سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی دانشمندان عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 مرداد 14 , ساعت 9:28 عصر

انتصاب شایسته جناب آقای هاشمی را به سمت دهیاری روستای سردار پرور بتلیجه تبریک و تهنیت و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی را از خداوند متعال خواستاریم.

انتظار می رود با همفکری اعضای محترم شورا و ایثارگران روستای مذکور موارد ذیل را در دستور کار تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری فرمایید.

 

1_تکمیل طرح هادی 

2_ بهسازی گلستان شهدای روستا بتلیجه(با توجه به موقعیت جغرافیایی به صورت مسقف بازسازی گردد تا هزینه نگهداری این گلستان کاهش یابد )

3_با توجه به کاهش نزولات آسمانی و قهر طبیعت با فرهنگسازی نسبت به آبیاری قطره ای و بارانی اقدامات لازم بعمل آید.

4_ انعکاس معیشت ساکنین دایمی روستا از طریق دیمکاری و متقاعد کردن مسوولین ذیربط جهت همکاری و مساعدت جلوگیری از جریمه نشدن کوخ نشینان این سرزمین سردار پرور ایثار گر.

5_رایزنی با نهادهای حمایتی جهت اخذ وام برای ایجاد اشتغال جوانان با سود کم و نظارت قاطع بر اجرای این طرح ها قبل از سوء استفاده احتمالی برخی افراد.

6_ ترویج فرهنگ محیط زیست و منابع طبیعی بخصوص درختکاری در سطح روستا و مزارع شاخص و حاشیه روستا.

7_ همکاری با واحدهای دولتی روستا در اجرای فرهنگسازی, ارتقاء سطح بهداشت,افزایش جمعیت,اقتصاد مقاومتی و حفظ و ارتقای روحیه ایثارگری این روستا شهید پرور.

8_ معرفی نمادهای ایثارگری روستا به نسل سوم و چهارم انقلاب با معرفی الگوی های نمونه روستا, شهدا,جانبازان, آزادگان, ایثارگران, با برگزاری یادواره شهدا با برنامه ریزی قبلی و هماهنگی و همکاری ایثارگران نخبه در سطح شهرستان و استان و کشور.

9_ پیگیری قاطع و جدی مبنی بر حذف مصوبات قبلی شورا درخصوص تبدیل شدن این منطقه به زباله دان منطقه.

پیشاپیش از زحمات ارزشمند جناب آقای هاشمی در راستای رصد مشکلات روستا جهت برنامه ریزی و رفع مشکلات این روستا تقدیر و تشکر می گردد.

 

از طرف اهالی محترم روستا, خانواده معظم شهدا, جمعی از ایثارگران,شورای اسلامی بتلیجه

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ