سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که دانشی را زنده کرد، نمی میرد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 شهریور 9 , ساعت 11:30 صبح

این وصیت نامه ها انسان ها را می لرزاند و بیدار می کند .(امام خمینی)

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه شهید براتعلی خلجی

 

 

‹‹ اذن للذین یقاتلون به انهم ظلمو اوان الله نصر هم لقدیر ››

اجازه داده شد به کسانی که به آنها ظلم و تعدی شده بجنگند با کافران و خداوندا بر پیروزی و نصرت آنها قادر و تواناست .

به نام الله یگانه پاسدار حرمت خون شهیدان گلگون کفن راه حق و حقیقت و با درود و سلام بر منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج ) که جهانی در انتظار قدوم گوهر      باراوست و با درود و سلام بر نائب بر حقش امام خمینی دامت برکاته که با فداکاری خویش ما را از لجنزار فساد و تباهی ، آزاد و رهایی بخشیدند و با درود سلام بر دیگر یاوران مخلص در خط امام ،

 اینجانب براتعلی خلجی وصیتنامه خود را آغاز می کنم .

اول سخنانی بر پدر و مادر بزرگوارم و برادرانم . ای پدر و مادر عزیزم اگر از اول عمرتان تا به حال از من بدی یا خوبی دیده اید مرا حلال نمایید و اینکه شما حاصل پیام خون شهیدان هستید و پیام مرا به مردم برسانید و در فراق هجران من صبور و شکیبا باشید و ناراحت نباشید . اگر خواستید اشکی برایم بریزد به یاد امام حسین و واقعه کربلا گریه کنید و هر کجا که هستید از صحبتهای بیهوده ضد انقلابها و منافقین هیچ وقت احساس ضعف وناراحتی نکنید تا با این کارتان و استواریتان مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و یاوه گویان زده باشیدو قدمی مثبت جهت پیمودن راه من و دیگر مردان خدا برداشته باشید و ای مادرعزیزم از هجران من ناراحت نباش و سعی کن پایداری و استواریت خود را تا سر حد توان حفظ کنید .

در مشکلات و سختیها مانند حضرت زینب صبر داشته باش و در یاری امام عزیز چون حضرت زهرا ( س ) باش هر جا رفتی سخن از آزادگی و ایثار و شهادت بکن سخن از پاسداری اسلام و اهداف مقدس مردان خدا بکن . اهداف اهل بیت برای مردم بیان کن ، اهداف و انقلاب را برای مردم بیان کن و بدان که انقلاب به دو چیز احتیاج دارد : خون دادن و خون دل خوردن و هرکجا رفتی ، ای مادر عزیزم مردم را جهت ادامه دادن راه شهیدان تشویق کن مردم را به استقامت و پایداری در راه اسلام و در سختیها و مشکلات تشویق کن  . ای مادر وظیفه تو همینها که گفتم هست که یک زن انقلابی یک کسی که فرزند او حسین گونه جهت اعتلای دین خون در رگش بجوش می آید و مردانه می جنگد ، مادر زینب گونه پیام او را و اهداف او را به مردم برساند و           ضد انقلابها و منافقها بدانند که نمی توانند هیچ کاری از پیش ببرند نمی توانند اسلام را نابود کنند چون که قوی تر از ابوجهل و ابوسفیان و دیگر دشمنان اسلام نیستند .

ای مردم امام را تنها نگذارید در صحنه ها و میدان همانطور که از اول تا به حال      بوده اید باز هم محکم و قاطع بایستید ، نماز جماعتها و جمعه ها و دعاهای کمیل و توسل را فراموش نکنید و از صحبتهای بیهوده دشمنان اسلام ضعف به خود راه ندهید ناراحتی به خود راه ندهید . قرآن این کتاب آزادی را سرمشق زندگی قرار دهید . سخنان رهبر را جهت پوشاندن راه آزادی و پوشاندن مسیر حق آویزه گوش قرار دهید و جبهه ها را فراموش نکنید و امام با صحبتهای خویش بر همه اتمام حجت نمودند . مسئله حفظ و حراست از اسلام و حضور در جبهه ها ازاهم واجبات الهی می باشد .

مبلغ 500 تومان به برزو صالحی در روستای رزوه بدهکار می باشم و مبلغ 200تومان به سید مهدی اعتصامی از اهل رهنان و 100 تومان به مجید بختیاری از اهل رهنان بدهکار می باشم و از برادران عزیزم می خواهم که راه مرا عاشقانه ادامه دهید و از جان و دل یاری رهبر کنید و نگذارید اسلحه من بر زمین بماند . بیرق حسین را حسین وار بدوش بکشید . کم کم سخنم را کوتاه می کنم و مرا در روستای خودمان در گلستان شهدایش دفن کنید .

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار

صدام و صدامیان را نابود بگردان

آنکه مشتاق شهادت است ، براتعلی خلجی

مورخه 7/6/1365



لیست کل یادداشت های این وبلاگ