سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 فروردین 6 , ساعت 8:5 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مرحوم ولی اله قجاوند

سلام علیکم

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی  ماتم زده بـه انتظار بنشیند ومرگ ،  بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی پروردگار عالمیان می باشد اما آنچه در این گذر، غم سنگین از دست دادن عزیزانمان را برای ما قابل تحمل می کند یاد و ذکر خداست که :

الا بذکرالله تطمئن القلوب

لذا با قلبی مالا مال از اندوه ، مصیبت وارده( درگذشت  همسرگرامیتان )را به محضر شریفتان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از ذات احدیت برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی و علو درجات و برای شما و خانواده محترمتان صبر عظیم و اجر جزیل مسئلت  می نمائیم . 

 

از طرف :

مدیر وبلاگ بتلیجه



شنبه 94 اسفند 22 , ساعت 10:8 صبح

 

مراسم یادبود شهیدعباسعلی خلجی در شاهین شهر

 

 

ودرمنزل شهید  برگزار شد

 

 


مراسم بزرگداشت  بیست و نهمین سالگرد شهید عباسعلی خلجی از شهدای نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی روز 5 شنبه مورخ 20اسفند ماه1394 از ساعت 18 لغایت 22 با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگیان بسیجی  در منزل شهید واقع در شهرک میلاد  شهر شاهین شهر  برگزار شد

 


سه شنبه 94 اسفند 18 , ساعت 10:53 عصر

 

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(ع)

مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س),همزمان با اقامه نماز ظهروعصر در حسینیه سیدالشهدا(ع) _ بتلیجه ایهای مقیم تهران برگزار می شود 

مکان:خیابان خاوران روبروی فرهنگسرای خاوران

زمان : یکشنبه94/12/23 _  همزمان با اقامه نماز ظهروعصر

 


دوشنبه 94 اسفند 17 , ساعت 11:42 عصر

مظهر قدرت ایران شهداء هستند .

                                                امام خامنه ای

یاد و خاطره ی شهدای اسفند ماه روستای بتلیجه شهید عباسعلی خلجی ، مداح شهید حسین خلجی ، شهید یداله قجاوند را گرامی می داریم .

صلوات

 

شهید یداله قجاوندشهید یداله قجاوند

شهید عباسعلی خلجیشهید عباسعلی خلجی

 

شهید حسین خلجی


شنبه 94 اسفند 8 , ساعت 9:45 عصر

باردیگر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه ای پرشور آفریدند و با حضور آگاهانه خود در انتخابات نشان دادند ساختن ایرانی آباد،سرافراز و مستقل تحت هدایت مدیرانه رهبرمعظم انقلاب دغدغه آنان است.

خانواده ی معظم شهدای روستای بتلیجه بخصوص خانواده شهید احمدرضا خلجی و خانواده شهید اسداله خلجی این حماسه پرشکوه را به محضر آقا امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدای فریدن بزرگ، ایثارگران, روحانیت معظم و کلیه شهروندان و روستاییان سرافراز فریدن بزرگ تبریک می گوییم.

همچنین به منتخب مردم بزرگوار منطقه، جناب آقای دکتر ترکی این موفقیت را تبریک عرض نموده و برای ایشان در طول دوره خدمت در خانه ملت را آرزوی توفیق و خدمت گذاری داریم.

 بیت شهید احمدرضا خلجی

بیت شهید اسداله خلجی

 ایثارگران روستای بتلیجه 



شنبه 94 اسفند 8 , ساعت 4:54 عصر

بسمه تعالی

 

مردم شریف و ولایی شهرستان های فریدن,فریدونشهر,چادگان و بویین میاندشت


انتخابات یکی از صحنه های تجلی ظرفیت ها و عظمت های بزرگ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است و حضور در عرصه انتخابات 7 اسفند ماه حماسه پر شوری بود که با هنر نمایی میلیونی ملت، بار دیگر چهره استوار و پر افتخار ملتی را نشان می دهد که با عزمی راسخ به افق بلند اهداف حماسی خود چشم دوخته و در سایه سار منویات مقام معظم رهبری با همدلی و هم زبانی به ساختن کشور خود همت می گمارد.

اینجانب با استعانت از خدای متعال، مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور همه مردم فهیم، غیور و عزتمند شهرستانهای فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در پای صندوقهای رأی و انتخاب و محول نمودن وظیفه خطیر نمایندگی شهرستانهای مذکور در مجلس شورای اسلامی به اینجانب، امید آن دارم که با عنایت به وصایای امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانم گامهای موثر و مفیدی در جهت رشد، شکوفایی و بالندگی مردم شریف و بزرگوار این مرز و بوم دارم.

 

دکتر اکبر ترکی

 


یکشنبه 94 بهمن 25 , ساعت 12:41 عصر

با سلام و احترام

بقاء مختص ذات اوست

وظیفه خود می دانیم از همه سروران عزیزی که با رسال پیامک ،تماس تلفنی و با اهدا ء تاج گل ، بنر و با حضور گرم خود در مراسم ترحیم ،تشیع و تدفین ابراز همدردی نمودند کمال تشکر را داریم .

انشا ء الله در شادیها بتوانیم جبران زحمات بنماییم .


خانواده داغدار حاج محمد باقر خلجی


چهارشنبه 94 بهمن 21 , ساعت 10:12 عصر

با سلام واحترام 

لینک اطلاع رسانی ذیل، مربوط به حسینیه حضرت سیدالشهدا ع واقع در خیابان خاوران بین همشهریان روستای بتلیجه نشر فرمایید.

تا از اخبار مربوط به همشهریان عزیز سریع مطلع شویم. 

 

لینک حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع)

Telegram.me/Betlijeh


سه شنبه 94 بهمن 20 , ساعت 11:19 صبح

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون .

برادر ارجمند و بسیجی  جناب آقای محمد علی خلجی

سلام علیکم

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی  ماتم زده بـه انتظار بنشیند ومرگ ،  بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی پروردگار عالمیان می باشد اما آنچه در این گذر، غم سنگین از دست دادن عزیزانمان را برای ما قابل تحمل می کند یاد و ذکر خداست که :

الا بذکرالله تطمئن القلوب

لذا با قلبی مالا مال از اندوه ، مصیبت وارده( درگذشت  پدر بزرگوارتان )را به محضر شریفتان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از ذات احدیت برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی و علو درجات و برای شما و خانواده محترمتان صبر عظیم و اجر جزیل مسئلت  می نمائیم . 

از طرف :

جامعه فرهنگیان بتلیجه ای شاغل در استانهای تهران و اصفهان

جامعه پیشکسوتان جهاد و شهادت بتلیجه

هیأت امنای حسینیه حضرت سید الشهدا (ع) _ بتلیجه ایهای مقیم تهران

 


پنج شنبه 94 بهمن 15 , ساعت 9:0 صبح

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقایان محمدعلی ، نقی، حسن ،کریم خلجی و

خاندان محترم خلجی

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

درگذشت پدر گرامیتان مرحوم کربلایی حاج باقر خلجی ( فرزند ولی )بزرگ خاندان خلجی را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

از طرف :

مدیر وبلاگ 

- خانواده شهدای روستای بتلیجه 

- پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه 

- پایگاه مقاومت بسیج نرجس بتلیجه

 - هیأت امنای حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع)  بتلیجه ایهای مقیم تهران


 ضمنا مراسم ختم آن مرحوم روز یکشنبه 94/11/18   از ساعت 9 صبح لغایت 2 بعد ازظهر در مسجد امام حسین( ع)  روستای بتلیجه برگزار می شود


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ