سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! از تو هدایت در گمراهی و بینایی در کوری و راه راست در بیراهه درخواست می کنم . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 90 شهریور 27 , ساعت 1:21 عصر


یکشنبه 90 شهریور 27 , ساعت 1:18 عصر

لطفا به وبلاگ های کارشناسی آموزش ابتدایی بویین میاندشت و کرچمبو شمالی سری بزنید


شنبه 90 شهریور 26 , ساعت 6:16 صبح


12

شنبه 90 شهریور 26 , ساعت 6:14 صبح
دوشنبه 90 شهریور 21 , ساعت 6:23 صبح

خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهیدان جهان آرا، این بانوی صبور را تسلیت گفتند.

خبرگزاری فارس: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت مادر شهیدان "جهان آرا"

به گزارش خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در پیامی به مناسبت رحلت والده‌ی شهیدان جهان آرا، درگذشت این بانوی صبور را به بازماندگان و همرزمان این شهدای عزیز تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت بانوی صبور، مادر شهیدان جهان آرای عزیز را به روح مطهر آن شهیدان و به همه‌ی بازماندگان و همرزمان ایشان بویژه پدر بزرگوار شهیدان تسلیت می گویم و امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیز خود مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.
سیدعلی خامنه ای
20 /شهریور /1390

انتهای پیام/ز


یکشنبه 90 شهریور 20 , ساعت 6:39 صبح
 
 


وحدت و انتخابات اصل است


آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان، روز گذشته فرازی از سخنان خود در مراسم افتتاحیه دهمین اجلاس این مجلس را به بحث انتخابات اختصاص داد و گفت: «من به اصول‌گرایان هم گفته‌ام که بیایید در اصول مشترک تفاهم و ائتلاف کنید. البته معنای ائتلاف این نیست که هرچه من گفتم، شما بله بگویید. باید دور هم بنشینیم و نظر جمع را محترم بدانیم.»

وی ادامه داد: «اگر بحث‌های داخلی وجود داشته باشد، خارجی‌ها فشارشان را بیشتر می‌کنند؛ اما هر وقت که ما با هم شدیم، آن‌ها کنار کشیدند.» رئیس مجلس خبرگان در پایان برای روشن‌تر کردن مفهوم صحبت از اختلاف گفت: «اینکه بحث از اختلاف می‌شود، به این معنا نیست که حتماً اختلافی وجود دارد. صحبت‌های ما جنبه انشایی دارد تا اختلافی وجود نداشته باشد.» در سخنان رئیس‌ مجلس خبرگان سه نکته بسیار مهم وجود دارد که احتمالاً تا پایان انتخابات با آن درگیر است و چه بجاست کسانی که به هر نحو و به هر میزان می‌توانند در اداره این سه نکته نقش داشته باشند، به آن توجه کنند و به دنبال تأمین منافع نظام باشند. این سه نکته عبارتند از:

1-           دامن زدن به بحث اختلاف؛ دشمن پس از اینکه با راهسازی عوامل فتنه که منشأ آن، اختلاف بود، توانست پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم چند روزی در فضای سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایران جولان دهد، به اهمیت ظرفیت بالای اختلاف در ایجاد فتنه پی‌برد و مترصد آن است که دوباره بتواند از آن سوءاستفاده کند. شروع این اختلاف می‌تواند از جمع خودی‌ها باشد که پس از عبور از محدوده خودی‌ها، برای غیرخودی‌ها قابل استفاده خواهد بود.

2- تشتت آرا؛ چنانچه اختلافات پدید آمده در جمع حامیان و دلسوزان انقلاب به سرانجام خوشی نرسد، پراکندگی آرا و دلسردی،  منجر به ریزش آرا و احتمال افزایش آرای طرف مقابل خواهد شد؛ از این رو به نظر می‌رسد گروه‌هایی که با یکدیگر اختلاف دارند، باید به این بینیدیشند که بهتر است با کوتاه آمدن بر سر موضوع اختلافی- هرچند که مهم باشد- رأی و یا آرایی را به طرفی که در جمع حامیان انقلاب است، بدهند و یا اینکه با لجاجت و سرسختی سبب شوند رأی یا آرایی نصیب مخالفان شود.

3- چشم‌پوشی از اختلاف؛ چون پرداختن به اختلاف، آثار بسیار منفی برای انتخابات و نظام در وضعیت حساس فعلی دارد، مناسب است با تفاهم نسبی که وحدت‌بخش باشد، از انتخابات عبور شود و رسیدگی به مسائل اختلافی هرچند از جنس انتخابات باشد به بعد موکول شود. باید توان تمام گروه‌های خودی صرف اعتقاد عملی پیدا کردن این مهم باشد: وحدت و انتخابات اصل است


دوشنبه 90 شهریور 14 , ساعت 1:54 عصر

  10  توصیه برای تهیه یک صبحانه مغذی

به وعده صبحانه خود ماست رژیمی و مقداری میوه اضافه کنید. مصرف ماست برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است.

1. فرنی و انواع توت‌ها: برای تهیه فرنی از جو و شیر خامه گرفته استفاده کنید و سپس به آن انواع توت‌ها مانند؛ توت‌فرنگی، تمشک و ذغال اخته اضافه کنید.

2. لوبیا با نان تست:
لوبیا حاوی بافت‌های حل‌شدنی است که مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و به شما در مدیریت‌کردن وزنتان کمک می‌کند. لوبیا را به همراه نان تست و مقداری کره بخورید.

3. نان شیرینی حلقوی به همراه پنیر خامه‌ای کم چرب و ماهی آزاد دود داده شده: نان شیرینی حلقوی حاوی کربوهیدرات نشاسته‌ای است که به بدن انرژی لازم برای تحرک را می‌دهد. ماهی آزاد دود داده شده حاوی روغن امگا 3
است.

4. میوه و ماست:
به وعده صبحانه خود ماست رژیمی و مقداری میوه اضافه کنید. مصرف ماست برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است.

5. گوجه‌فرنگی، لوبیا، قارچ و نان تست:
این مواد مغذی انرژی لازم برای فعالیت بدن را تامین می‌کنند.

6. نان فانتزی و میوه:
نان‌فانتزی حاوی مقادیر زیادی نشاسته است. به جای مالیدن کره بر روی آن از میوه استفاده کنید.

7. شیر سویا یا شیر کم‌چرب:
موزلی به سبک سوییسی حاوی پودر شیر است که میزان کلسیم صبحانه را افزایش می‌دهد به این صبحانه شیر سویا با کلسیم غنی شده بیفزایید.

8. آب‌میوه خالص و غذای غله‌ای غنی‌شده با آهن: نوشیدن یک لیوان آب‌میوه مانند گریپ‌فروت و یا آب پرتقال به همراه ویتامین C
موجب تسهیل در جذب آهن می‌شود.

9. مصرف جایگزین‌ها: در صورتی که نتوانستید یک صبحانه کامل بخورید سعی کنید میوه‌هایی همچون انواع توت‌ها، سیب و موز به همراه مقداری شیر مصرف کنید.

10. نیمرو یا تخم‌مرغ آب‌پز شده بر روی نان تست: خوردن تخم‌مرغ آب‌پز شده و یا نیمرو به همراه کمی شیر، پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.


سه شنبه 90 شهریور 8 , ساعت 1:24 عصر

متن تبریک عید فطر 90

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان


یکشنبه 90 شهریور 6 , ساعت 7:34 صبح


1

یکشنبه 90 شهریور 6 , ساعت 7:30 صبح


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ