سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه مایه عبرت گرفتن است و از لغزش ایمن می سازد و پشت گرمی می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 اسفند 28 , ساعت 9:29 صبح

 
 
 
 
مراسم تجلیل از سید مجید عاملیان مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان اصفهان و معارفه آقای محمد حسن قائدیها به عنوان مدیر کل جدید با حضور حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از استان اصفهان، دکتر کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با بیان این مطلب که با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان، خاک مرقد شهیدان والامقامی چون شهید خرازی را طوطیای چشم کرده و با آنها پیمان عهد و میثاق دوباره می بندیم

وی به نقش و اهمیت استان اصفهان در کشور اشاره کرد و گفت: اصفهانی ها خدمات بزرگی در زمینه های مختلف پیروزی انقلاب ،ولایت مداری ، مقاومت ، جنگ و و سازندگی داشتند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه از خدمات سید مجید عاملیان مدیر کل پیشین آموزش و پرورش تقدیر و قدر دانی کرد و گفت : از تجارب آقای عاملیان در کمیسیون راهبردی و اجرایی کردن سند تحول بنیادین استفاده خواهد شد .

کفاش گفت: ما معتقد به مردم سالاری دینی هستیم ،چرا که نظام ما از دو بخش جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است و این دو بخش اهمیت ویژ ه ای دارد.

وی گفت: مردم در سطح کشور انتخاباتی انجام دادند و با تایید دولت تدبیر و امید خواستار تغییر در روشها برای رسیدن به اهداف والای اسلامی ، ولایی و انقلابی شدند و در این مسیر مبنا ها را با جان و دل پذیرفتند.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز انتخاب روشها و انتخاب دیدگاههای برتر برای رسیدن به اهداف عالی نظام مورد توجه مردم قرار گرفته و آنها خواستار منش و روشی جدید در سطح کشورهستند.

گفتنی است؛ در این مراسم کفاش حکم انتصاب عاملیان را به عنوان مشاور دبیرکل و مدیر کمیسیون راهبردی آموزش و پرورش شورای عالی آموزش و پرورش و حکم انتصاب محمد حسن قائدیها را به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به آنها اعطا نمود.


چهارشنبه 92 اسفند 28 , ساعت 9:6 صبح

طبیعت ایلام

باسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبرالیل   و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

دو قدم مانده به خندیدن برگ     یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاری دیگر   تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان  !

خدای را سپاس که بهار عمرمان را شکوفه ای دیگر داد تا امسال نیز طراوت و لطافت طبیعت زیبا را درک نمائیم . نوروز پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش انسان را به تلاش و کوشش فرا می خواند. عیدی‌ست که همراه خود شادی دل ها و شادمانی ها را آورده، غنچه لبخند بر چهره می‌نشاند و افزون بر ظاهری آراسته، باطنی پیراسته برای نیک‌سیرتان به ارمغان می‌آورد نوروز تابلوی زیبائی است که بیننده را به سوی "احسن الحال" که همان کمال و سعادت است فرا می خواند.در آستانه تجدید حیات طبیعت ، حلول سال نو و بهار را صمیمانه خدمت تمامی همشهریان عزیز که در روستای بتلیجه ، و شهرهای تهران، اصفهان ، شاهین شهر ،داران ،زرین شهر ،شیراز ، اهواز ،کاشان ،خوانسار و گلپایگان ،اراک ، بویین میاندشت ،کرج ،فولاد شهر ،پاکدشت ،ورامین ،خاور شهر ،بهارستان اصفهان و  خارج از کشور ساکن هستند  تبریک و تهنیت عرض نموده  و امیدوارم سال جدید  مملو از موفقیت،بهروزی و سرافرازی و سعادت برای همگان باشد .

مدیر وبلاگ

 


یکشنبه 92 اسفند 25 , ساعت 8:57 صبح



همزمان با سالروز تاسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی روز سه شنبه مورخ 13/12/92معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شاهین شهر در معیت کارشناسان شاهد ،امور مشارکت ها و کارشناسی اقامه ی نماز از خانواده ی شهید هادی فصیحی دیدار نمودند وبا اهدا لوح سپاس از خانواده آن شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

 پروردگارا! دلهاى خانواده‌هاى شهدا، خانواده‌هاى جانبازان، خود جانبازان، مفقودین و خانواده‌هایشان را به فضل و رحمت خود آرامش و تسلى ببخش.



چهارشنبه 92 اسفند 21 , ساعت 3:34 عصر

بسم رب الشهداءوالصدیقین


 

 

 

 

 

برای بزرگداشت شهداء اقدام کنید ، این وظیفه ما و شماست . نام شهیدان سرافراز را زنده کنید .« مقام معظم رهبری

»

 

سلام و درود بر :

روح پرفتوح امام راحل ،خمینی کبیر(ره)،230 هزار شهید گلگون کفن ایران اسلامی ، 23هزار شهیدسرافراز استان اصفهان،36000شهید

 

 

 

 

دانش آموز و 4000 شهید فرهنگی ،25شهید روستای بتلیجه

شهدای والامقام سپاه،ارتش ،بسیج و جهاد سازندگی ،شهدای لشگر های خط شکن 14امام حسین (ع)،8زرهی نجف اشرف ،مهندسی 40

 

 

 

 

صاحب الزمان (عج)،توپخانه 15خرداد و شهدای کردستان ،سیستان و بلوچستان و جنوب کشور ،بویژه علمدارانکربلای ایران و افتخار آفرینان

 

 

 

 

دیار زنده رود: شهید حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ردانی پور ،شهید حجت الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی ،سردار سرلشگر پاسدار  شهید حاج

 

 

 

 

 حسین خرازی ، سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی ، سردار سرلشگر پاسدار شهید محمد ابراهیم همت و سردار سرلشگر پاسدار شهید اصغر قجاوندو ................

 

 

 

       شهداء از ماندگارترین چهره های انقلاب اسلامی هستند، این رسم جوانمردی نیست که عادت سرخ شهیدان را در بهار خاطره ها فراموش کنیم. باید شهیدان

 

 را سرود، باید شهید را نقاشی کرد، باید زینب شد و بغض مانده درگلوی لاله را شکست ، باید از کوی شهیدان عبورکرد، باید به ندای رهبر لبیک گفت:که

 

 نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند. حیات واقعی را شهیدان یافتند زیرا که هنر زیبا زندگی کردن

را با خون بر تابلوی حیات و با قلم معرفت به رنگ عشق و محبت ترسیم کردند.

 خوب که به این تابلو می نگری معنای این جمله را می فهمی:

شهادت هنر مردان خداست

اگر چه  22 اسفند روز بزرگداشت شهدا ، مناسبت نیکویی برای عرض ارادت به ساحت مقدس شهیدان عالی مقام و ستارگان درخشان تاریخ امروز و فردای ما است ،لیکن حق آن است که ملت بزرگ ،همه ی روز ها و سراسر تاریخ خود را مدیون و مرهون جوانمردانی است، که با حضور فداکارانه ی خود در صف دفاع از میهن عزیز انقلاب بزرگ، خود را پیروز و ملت کهن خود را سر بلند و رو سفید کردند.

مردم ما باید آن روزهای پرمحنتی را که کشور اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار داشت ودر بیرون و درون مرزها درلباس ها و زیر نامهای گوناگون به ملت و کشور ما جفا و دشمنی و خیانت می شد ،هرگز از یاد نبرند ،فداکاری شهیدان و گذشت خانواد ه ها و حضور رزمندگان ما بود که ابرهای تیره ی آن روزگار دشوار را از افق زندگی این ملت زدود و بنام خدای بزرگ و یاری ولی الله الاعظم ارواحنا فداه و با رهبری امام راحل بزرگوار ،کشور را نجات داد،همیشه ودر همه تجربه های دشوار ملی ،همانگونه

فداکاریهاست که سپیده ی نجات کشور و ملت را پدیدار می سازد .

بدین جهت وظیفه ی قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان فریضه ای عینی و همیشگی است . سلام خدا بر شهیدان ،درود بر همه ی ایثارگران و خانواده های گرامی آنان  و رحمت و برکات خدا بر امام راحل شهیدان و سلسله جنبان شهادت در ایران اسلامی .

 

 پروردگارا! دلهاى خانواده‌هاى شهدا، خانواده‌هاى جانبازان، خود جانبازان، مفقودین و خانواده‌هایشان را به فضل و رحمت خود آرامش و تسلى ببخش.

 

بر قامت بی سر شهیدان صلوات    برفاطمه (سلام الله علیها)همنوای حیدر صلوات


شنبه 92 اسفند 17 , ساعت 6:52 صبح

ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت،مظهر مهربانی و عطوفت ، اسوه صبر و پایداری ،عقیله ی بنی هاشم ، زینب کبری (سلام الله علیها ) را تبریک عرض می نما ییم.  

(ای زینب ) تو ،بحمد الله ،عالمی هستی که نزد کسی تعلیم ندیدی و دانایی هستی که نزد کسی نیاموختی .بحار الانوار ج45ص164 (امام سجاد (ع)

((به حاضران و غایبان وصیت می کنم که این دختر (زینب (س) را به خاطر من احترام و اکرام نمایید که همانا وی به خدیجه کبری (س) مانند است . ))        رسول خدا (ص)

ولادت با سعادت حضرت زینب (س) در مدینه ی طیبه در سال پنجم یا ششم هجری در این روز واقع شده است . اقوال دیگری در ولادت آن حضرت عبارت است از 5جمادی الاول سال 6هجری اوایل شعبان سال 6هجری ماه رمضان سال 6هجری دهه ی آخر ربیع الثانی در سال 5یا 6یا 7 هجری.

پدر بزرگوارآن حضرت ،امیر المومنین (ع) و مادر گرامی اش حضرت صدیقه طاهره (س) است همسر آن حضرت جناب عبدالله بن جعفر بن ابی طالب و فرزندان آن حضرت ، علی ،عون ،عباس ،محمد و ام کلثوم هستند که عون و محمد در کربلا شهید شدند .

ماجرای ولادت حضرت :

هنگام ولادت آن حضرت ،پیامبر (ص) در سفر بودند امیر المومنین (ع) برای نامگذاری این مولود فرمودند : ((بر پیامبر سبقت نمی گیرم )) تا آنکه حضرت آمدند و منتظر وحی شدند جبرئیل نازل شد و عرض کرد : خداوند سلام می رساند و می فرماید : (( این دختر را زینب نام بگذار ،چه اینکه این نام را در لوح محفوظ نوشته ایم . )) . پیامبر حضرت زینب را طلب کرده ،بوسیدند و فرمودند

)) وصیت می کنم به حاضرین و غایبین که این دختر را به خاطر من پاس بدارید ،که همانا وی به خدیجه کبری (س) مانند است .))

ابن حجر در اصابه و ابن اثیر در اسد الغابه در حالات آن حضرت نوشته اند : در مجلس یزید لعنت الله ،حضرت کلماتی فرمودند که دلالت بر قوت قلب او دارد آن حضرت در کرم و بصیرت و حلم مشهور خاندان بنی هاشم و عرب بوده است . شبها در عبادت بود و روز ها روزه و او به اهل تقو ا معروف بود.

 

و  اما جمله ی معروف : کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود .

امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق دهد از پیروان راستین الائمه اطهار باشیم به خصوص،بصیرت و فرمانبرداری از ولایت فقیه  و صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و تلاش برای  تحقق  اهداف و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری .

 

 


یکشنبه 92 اسفند 11 , ساعت 1:23 عصر

عکس های خفن


یکشنبه 92 اسفند 11 , ساعت 1:22 عصر

عکس های خفن


یکشنبه 92 اسفند 11 , ساعت 1:22 عصر

عکس های خفن


یکشنبه 92 اسفند 11 , ساعت 1:22 عصر

عکس های خفن


یکشنبه 92 اسفند 11 , ساعت 1:21 عصر

عکس های خفن


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ