سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 96 شهریور 19 , ساعت 8:45 صبح
فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت در یادواره شهدای بویین میاندشت : انقلاب اسلامی درخششی از اسلام و طراوت فرهنگ قرآن و عترت است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت در دفاع مقدسدر نهمین یادواره 260 شهید شهرستان بوئین و میاندشت در روستای بتلیجه گفت : تاریخ انقلاب اسلامی درخششی از اسلام و پویایی و طراوت فرهنگ قرآن و عترت است که با گذشت چهارده قرن از طلوع خورشید نبوت و امامت علوی با صلابت ماندگار مانده و خواهد بود .

سردار عبدالفتاح اهوازیان با اشاره به تأثیر شهدای مدافعان حرم بر فضای فرهنگی کشور افزود: امروز بصیرت‌افزایی جهاد اکبر است و از داعش‌کشی بالاتر است و وقتی کشور از لحاظ فرهنگی در تب و لرز است امثال محسن حججی ها جلوی پایمال شدن عزت ایران ایستاده اند.

وی با بیان اینکه روستای بتلیجه روستای نمونه ایثارگری شهرستان و زادگاه سردار شهید اصغر قجاوند جانشین اطلاعات عملیات نیروی زمینی سپاه است گفت : ملت ایران در استقبال از تکریم و تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی بی تابند.

در پایان این مراسم از حاج مرتضی خلجی جانباز 75 درصد روستای بتلیجه تجلیل شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ