سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها زنگاری چون زنگار مس دارند، پس آنها را با استغفار جلا دهید [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 96 مرداد 22 , ساعت 5:41 عصر

بسمه تعالی

وصیت نامه شهید حسین خلجی

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله

الهی اهدنا صراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لاضالین

بار الها از سر تقصیرات من درگذر . توبه ما را قبول کن . اساعه قلم عقوب بر جرائم اعمال ما بکش و کمک کن که آنطور که باید تو را عبادت کنیم و همیشه و همه حال به یاد تو باشیم و غافل از تو نشویم و اعمالمان را خالص برای رضای تو انجام دهیم و هر لحظه تو را بهتر از لحظه قبل بشناسیم .

بار الها آنچه به بندگان صالح و عابد ، صادق ، مؤمن و متقی ات عطا کردی به ما هم بده .

بار پرورگارا توفیق طاعت و بندگی به ما عنایت بفرما .

خدا شفاعت آقا امام حسین ( ع ) را نصیب همه مسلمین بگردان .

من که رفتم ، لااقل شما کار نیک کنید و معصیت نکنید و پاک بمیرید .

راهی که من آمدم راهی است که خود انتخاب کردم و برای لبیک گفتن به فرمان امام عزیز و برای اسلام به جبهه آمدم . انشاء الله که خدا قبول کند و ما را در آخرت با سالار شهیدان امام حسین ( ع ) محشور گرداند .

ای شما هائیکه این وصیت نامه را می خوانید و یا به گوشتان رسیده مبادا مانند اهل کوفه شوید و امام را تنها گذارید ، به فکر عاقبت اسلام و آخرت خود باشید .

برای من هم از خدا طلب مغفرت کنید و در دعاهایتان این حقیر گناهکار را فراموش نکنید و همچنین به بچه های کوچک و معصوم بگوئید که دعا کنند و از خدا بخواهند که مرا هم جزء شهدا قرار دهد .

در رابطه با مسائل خانوادگی از پدر و مادر و بقیه اهل خانواده عذر می خواهم که آنطور که شایسته آنهاست با آنها برخورد نکردم .

همچنین از فامیلها و دوستان و همسایه ها می خواهم که مرا ببخشند که عمل صله رحم را آنطور که باید انجام ندادم و احتمالاً برادران گردن من حق دارند انشاء اله که مرا ببخشند .

در رابطه با مسائل شخصی ، اگر کسی ادعا کرد که از من طلبی دارد به او بدهید مقداری پول که دارم در اختیار پدرم است .

طلب مغفرت برای حقیر را فراموش نکنید

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما

التماس دعا

20/4/62

حسین خلجی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ