سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانشمندان بنشیند، با من نشسته و هرکس با من بنشیند، گویی با پروردگارم نشسته است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 94 آذر 28 , ساعت 10:6 صبح

http://uupload.ir/files/n8r_img_5509.jpg


یکشنبه 94 آذر 8 , ساعت 11:5 صبح
در نفوذ بسیار خطرناک جریانی، مجموعه‌ای از افراد با هدفی دروغین، با روش‌های متفاوت با هم مرتبط می‌شوند تا نگاه آنها به مسائل مختلف به‌تدریج تغییر کند و شبیه نگاه دشمن شود.

 بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم ‌(1)
الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّةالله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین.
  خیلی مشرّف فرمودید برادران و خواهران عزیز و این حسینیّه را با نفسهای گرم خودتان و دلهای پرمحبّت خودتان و بخصوص با بیانات سرداران عزیزمان -جناب آقای جعفری و جناب آقای نقدی- معطّر کردید به عطر بسیج. عطر بسیج را باید درک کرد، باید استشمام کرد، باید حقیقت این پدیده‌ی عجیب و مبارک را بدرستی فهمید. یادبود روز تشکیل بسیج را هم به همه‌ی شما تبریک عرض میکنیم و امیدواریم ان‌شاءالله که یکایک شما برادران و خواهران و همچنین کسانی که تحت فرماندهی شما هستند، مشمول رضای حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) باشید، از شما راضی باشند، شما را دعا کنند و ان‌شاءالله در دنیا و آخرت با این انوار مقدّسه در دلتان، با جسمتان، با جانتان محشور باشید.
  چند مطلب را با استفاده از این فرصت ما اینجا عرض میکنیم. یک مطلب این است که پدیده‌ی بسیج، یک پدیده‌ی ابتکاری است؛ نه به این معنا که در کشورهای دیگر و در جاهای دیگر، نیروهای مقاومت مردمی وجود نداشتند؛ چرا، اینها را میدانیم لکن نیروهای مقاومت در کشورهای مختلف دنیا -در غرب و شرق و مانند اینها- معمولاً مربوطند به دوران اختناق، دوران فشار، دوران مبارزات؛ بعد از آنکه دوران مبارزات تمام شد، حالا یا خود این گروه‌های مقاومت به قدرت رسیدند یا دیگران با کمک اینها به قدرت رسیدند، این نیروی مقاومت تمام میشود و این تشکیلات مردمی به پایان میرسد؛ در دنیا این‌جور است؛ کسانی که با مقاومتهای مردمی در آفریقا، در اروپا، در آسیا، در کشورهای مختلف آشنا هستند میدانند. در دوره‌ی فرض بفرمایید تسلّط فرانسوی‌ها بر الجزائر، خب گروه‌های مردمیِ مقاومت تشکیل شد، سالها هم جنگیدند -شاید حدود هشت سال، ده سال، جنگ شدید داشتند- سختی‌های زیادی هم متحمّل شدند لکن بعد که دولت انقلابی تشکیل شد، دیگر از این گروه‌ها خبری نبود؛ بعضی‌شان به قدرت رسیدند، بعضی‌شان حزب تشکیل دادند، [ولی‌] چیزی به نام گروه مقاومت باقی نماند. یا مثلاً در فرانسه‌ی دوران اشغال آلمان، گروه‌های مقاومت بودند -چپ، راست، میانه- خیلی هم میجنگیدند لکن بعد از آنکه اشغال برطرف شد و حکومت تشکیل شد، دیگر از گروه‌ها خبری نبود؛ تمام شد، میرفتند. عرض کردیم، یا به قدرت میرسیدند -که همانهایی که به قدرت میرسیدند، به آفات قدرت هم دچار میشدند؛ این را بنده بالعیان در بعضی از کشورها دیدم؛ همان کسانی که در سنگرهای سخت، روی خاک، روی زمین، چند سال مبارزه کرده بودند تا به حکومت رسیده بودند، بعد در دوران حاکمیّتشان همان‌جور رفتار میکردند که مثلاً فرمانده‌ی پرتغالی که قبل از اینها بر این کشور حاکم بود رفتار میکرد؛ رفتار اینها هم مثل رفتار آنها بود، فرقی نمیکرد؛ هدف از مبارزه رسیدن به قدرت بود؛ این را بنده در موارد متعدّدی خودم مشاهده کردم- و به این شکل میشد و در واقع تبدّل ماهیّت میدادند؛ یا نه، دیگران به قدرت میرسیدند، اینها مثلاً حزب تشکیل میدادند؛ مثل بعضی از احزابی که در همین کشورها هست که آن حزبها هم در واقع مبارزه‌شان مبارزه‌ی برای رسیدن به قدرت بود. الان احزاب غربی و به تبع آنها احزاب در همه‌ی دنیا، هدفشان رسیدن به قدرت است؛ یعنی یک حزب مبارزه میکند برای اینکه دولت را در اختیار بگیرد؛ بعد آن حزبِ دیگر مبارزه میکند تا دولت را از دست این دربیاورد. یعنی امروز احزاب -آنچه به‌عنوان حزب در دنیا نامیده میشود- در واقع بستری برای رسیدگی به مفاهیم و معارف عالیه‌ی مورد اعتقاد آن حزب نیست، مثل آن چیزی که ماها در اوّل انقلاب از حزب در ذهنمان بود، امروز در دنیا این نیست؛ هدف این است که یک گروهی باشند -مثل یک باشگاهی یا یک مجموعه‌ای- که تلاش کنند خودشان را برسانند به قدرت؛ بعد که رسیدند به قدرت، همان آش و همان کاسه‌ی حکومت قبلی است؛ تفاوتی نمیکند. بنابراین گروه‌های مقاومت، با پیروزی‌ها حل میشدند، آب میرفتند، تمام میشدند. اینکه گروه‌های مقاومت، مثل یک جریان ممتد، مثل یک شطّ جوشان، در دوران پیروزی بمانند و روزبه‌روز بالنده‌تر بشوند، آگاهی‌هایشان بیشتر بشود، در میدانهای مختلفی که کشور به آنها احتیاج دارد به‌طور متشکّل شرکت کنند، از لحاظ کمّیّت و از لحاظ کیفیّت توسعه پیدا کنند، به مفاهیم جدید دست پیدا کنند، در نبردهای نوتولّدیافته بتوانند نقش ایفا کنند، آن‌چنان‌که بسیج ما است، این در دنیا بی‌سابقه است؛ چنین چیزی در دنیا سابقه ندارد. ادامه مطلب...

چهارشنبه 94 آذر 4 , ساعت 6:53 صبح

 

بسمه الله الرحمن الرحیم

اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.  

                                                                                                                        "امام خمینی (ره)"                                       

بسیج عطری است آسمانی و پایگاهی است برای مُشت‏های گره شده، بسیج حنجره‏ ای است سوزان برای سرودن حماسه‏ های سترگ و خورشیدی است تابناک برای شب‏های سرد و تاریک،بسیج سپاهی است مسلّح  ومجهز به ایمان و عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از پله های آسمانی ،بسیج فریاد تکبیرها  و میعادگاهی است برای کبوتران خونین بالی که دلهایشان برای پرواز در اوج می‏ تپد.
 اینجانب بدینوسیله فرا رسیدن هفته گرامیداشت بسیج و پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را به شما بسیجیان معزز وگرامی وسایر بسیجیان همرزمتان تبریک وتهنیت عرض نموده ، امیدوارم همچون همیشه وبا تاسی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله  العالی )  همچون سرو راسخ  واستوار  باشید . مدیر وبلاگ

 


چهارشنبه 94 آذر 4 , ساعت 6:49 صبح


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 10:53 صبح

هفته بسیج گرامی باد


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 10:53 صبح

 

سخنان مقام معظم رهبری در مورد بسیج مستضعفین : 

 

 

 

 

*بسیجی بودن یک ارزش است و این مسئله باید بعنوان یک فرهنگ

 

و اصل در نظر گرفته شود و این ارزش همچنان بماند.

 


*بسیجیان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری را ترسیم کردند.

 


*بسیج تا آن روز پیروز است که در یک دست بسیجی ((قرآن ))و در دست دیگرش ((سلاح )) باشد.

 


*شما بسیجیان زیباترین شعر تاریخ را سروده و زیباترین حماسه فداکاری را آفریدید.

 


*دفاع از جمهوری اسلامی اولین مقدمترین وواجب ترین وظیفه ی بسیج است.

 


*بسیج را به حق می توان مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

 


* *بسیجیان جوان گل های بوستان انقلاب و مایه ی دلگرمی ملت و رهبر هستند.

 


*شما بسیجیان سربازان امام زمان (عج) و پشتوانه اسلام هستید.

 


*با فراگیر شدن بسیج انقلاب بیمه خواهد شد.

 


*بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است.

 


*بسیج یک افتخار است ،یک ارزش است.

 


 


یکشنبه 94 آذر 1 , ساعت 10:51 صبح

حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه : 

*من دست یکایک شما پیشگامان رهائی را می بوسم و می دانم که

 

 

اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت .

*بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است

 

که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر دادند.

*بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های

 

آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

 


Text Box:  *اگر برکشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد


 

چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.


*بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آنرا

 

همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند.

* رحمت و برکات خداوند بر بسیج مستضعفان

که بحق پشتوانه انقلاب اسلامی است.

*بسیج مصداق کامل خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام است.

 


*بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از ا لطاف جلیه خداوند تعالی بود.

 


*امروز شما بسیجیان امید اسلام هستید ،اسلام به وجود شما افتخار می کند .

 


*تربیت یافتگان بسیج نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.

 


*کسانیکه در بسیج خدمت می کنند در حال عبادت هستند.

 


سیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه های اسلامی است.

  

 


دوشنبه 94 آبان 25 , ساعت 3:22 عصر

به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج مسابقه کتابخوانی مجازی کتاب " پنجاه سال عبادت " برگزار می گردد.

براساس فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند : 50سال عبادت کردید خدا قبول کند یک روز هم یکی از این وصیتنامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید

مسابقه کتابخوانی مجازی 50سال عبادت در هفته بسیج به صورت تستی و ایده پردازی برگزار می گردد.

به منظور ترویج سبک زندگی و سیره شهدا در جامعه ،به ویژه در جامعه نجیب و فرهیخته فرهنگیان کشور ،در دو بخش کتاب خوانی مجازی کتاب " 50سال عبادت (تستی) و بخش ایده پردازی با موضوع چگونگی ترویج این کتاب در جامعه (تشریحی ) (کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی )برگزار می گردد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با دانلود فایل PDFکتاب و یا تهیه آن و مطالعه آن از روز 5آذر 1394لغایت 10آذر 1394 با مراجعه به سایت سازمان بسیج فرهنگیان (Cbo.ir )به صورت آنلاین در این مسابقه شرکت نمایند .به نفرات برتر هردو رشته از این مسابقات جوایز نفیسی از طرف سازمان بسیج فرهنگیان اهداء خواهد شد .


یکشنبه 94 آبان 10 , ساعت 4:9 عصر

بیست و نهمین سالگرد شهادت  شهید اکبر قجاوند 5شنبه شب 7آبانماه در بیت شهید واقع  در محله ی شریعتی اصفهان (شهرک ولیعصر) برگزارگردید در این مراسم قرآن مجید کامل ختم گردید و سپس زیارت پر فیض عاشورا توسط برادر محمد علی قجاوند (برادر شهید یدالله قجاوند ) قرائت شد و در پایان مداح اهل بیت برادر حسین خلجی به مداحی پرداختند .در این مراسم جمعی از همشهریان و همسایگان و خانواده معظم شهدا و جانبازان وآزادگان و ایثارگران  حضور داشتند .


یکشنبه 94 آبان 10 , ساعت 4:2 عصر

مراسم چهلم مرحومه جمیله خلجی همسر مرحوم استاد اصغر خلجی روز 5 شنبه 7آبان  در مسجد 14معصوم سه راه ملک شهر برگزار گردید.

مراسم سالگرد مرحوم  مشهدی نصرت الله خسروی روز 5شنبه  7آبان در روستای بتلیجه در بیت آن مرحوم برگزار شد 


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ