سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست از عهده دوستى برنیاید تا برادر خود را در سه چیز نپاید : هنگامى که به بلا گرفتار شود ، هنگامى که حاضر نبود هنگامى که در گذرد . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 7:8 عصر

بسم الله الرحمن االرحیم

بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه  به مناسبت هفته دفاع مقدس

31 شهریور یاد آور خاطره تجاوز ددمنشانه رژیم بعثی عراق به شهر ها و روستا های میهن اسلامیمان است که با همکاری استکبار جهانی ،مزدوران عراقی جنایتهای متعددی را مرتکب شدند.

31 شهریور یاد آور مقاومت دلیرانه رزمندگان پرتوان اسلام است که با جوهر رگان خود سند پیروزی امت قهرمان ایران را در دفاع مردانه خود ثبت کردند.

هفته دفاع مقدس یا د آور ایثار واز خود گذشتگی مادران و پدرانی است که فرزند برومند خود را روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند تا به متجاوزین درس مردانگی بیاموزند.

هفته دفاع مقدس یاد آور آفرینش ایثار ها و جانبازیهای بسیجیان جان بر کف و دلاوران ارتش و پاسداران سلحشور است که با اتکال به خداوند و اعتماد به نفس توانستند پرچم پر افتخار پیروزی را بر بلندای رفیع استقامت ایران بر افراشته و سرود فتح و پیروزی سر دهند.

مبارک باد این دفاع مقدس که یاد آور رشادتها و ایثارگریهای شهیدان ،جانبازان ،آزادگان و همه رزمندگان ظفرمند جبهه توحید می باشد.

                                       باشد که سالهای سال همچون سالهای دفاع مقدس شاهد وحدت و یکپارچگی همه نیروهای اسلامی و انقلابی امت شهید پرور ایران باشیم و همچنان ببینیم که بسیجیان دریادل و سپاهیان دلاور دوشادوش ظفرمندان ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی سربلند و استوار به سازندگی و آبادانی کشور پرداخته و به حراست و پاسداری از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی همت گماشته و جان برکف آماده اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای هستند.

                                    اکنون که جنگ سخت دشمن تبدیل به جنگ نرم شده و نبرد پنهان غرب فرهنگ سبک و انحرافی خود را از طریق رسانه ،در جزیی ترین مسائل زندگی ما انتقال نموده و سپس با ضد ارزش جلوه دادن ارزش ها ،افکار خود را بر ما تحمیل می کند واز طریق ابزار جنگ نرم یعنی ماهواره ،فیلم های هالیوود،عروسک باربی ، بازی های رایانه ای ،بهترین راهکار خودرا برای انحراف اخلاقی در خانواده ها و اجتماع و تغییر سبک زندگی اسلامی-ایرانی ،به سبک غربی در پیش گرفته است.وظیفه مارا در این دوران سنگین نموده است : اولا هشدار های مقام معظم رهبری را جدی بگیریم و رهنمودهای ایشان رادر مبارزه با  جنگ نرم در دستور کار قرار دهیم و ثانیا با بصیرت افزایی ،جامعه هدف خودو مردم را از اهداف شبکه ها ی ماهواره ای دشمن آگاه سازیم .

امیداست دلسوزان  عزیز نظام و انقلاب به خصوص روحانیون و اساتید و قشر فرهنگی  در این نبردپنهان غرب ،جوانان را با اصول اعتقادی و اخلاقی و معارف قرآنی و احکام شرعی آشنا سازند و با جذابیت های هنری و پیشرفته ، آنان را به سوی زیبایی های دین جذب نمایند تا در فضایی سالم بتوانند به آرامش معنوی برسند ،آن وقت می توانیم ادعا کنیم که کار فرهنگی انجام داده ایم ؛ همچنین هرچه بتوانیم جوانانمان را از شیاطین جنی (ابلیس و همکارانش ) و انسی (هم نشین ناباب ،ماهواره و ...... ) دور کنیم به همان اندازه در محضر امام زمانمان روسفید شده ایم و این حرکت فرهنگی می تواند التیامی بر قلب رنجدیده ایشان باشد.

به امید روزی که برنامه های فرهنگی و فعالیت های جهادگونه اقتصادی به معنای واقعی کلمه در جامعه ما نهادینه گردد و ما نیز بتوانیم فرزندانی مومن و سربازانی غیور برای امام زمان علیه السلام تحویل بدهیم وآنان بتوانند به عنوان بهترین باقیات الصالحات برزخ و آخرتمان قرار بگیرند انشاالله .

 

پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه


جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 7:6 عصر

 

به افتخار جوانانی که نه مثل یوز پلنگ ؛           بلکه مثل شیر ؛ نه نود دقیقه ؛             بلکه هشت سال

نه جلوی توپ فوتبال                                          بلکه جلوی توپ تانک                نه مقابل یک کشور

بلکه مقابل 27کشور                                          دفاع کردند و یک میلیمتر از خاکمون را به دشمن ندادند تا

ایران ایرانی همیشه قهرمان باشه و پرچمش بالا

شادی روح شهدا و امام شهدا به خصوص 25 شهید


پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه


صلوات

 


جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 7:5 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام خدا بر شهیدان، بر انسانهاى آزاده و بزرگى که جان بر سر پیمان نهادند و در راه خدا از خود گذشتند و با این فداکارى، به برترین قله‌هاى انسانیت رسیدند و شیرینترین پاداش الهى را چشیدند: «فلا تعلم نفس ما اخفى لهم من قرة اعین»(270).

این دو مطلبى را که آقاى سرلشکر شهبازى گفتند، من تأیید مى‌کنم. هم بزرگداشت شهدا و هم مسأله‌ى زهد و برخورد درست با زخارف دنیوى را که نکته‌ى بسیار مهمى است و چیزى نیست که بشود با دو کلمه از آن گذشت. براى بزرگداشت شهدا اقدام کنید. این وظیفه‌ى ما و شماست. نام شهیدان سرافراز را زنده کنید؛ آن کسانى که عزیزترین و گرانقیمت‌ترین سرمایه‌ى خود را ایثار کردند.

قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد تجلیل از شهدا

شهادت هنر مردان خداست

چهارمین روز هفته دفاع مقدس روز تجدید بیعت با شهدا نام گرفته  ، مناسبت نیکویی برای عرض ارادت به ساحت مقدس شهیدان عالی مقام و ستارگان درخشان تاریخ امروز و فردای ما است ،لیکن حق آن است که ملت بزرگ ،همه ی روز ها و سراسر تاریخ خود را مدیون و مرهون جوانمردانی است، که با حضور فداکارانه ی خود در صف دفاع از میهن عزیز انقلاب بزرگ، خود را پیروز و ملت کهن خود را سر بلند و رو سفید کردند.

مردم ما باید آن روزهای پرمحنتی را که کشور اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار داشت ودر بیرون و درون مرزها درلباس ها و زیر نامهای گوناگون به ملت و کشور ما جفا و دشمنی و خیانت می شد ،هرگز از یاد نبرند ،فداکاری شهیدان و گذشت خانواد ه ها و حضور رزمندگان ما بود که ابرهای تیره ی آن روزگار دشوار را از افق زندگی این ملت زدود و بنام خدای بزرگ و یاری ولی الله الاعظم ارواحنا فداه و با رهبری امام راحل بزرگوار ،کشور را نجات داد،همیشه ودر همه تجربه های دشوار ملی ،همانگونه

فداکاریهاست که سپیده ی نجات کشور و ملت را پدیدار می سازد .

بدین جهت وظیفه ی قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان فریضه ای عینی و همیشگی است . سلام خدا بر شهیدان ،درود بر همه ی ایثارگران و خانواده های گرامی آنان و رحمت و برکات خدا بر امام راحل شهیدان و سلسله جنبان شهادت دجمهوری اسلامی ایران  .

 

 پروردگارا! دلهاى خانواده‌هاى شهدا، خانواده‌هاى جانبازان، خود جانبازان، مفقودین و خانواده‌هایشان را به فضل و رحمت خود آرامش و تسلى ببخش.

 

بر قامت بی سر شهیدان صلوات                         برفاطمه (سلام الله علیها)همنوای حیدر صلوات


جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 7:4 عصر

 

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس گرامی باد

یاد امام خمینی (ره) گرامی باد که انقلابی بزرگ را در این سرزمین به پیروزی رساند وسلسله شاهان ستمگر را برانداخت دست آمریکا را از ایران عزیز قطع وطمع صهیونیست را در منفعت طلبی از مملکت صاحب الزمان (عج ) به باد داد وبنای انقلاب ونظامی را در ایران برپا کرد که امروز منشاء خیر وبرکت در سایر سرزمین های اسلامی شده است .

یاد باد از رزمندگان دلاور وشهیدان شجاعی که مردانه از انقلاب اسلامی دفاع کردند وبا ایثار جان خود توطئه های دشمنان را نقش بر آب ساختند . دشمنانی که به سرکردگی آمریکای زور گو وتوطئه گری صهیونیستها ی حیله گر صدام را برای حمله نظامی به ایران تشویق کردند وجنگ هشت ساله ای را علیه قلبهای مومن ومهربان به راه انداختند .

جنگی که اگر چه شهیدان عزیزی را از ما گرفت اما آنان را چون پرستوهای عاشقی به بهشت رضوان الهی بال وپر داد واز سوی دیگر ملت بزرگ ما را در مقابل توطئه های سخت دشمنان آبدیده تر ساخت .وحدت ، بصیرت وهوشیاری که پس از جنگ ودفاع مقدس هشت ساله ، اقشار مختلف مردم ، در مقابل توطئه ها ، فتنه ها ونفاق افکنی ها از خود نشان دادند ، محصول همان حضور ودرخشندگی اراده شهیدان ، رزمندگان وملت بزرگ ما در سالهای جنگ تحمیلی است .

امروز وفاداری عمیق ، ملت ما به رهبری بزرگوار ولی فقیه زمان ، خود باوری ودستیابی به انواع اختراعات وپیشرفت های علمی وصنعتی در بخش های دفاعی وغیر دفاعی ، همه دستاوردهای آن روز های است که مقاومت مردانه مردم  ونیروهای رزمنده ، دشمنان اسلام وایران را پس از تهاجم سنگین شان منکوب وسرانجام از میهن معرفت ومردانگی بیرون کرد.

مهاجمانی که اگر چه به نام بعثی های صدامی ازمرزهای عراق به ایران حمله ورشده بودند اما از ملیت های مختلف در بین شان سرباز بود وتجهیزات وحمایتهای مالی وسیاسی قدرت های بزرگ دنیا را با خود داشتند .

برماست که به منظور بزرگداشت یاد وخاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس این ایام را با برنامه های موثر و ماندگار گرامی بداریم .

پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه

 

 


پنج شنبه 97 شهریور 8 , ساعت 11:45 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

«رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعلنی من لدنک سلطاناً نصیرا»
سوره اسراء (آیه 80)
  


خانواده معظم شهدا، جانبازان عزیز،ایثارگران و بسیجیان  معزز :

پایگاه  بسیج سردار پرور  شهدای بتلیجه
 
  

باعرض سلام و تبریک عید سعید غدیر خم
                                 خداوند بزرگ و حکیم را بسی شاکرم که خدمتگزاری بسیجیان عزیز را ارزانی ام داشت تا به عنوان
خادم پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه  در خدمت شما عزیزان باشم و انشااله با  تمام وجود ، در جهت خشنودی خداوند و حفظ ارزش های به یادگار مانده از امام (ره) و شهدای والامقام ، تحقق رهنمودهای رهبر فرزانه ی انقلاب ، سربلندی بسیجیان و ایثارگران  عزیز و ارتقای سطح فعالیت پایگاه بسیج   به طور همه جانبه از هیچ کوششی فروگذاری ننمایم و دریغ نورزم و انشاء الله در آینده شاهد  تحقق  دستاوردهای مهم ،در حوزه فرهنگی، بصیرت افزایی و روشنگری ، جذب ، سازماندهی ،حفظ و انسجام بسیجیان  با  همکاری و همدلی  مجموعه ی همرزمان صدیق ، شریف و متعهد  و انقلابیَ خویش  در این پایگاه باشم.
اکنون که به حول و قوه الهی دوره مسئولیتم در این پایگاه  شروع شده  است برخود لازم می دانم  به مصداق حدیث نبوی ((
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ))از تلاش های بی منت و صادقانه ، شکیبایی در مشکلات و حسن نظر بی شائبه ی همه همرزمان همدل و اندیشمندم در این پایگاه  که در سنوات گذشته دوستان و برادران  عزیزم :محمد قجاوند،حسن قجاوند، ابراهیم خلجی ، غلامرضا خلجی ،اسماعیل افاضلی و محمد خلجی را همراهی نمودند ، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و مراتب سپاس خود را نثار بسیجیان عزیزکنم .

ازجانشین و معاونین عزیز  این پایگاه نیزانتظار دارم با تدوین برنا مه های مدون و متناسب با نیاز های روز جامعه در جهت تحقق اهداف سازمان بسیج مستضعفین  در تمامی عرصه های ابلاغی  این سرباز نظام را درسنگر بسیج  یاری نمایند.

آرزومندم که با استعانت از پروردگار و همت والا و تلاش بی وقفه ی شما عزیزان  ، پایگاه  بسیج شهدای بتلیجه   چون همیشه استوار و ثابت قدم مسیر رشد ، اعتلا و پیشرفت را بپیماید و در اجرای برنامه ی بسیج  موفق و پیشتازباشد.«انشاءالله»

در پایان از همه ی عزیزانی که با مناعت طبع بی بدیل و عزت نفسی بی نظیر , مراتب لطف و محبت وافر خویش را با ارسال پیام تبریک نسبت به این حقیر ارزانی داشتند ؛ به رسم ادب و ارادت بی نهایت سپاسگزارم.

امید که توفیق همواره قرین کار و دعای خیر مزید راه شما باد


 

با تقدیم بهترین درودها رضا خلجیبرادر کوچک شما
 

 


شنبه 97 تیر 23 , ساعت 7:56 عصر

http://uupload.ir/files/gm5a_رزمنده_هشت_سال_دفاع_مقدس_اصغر_قجاوند.jpg


شنبه 97 تیر 23 , ساعت 7:52 عصر

http://uupload.ir/files/i17_دانش_اموزان_دهه_شصت_دوره_ی_ابتدایی_دبستان_ادیب_بتلیجه.jpg


یکشنبه 97 خرداد 27 , ساعت 9:31 صبح

دانش آموز باید در طراز انقلاب تربیت شود.


یکشنبه 97 خرداد 27 , ساعت 9:30 صبح

دانش آموز باید در طراز انقلاب تربیت شود.


یکشنبه 97 خرداد 27 , ساعت 9:29 صبح

دانش آموز باید در طراز انقلاب تربیت شود.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ