سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
 
یکشنبه 90 شهریور 6 , ساعت 7:21 صبح


یکشنبه 90 شهریور 6 , ساعت 7:18 صبح


یکشنبه 90 شهریور 6 , ساعت 7:11 صبح

شمال ایران


یکشنبه 90 شهریور 6 , ساعت 6:47 صبح

یادی از شهدای شهریور  ماه روستای بتلیجه -شهید ان براتعلی  خلجی و علی گودرزی

 

    شهداء از ماندگارترین چهره های انقلاب اسلامی هستند ،این رسم جاودانه مردن نیست که عادت سرخ شهیدان را در بهار خاطره ها فراموش کنیم . باید شهیدان را سرود ،باید شهید را نقاشی کرد،باید زینب شد و بغض مانده در گلوی لاله را شکست،باید از کوی شهیدان عبور کرد ،باید به ندای رهبر لبیک گفت :که نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند. حیات واقعی را شهیدان یافتند زیرا که هنر زیبا زندگی کردن را با خون بر تابلوی حیات و با قلم معرفت به رنگ عشق و محبت ترسیم کردند . خوب که به این تابلو می نگری معنای این جمله را می فهمی:

شهادت هنر مردان خداست

در سال جها د اقتصادی  با شهیدان ،این پرچمداران استقلال و شرف با راه سرخشان تجدید پیمان می کنیم که تا طلوع خورشید عدالت گستر جهان حضرت ولی عصر (عج) لحظه ای در پاسداری از آرمانهای مقدسشان از پای ننشینیم .

پاسدار شهید براتعلی  خلجی فرزند  قربانعلی  در سن 22 سالگی  در تاریخ11/6/1365درمنطقه عملیاتی خلیج فارس (عملیات کربلای 3)  به شهادت رسید.

پاسدار شهید علی گودرزی   فرزند محمد در سن 16 سالگی در تاریخ 11/6/1365در منطقه عملیاتی خلیج فارس (عملیات کربلای 3)به شهادت رسید.

 

در عملیات کربلای 3 چهار تن از بسیجیان عزیز بتلیجه حضور داشتند که این دو عزیز به شهادت رسیدند و شهید احمد خلجی و محمد افاضلی به درجه جانبازی نائل آمدند .

 

پروردگارا! دلهاى خانواده‌هاى شهدا، خانواده‌هاى جانبازان، خود جانبازان، مفقودین و خانواده‌هایشان را به فضل و رحمت خود آرامش و تسلى ببخش.

 

مدیر وبلاگ


چهارشنبه 90 شهریور 2 , ساعت 7:13 صبح

چند عکس جدیدم رو میتونید ببینید. خوشحال میشم در موردش نظر بدین.

 

خرمن کوبی 1

 

 

 

 

خرمن کوبی 2

 

 

 

 

خرمن کوبی 3

 

 

 

 


چهارشنبه 90 شهریور 2 , ساعت 7:7 صبح

پنجمین گردش بهاری امسال رو با سفر به سرزمین لاله های آسمان و زمین انجام دادیم.

 

بعد از ظهر پنج شنبه 2 اردیبهشت عازم فریدن و روستای بتلیجه شدیم و به محض رسیدن ، آماده ی رفتن به صحرا. به برکت بارندگی های اخیر ، دشت و دمن سرسبز و پر محصول بود. کشتهای دیم کشاورزان ، از شدت رشد ، همچون کشتهای آبی جلوه میکرد ، بلند و انبوه. هدف ما از این پیاده روی که تا غروب خورشید ادامه پیدا کرد ، جمع آوری آویشن بود ( که در گویش محلی به اوشون معروفه )

 

 

 

 

 

 

بوته های آویشن به تازگی سرسبز شده بودند و به همین علت الان بهترین زمان برای چیدن اونها است. جمع کردن آویشن یک کم سخته. باید بشینی و دونه دونه ساقه ها رو بچینی. موقع چیدن آویشن باید دقت کرد که اولا" خس و خاشاک همراه با آویشن جمع نکنیم و ثانیا" آسیبی به ریشه ی این گیاه وارد نشه تا انشاءالله برای سالهای بعد هم بشه از این گیاه خوش عطر و دارویی بهره برد. وقتی آویشن رو در همون روزهای اولیه ی رشد جمع کنیم ، پس از خشک کردن خوشرنگتر میشه و عطر بیشتری هم داره. علاوه بر چیدن آویشن ، چشم به زیبایی گلهای وحشی دوخته و گوش به آوای پرندگان سپرده بودیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شب هنگام ، زمان دیدار با باغبانان لاله های آسمانی رسیده بود. به مناسبت سالگرد شهادت یکی از شهدای این روستا ، مجلس بزرگداشتی در منزل شهید والامقام اسدالله خلجی برگزار شد و ما هم دعوت بودیم. این روستای کوچک و محروم 25 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و تعدادی از خانواده های محترم و معزز این لاله های جاویدان ، هنوز هم در نهایت سختی و مشقت در این روستا زندگی میکنند اما علیرغم تمام سختیها ، لب به شکایت باز نمیکنند و خدا رو شکرگذارند. عکس زیر متعلق به دو پدر شهید این روستا ( شهید اسدالله خلجی و شهید احمد خلجی ) است و مجلسی که در نهایت خلوص و توکل برگزار شد.

 

 

 

 

 


سه شنبه 90 شهریور 1 , ساعت 4:35 عصر

 سیزده شهریور  

سالروز شهادت حماسه سازان و مدافعان خلیج همیشه فارس

 

 ،دلاور مردان عملیات کربلای 3 ، شهیدان ،مجاهد بسیجی براتعلی خلجی و

 

 معلم بسیجی علی گودرزی را گرامی

میداریم


سه شنبه 90 شهریور 1 , ساعت 4:28 عصر

شهدای بتلیجه


پنج شنبه 90 مرداد 27 , ساعت 12:19 عصر

 

سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گرامی باد

آزادگان عزیز روستا ی بتلیجه آقایان حجت اله قجاوند -

کرمعلی عابدی- کرمعلی امیری دوستتان داریم وبه شما افتخار می کنیم 

 

ایثارگران و خانواده معظم شهدای بتلیجه  - 


یکشنبه 90 مرداد 2 , ساعت 6:31 عصر

 

 


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ