سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشنده نادان نزد خدا از پارسای بخیل، محبوب تر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 شهریور 30 , ساعت 11:45 عصر

                                           فایل صوتی                                                                                       روستای بتلیجه , مناطق گردشگری استان اصفهان , جاذبه های گردشگری بوئین و میاندشت , پاریس شهرستان فریدن


یکشنبه 93 شهریور 9 , ساعت 7:23 عصر

اجرای طرح هادی روستای بتلیجه شامل جدول گذاری وآسفالت به طول یک کیلومتربااعتباری بالغ بر2میلیاردریال افتتاح شد.


جمعه 93 شهریور 7 , ساعت 11:58 عصر

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدن، قرار است در چارچوب این هفته بخش هایی از فرهنگ ساکنان شهرستان فریدن از جمله ساکنان ارمنی آن به مردم ارمنستان معرفی می شود.

در این مراسم که به ابتکار انجمن فرهنگ دوستان شهرستان فریدن و وزارت جوامع ارمنی دولت ارمنستان برگزار می شود، سخنرانان تاکید کردند هفته شهرستان فریدن فرصت مناسبی است برای آشنا شدن با فرهنگ منطقه ای که ترک، لر و عرب و ارمنی و گرجی در کنار هم در صلح و دوستی زندگی می کنند.

خانم «هرانوش هاکوپیان »، وزیر جوامع ارمنی دولت ارمنستان گفت:شهرستان فریدن که بخشی از آن را ارمنیان تشکیل می دهند، نمونه کوچکی است از دوستی و احترام به ارزش ها و باورهای کلیه ادیان و قوم ها که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

سخنرانان در اولین روز هفته فرهنگ با حضور مقامات و اندیشمندان ایرانی و ارمنستانی ضمن معرفی تاریخ شهرستان فریدن، فرهنگ و تنوع قومی و زبانی فریدن را که به یک سرزمین و شش قوم معروف شده بررسی کردند.

امیرخانی رییس انجمن فرهنگ دوستان شهرستان فریدن نیز گفت : ما سعی داریم تا با کمک برخی نهادها در ایران و ارمنستان تاریخ و فرهنگ شهرستان فریدن را به طرق مختلف ارائه کنیم و این اولین گام در این جهت است.

وزارت جوامع ارمنی دولت ارمنستان سه ماه قبل نیز هفته جلفای اصفهان را برپا کرد که طی آن مردم ارمنستان با بخش هایی از فرهنگ و هنر مردم آن آشنا شدند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ