سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را پیشواى مردم سازد پیش از تعلیم دیگرى باید به ادب کردن خویش پردازد ، و پیش از آنکه به گفتار تعلیم فرماید باید به کردار ادب نماید ، و آن که خود را تعلیم دهد و ادب اندوزد ، شایسته‏تر به تعظیم است از آن که دیگرى را تعلیم دهد و ادب آموزد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 93 بهمن 4 , ساعت 11:28 صبح

انا لله و انا الیه راجعون

خبردرگذشت شادروان حاج مرادعلی خلجی (بزرگ خاندان طایفه ابوطالب ) را به اطلاع همشهریان ،دوستان ، بستگان و همکاران میرسانیم .


مراسم ترحیم  این بزرگوار روز 1شنبه 5بهمن ماه در مسجد امام حسین علیه السلام روستای سردار پرور بتلیجه بویین میاندشت از ساعت 10صبح لغایت 2 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

خانواده ی حاج مرادعلی خلجی 


چهارشنبه 93 بهمن 1 , ساعت 7:0 صبح

 

انا لله و انا الیه راجعون

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

جناب آقای  حاج آقا محمد خلجی

درگذشت همسرگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم  

 

.

 


شنبه 93 دی 27 , ساعت 10:40 صبح

 

بقاء مختص ذات اوست

وظیفه خود می دانیم از همه سروان عزیزی که با ارسال پیامک ،تماس تلفنی ،و با اهداء تاج گل ،بنر و با حضور گرم خود در مراسم تشییع و سومین و هفتمین روز درگذشت مشهدی جعفر خلجی ابراز همدردی نمودند به خصوص همشهریان عزیز در روستای بتلیجه وسای و پرسنل  محترم کمیته امداد شهرستانهای بویین میاندشت ،فریدن ،فریدونشهر ،خوانسار ، فرهنگیان شاغل در مناطق بویین میاندشت ،داران ،فریدونشهر ،خوانسار ،شاهین شهر و نواحی اصفهان   تشکر نماییم .

مراسم یادبود این بزرگوار روز 5شنبه 2 بهمن ماه در حسینیه سید الشهداء تهران روبروی فرهنگسرای خاوران از ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

خانواده ی مشهدی جعفر خلجی  

 


شنبه 93 دی 27 , ساعت 10:27 صبح

 

انا لله و انا الیه راجعون

خبردرگذشت شادروان مشهدی جعفر خلجی (بزرگ خاندان طایفه حاج عمران ) را به اطلاع همشهریان ،دوستان ، بستگان و همکاران میرسانیم .

نامبرده روز سه شنبه ساعت 9:45 دقیقه شب دار فانی را  در تهران وداع و مراسم تشییع جنازه  و خاکسپاری روز چهار شنبه در زادگاهش (بتلیجه شهرستان بویین میاندشت )برگزار و مراسم سوم و هفتم روز جمعه 26 دی ماه در زادگاهش برگزار شد.

 

مراسم یادبود این بزرگوار روز 5شنبه 2 بهمن ماه در حسینیه سید الشهداء تهران روبروی فرهنگسرای خاوران از ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

خانواده ی مشهدی جعفر خلجی  

 


دوشنبه 93 دی 1 , ساعت 11:11 صبح

خانواده محترم نبی الله (علی اکبر )مال امیری

بانهایت تاسف در گذشت   پدر گرامیتان را تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت وغفران وبرای شما طول عمر مسئلت دارم .


دوشنبه 93 دی 1 , ساعت 11:10 صبح

خانواده محترم کریم قجاوند

بانهایت تاسف در گذشت   پدر گرامیتان را تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت وغفران وبرای شما طول عمر مسئلت دارم .


یکشنبه 93 آبان 25 , ساعت 2:52 عصر

10                                                                     محرم
                                                                                عاشوراىحسینى
از تلخ ‌ترین ایام تاریخشیعه که اندوه همیشگى در جان شیعیان نهاده ، حوادث روز عاشورا تاسوعا یعنى محاصرهسالار شهیدان و یارانش و عاشورا یعنى شهادت مظلومانه آن سرور و اولاد و یاران بىگناهش در ماه محرم سال 61 در دشت خونین نینوا است .
#
اکنون ملت ما دریافته استک(((کل یوم عاشورا و کل ارض ‍ کربلا)))مجالس حال و دعاىاینان شب عاشوراهاى اصحاب سیدالشهداء را در دل زنده مى کند.
صحیفه نور جلد 16، ص 99
#
اگر عاشورا و گرمى و شور انفجارى آن نبود، معلوم نبود چنین قیامى (قیام 15خرداد) بدون سابقه و سازماندهى واقع مى شد. واقعه عظیم عاشورا از 61 هجرى تا خرداد 61 و از آن تا قیام عالمى بقیة الله ارواحنا لمقدمه الفداء در هر مقطع انقلاب سازاست .
صحیفه نور جلد 16، ص 219
#
عاشورا را زنده نگه دارید که با زنده نگهداشتن عاشورا کشور شما آسیب نخواهد دید.
صحیفه نور جلد 15، ص 205
#
انقلاباسلامى ایران پرتوى از عاشورا و انقلاب الهى آن است .
صحیفه نور جلد 18، ص 12
#
مجالس بزرگداشت سید مظلومان و سرور آزادگان ... هر چه باشکوهتر و فشرده تربرپا شود و بیرق هاى خونین عاشورا به علامت حلول روز انتقام مظلوم از ظالم ، هر چهبیشتر افراشته شود.
صحیفه نور جلد 3، ص 226
#
امروز روز عاشورا است و ما بایدمقابل ظلم بایستیم و همین جا هم کربلاست و باید نقش کربلا را ما پیاده کنیم .
صحیفه نور جلد 9، ص 202
#
اگر عاشورا و فداکارى خاندان پیامبر نبود، بعثت وزحمات جانفرساى نبى اکرم را طاغوتیان آن زمان به نابودى کشانده بودند.
صحیفه نورجلد 14، ص 265
#
این ملت ، شیعه بزرگترین مرد تاریخ است که با تنى چند، نهضتعظیم عاشورا را بر پا نمود و سلسله اموى را براى ابد در گورستان تاریخ دفننمود.
صحیفه نور جلد 4، ص 9


یکشنبه 93 آبان 25 , ساعت 2:51 عصر

                                                                                                   ماه محرم
محرم ازماههاى حرام است که جنگ در آن تحریم شده است و در مکتب تشیع ، یادآور حماسه سرخسالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یارانش ، و خطابه هاى آتشین امامسجاد علیه السلام و حضرت زینب علیهاالسلام در سال 61 هجرى قمرى مى باشد.
این ماه، خاطره هاى تلخ بر خاندان پیامبر صلى الله علیه و آله ، ماه عزادارى بر شهیدانکربلا و بالاخره ، ماه پیروزى خون بر شمشیر است .
#
ماه محرم ، ماه حماسه وشجاعت و فداکارى آغاز شد، ماهى که خون بر شمشیر پیروز شد... ماهى که باید مشت گرهکرده آزادى خواهان و استقلال طلبان و حق گویان بر تانک ها و مسلسل ها و جنود ابلیسغلبه کند و کلمه حق ، باطل را محو نماید.
صحیفه نور جلد 3، ص 225
#
محرم ماهىاست که عدالت در مقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرده و به اثبات رسانده است کهدر طول تاریخ ، همیشه حق بر باطل پیروز شده است .
صحیفه نور جلد 4، ص 27
#
محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است .
صحیفه نور جلد 15، ص 204
#
باید محرم و صفر را زنده نگه داریم به ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام با مصائب اهلبیت علیهم السلام زنده مانده است این مذهب .
صحیفه نور جلد 15، ص 203
#
بدانید که حیات این ملت به همین روضه خوانى ها، به همین اجتماعات ، به همین دستجاتاست .
صحیفه نور جلد 15، ص 208
#
روضه سیدالشهدا براى حفظ سیدالشهداست .
صحیفه نور جلد 8، ص 69
#
مایک ملتى هستیم که با همین گریه ها یک قدرت دوهزار و پانصد ساله را از بین بردیم .
صحیفه نور جلد 16، ص 207 تا 210
#
محرمماه نهضت بزرگ سید شهیدان و سرور خداست که با قیام خود در مقابل طاغوت ، تعلیمسازندگى و کوبندگى به بشر داد و راه فناى ظالم و شکست ستمکار رابه فدایى دادن وفدایى شدن دانست و این خود سرلوحه تعلیمات اسلام است براى ملتها تا آخردهر. صحیفه نور جلد 12، ص 11


یکشنبه 93 آبان 25 , ساعت 2:42 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون    .

خانواده ی محترم مشهدی نصرت الله خسروی 

سلام علیکم

خبر درگذشت پدر  بزرگوارتان  موجب تاسف و تالم گردید. اما آنچه در این گذر غم سنگین از دست دادن عزیزانمانرا برای ما قابل تحمل می کند یاد و ذکر خداست که :

الا بذکرالله تطمئن القلوب

لذا با قلبی مالا مال از اندوه ، مصیبت وارده را خدمت شماخانواده محترم تسلیت عرض نموده از خداوند قادر منان برای آن فقید سعید رحمت واسعه و غفران الهی و برای کلیه ی بازماندگان شریف، صبر و بردباری و طول عمر توام با عزت و سربلندی مسئلت می نماییم     .


یکشنبه 93 شهریور 30 , ساعت 6:8 عصر

 ارتحال سرهنگ پاسدار قربانعلی بهارلو را به محضر خانواده محترمشان ، مردم مؤمن و انقلابی شهرستان بویین و میاندشت ، بخصوص  بسیجیان ، خانواده معظم شهدا ، جامعه ایثارگران روستای شهید پرور قره بلطاق  و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم .                                                                                                                                                   ازطرف خانواده شهید احمد خلجی و بسیجیان روستای بتلیجه


<   <<   11   12      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ