، پاکستان بین 70 تا 90 ، هند بین 60 تا 80 و کره شمالی بین یک تا 10 سلاح هسته‌ای در اختیار دارند. کارشناسان اذعان این روزنامه‌نگار کهنه‌کار را شاهدی بر این واقعیت می‌دانند که جامعه جهانی، ایران هسته‌ای را پذیرفته است و این در حالی‌ست که کشورمان بارها بر صلح‌آمیز بودن ماهیت برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده است.


شنبه 89 آذر 27 , ساعت 11:37 صبح
 
 


توافق العربیه وجریان نفاق جدید برای حمله به ولایت


شبکه سعودی العربیه (العبریه) در روزهای اخیرسرویس رسانی به رژیم صهیونیستی را شدت بخشیده است.

این شبکه سعودی-عبری که برنامه ای ضد ایرانی را با مشارکت ضد انقلابهای فراری   چون محسن مخملباف پخش می کند. این شبکه سعودی ،صهیونیستی که خود را برای پخش یک برنامه بلند مدت ضد ایرانی دیگر آماده می کند. تیزر تبلیغاتی ویژه برنامه ای با نام «عاصفه فی ایران» (طوفان در ایران) چند روز است از این شبکه پخش می شود. در آگهی تبلیغاتی این برنامه تصاویری از تظاهرات مردم ایران در مخالفت با رژیم شاه، تصاویری از بنی صدر، تصاویری از جبهه های جنگ تحمیلی، تصاویری از رحلت امام خمینی(ره) و تصاویری از محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران و مقام معظم رهبری و نیز بخشی از گفتگوی محسن مخملباف ضد انقلاب فراری با این شبکه نشان داده می شود. در پایان این آگهی تصویری ضمن حمایت از فتنه سبز ، سخنگوی جریان سبز! در خارج از کشور به پرسشی های مخاطبان درباره ولایت فقیه پاسخ داده: ولایت فقیه را، مساوی دیکتاتوری معرفی می کند و به تقلید از پایگاه داخلی سبزها ،ولایت را مخالف دین رحمانی معرفی می نماید موضوعی که در بیانیه های موسوی ودر نامه کدیور به نوه حضرت امام بارها به آن اشاره شده بود.گفتنی است در سناریو جدید جبهه سبزوحامیان خارجی آنها ، تضعیف جایگاه ولایت، رهبری و روحانیت (مخالفان تزحکومت منهای روحانیت وسیا ست )اولین مولفه‌ای است که دشمن برای حمله به نظام مورد توجه قرارداده است شواهد وقرائن حاکی است که از سال 88 تا کنون و پس از شروع فتنه‌ها، تهاجم بسیار گسترده‌ای به لحاظ حجمی و کیفی علیه رهبری صورت گرفته است و باید گفت میزان هجمه‌هایی که علیه رهبری از سال گذشته تاکنون صورت گرفته در 21 سالی که حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب بودند، برابری می‌کند


سه شنبه 89 آذر 23 , ساعت 11:41 صبح

مالک خلجی فرزند مرحوم کربلایی اسماعیل براثر سانحه تصادف  در شهر شاهین شهر       دار فانی را وداع گفت

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تأسر، بدینوسیله درگذشت جوان ناکام ، آقای مالک خلجی  را به خانواده محترم و داغدار آن مرحوم و اهالی محترم بتلیجه  تسلیت گفته، غفران الهی را برای روح آن تازه گذشته آرزومندیم

مدیر ویلاگ


شنبه 89 آبان 29 , ساعت 7:34 صبح


شنبه 89 آبان 29 , ساعت 7:33 صبح


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ