سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را در جاهایى که موجب بدگمانى است نهاد ، آن را که گمان بد بدو برد سرزنش مکناد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 فروردین 18 , ساعت 8:57 عصر

سلام علیکم

سوم شعبان میلاد  امام حسین علیه السلام است و .....((روز پاسدار)).چه تناسب عجیب و زیبایی!  امام حسین (علیه السلام)،سرور شهیدان است و سالار پاسداران ،حسین خود پاسدار بزرگی است که در راه حفظ و نگهبانی دستاوردهای انقلاب الهی جدش حضرت محمد (ص) عاشقانه از جان و مال و فرزند و زندگی و همه چیز گذشت و زیباترین حماسه را آفرید و ماندگارترین نغمه ی آزادیخواهی و شرف دوستی و حق طلبی را سرود. اینک،حسین (علیه السلام) زنده است در رزم هرپاسدار، در نگهبانی هر برادر سپاهی،در مقاومت هر بسیجی،در شهادت هر رزمنده،روز پاسدار روز حسین است،روز قاسم و علی اکبر است و روز عباس و حبیب و مسلم.و روز ....همه ی انسانهائی است که قلبشان به عشق حق می طپد و درد دین دارند.روز سوم شعبان ،روز ((میلاد شهادت)) است،روز طلوع حسین است،و پاسداران همه حسینی اند،و ولادت حسین روز پاسدار است.

 سوم شعبان سالروز میلاد سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (علیه السلام) و چهارم شعبان روز میلاد پرچم دار اردوی حسینی، حضرت عباس ابن علی(علیه السلام) و پنجم شعبان زاد روز حضرت سجاد  علیه السلام را گرامی می داریم.

                این ایام فرخنده را که مقارن است با روز پاسدار ،  یادو خاطره  سردار شهید اصغر قجاوند و پاسداران شهید بتلیجه را گرامی و به تمامی پاسداران حماسه و شرف و نگهبانان آئین محمدی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

 

رضا خلجی

خادم پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه



لیست کل یادداشت های این وبلاگ