سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان ، شناختن به دل است و اقرار به زبان و با اندامها بردن فرمان . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 مهر 10 , ساعت 10:23 صبح

 

پیام تسلیت

 

     مدیر وبلاگ، مراتب تسلیت وهمدردی  عمیق خویش را بمناسبت درگذشت جناب سروان ملک محمد مال امیری  به پیشگاه رفیق گرانقدر جناب سروان احمدرضا  خلجی  و همه اعضای فامیل، دوستان و بازماندگان مرحوم ابراز نموده، برای مغفور بهشت برین وبه عزاء دارانش صبر جمیل و اجرعظیم را آرزو می نماید.

جناب سروان مال امیری مدتی در پاسگاههای بویین میاندشت و ویست خوانسار  مشغول انجام وظیفه بودند .

                                               

                                              با تقدیم مراتب

                                                  احترام


چهارشنبه 92 مهر 10 , ساعت 10:15 صبح

مراسم سومین روز درگذشت مرحوم نوذر خلجی روز 5شنبه 11

مهر ساعت 14 الی 16 در مسجد امام حسین (ع) بتلیجه برگزار

می گردد.


سه شنبه 92 مهر 9 , ساعت 7:23 صبح

با کمال تأسف باخبر شدیم روز گذشته   نوذر خلجی (فرزند مرحوم

 

حجت زین العابدین )بعد از تحمل رنج بیماری دار فانی را وداع

گفت ودر گلستان شهدای روستای بتلیجه آرمید. این مصیبت را به  خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال

برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل

مسئلت می نماییم.

مدیر وبلاگ

 


پنج شنبه 92 مهر 4 , ساعت 6:26 صبح

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پیام تجدید میثاق با شهدا ی عزیز در هفته بزرگداشت دفاع مقدس

اگر چه روز شهیدان مناسبت نیکویی برای عرض ارادت به ساحت شهیدان عالی مقام و ستارگان درخشان تاریخ امروز و فردای ماست ، لیکن حق آن است که ملت بزرگ ،همه روزها و سراسر تاریخ خود را مدیون و مرهون جوانمردانی است که با حضور فداکارانه ی خود در صف دفاع از میهن عزیز ،انقلاب بزرگ خود را پیروز و ملت کهن خود را سربلند  و رو سفید کردند.

مردم ما باید آن روز های پر محنتی را که کشور اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار داشت ودر بیرون و درون مرزها در لباس ها و زیر نامها گوناگون به ملت و کشور ما جفا و دشمنی و خیانت می شد ،هرگز از یاد نبرند ،فداکاری شهیدان و گذشت خانواده ها و حضور رزمندگان ما بود که ابرها ی تیره ی آن روزگار دشوار را از افق زندگی این ملت زدود و بنام خدای بزرگ و یاری ولی الله الاعظم اروحنا فداه و با رهبری امام راحل بزرگوار ،کشور را نجات داد .

 همیشه ودر همه تجربه های دشوار ملی ،همین  فداکاریهاست که سپیده ی  نجات کشور و ملت را پدیدار می سازد.

بدین جهت وظیفه ی قدردانی ازایثارگران به ویژه شهیدان فریضه ای عینی و همیشگی است.

 سلام خدا بر شهیدان ،درود بر همه ی ایثارگران و خانواده های گرامی آنان و رحمت و برکات خدا بر امام  راحل شهیدان و سلسله جنبانشهادت در ایران اسلامی .

 

 

 

پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه


یکشنبه 92 شهریور 31 , ساعت 6:55 صبح

از غم بودن پریشان می شوم

بس که دلتنگ شهیدان می شوم

ابر هستم آه باران می کشم

انتظار روی یاران می کشم

سالها در سوگ یاران مانده ام ،مثل گل در باد و باران مانده ام

سالروز هفته دفاع  مقدس  و یاد شهیدان عزیز گرامی باد

شادی روح امام و شهدا صلوات

فرهنگی هنر ی -پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه


شنبه 92 شهریور 30 , ساعت 8:54 صبح

هفته بزرگداشت دفاع مقدس

31 شهریور یادآور خاطره تجاوز ددمنشانه رژیم بعثی عراق به شهر ها و روستا های میهن اسلامیمان است که با همکاری استکبار جهانی ،مزدوران عراقی جنایتهای متعددی را مرتکب شدند.

31 شهریور یادآور مقاومت دلیرانه رزمندگان پرتوان اسلام است که با جوهر رگان خود سند پیروزی امت قهرمان ایران را در دفاع مردانه خود ثبت کردند.

هفته دفاع مقدس یاد آور ایثار و از خود گذشتگی مادران و پدرانی است که فرزند برومند خود را روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند تا به متجاوزین درس مردانگی بیاموزند.

هفته دفا ع مقدس یاد آور آفرینش ایثار ها و جانباز ی های بسیجیان جان بر کف و دلاوران ارتش و پاسداران سلحشور است که با اتکال به خداوند متعال  و اعتماد به نفس توانستند پرچم پر افتخار پیروزی را بر بلندای قله رفیع استقامت ایران برافراشته و سرود فتح و پیروزی سر دهند .

مبارک باد این دفاع مقدس که یاد آور رشادتها و ایثارگریهای شهیدان ،جانبازان آزادگان و همه رزمندگان ظفر مند جبهه توحید می باشد.

باشد که سالهای سال همچون سالهای دفاع مقدس شاهد وحدت و یکپارچگی همه نیروهای اسلامی و انقلابی امت شهید پرور ایران باشیم و همچنان ببینیم که بسیجیان در یادل و سپاهیان دلاور دوشادوش ظفر مندان ارتش جمهوری اسلامی ایران سربلند و استوار به سازندگی و آبادانی کشور پرداخته و به حراست و پاسداری از مرز های مقدس جمهوری اسلامی ایران همت گماشته و جان بر کف آماده اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله )هستند .

 

 پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه


دوشنبه 92 شهریور 25 , ساعت 8:41 صبح


دوشنبه 92 شهریور 25 , ساعت 8:29 صبح

باسمه   تعالی

 هفته دفاع مقدس

در قاموس واژگان مقدس و مفاهیم مبارک گلواژه های دفاع مقدس ، از درخشندگی و تابندگی ویژه ای برخوردار است . حیات بالنده و مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه های علمی ، اقتصادی ، فرهنگی و نظامی مدیون هشت سال دفاع اعجاب انگیز جوانان انقلابی این مرز و بوم بود دفاعی جانانه و مبارزه ای مردانه که در ظاهر جنگ و اما در باطن به تعبیر حضرت امام خمینی (ره ) یکی از الطاف خفیه الهی بود تجلیل و نکو داشت دفاع مقدس نه تنها پاسداشت گذشته درخشان این انقلاب و بلکه ضامن امنیت و اقتدار آینده این مرز و بوم می باشد و اینک انتقال و باز شناسی مفاهیم مقدسی همچون دفاع ، شهید و شهادت ، ایران دوستی و مقاومت جهادی به نسل های نو ، رسالت الهی متولیان تعلیم و تربیت می باشد رسالتی که شادی روح شهدا و امام شهدا را در پی خواهد داشت  


دوشنبه 92 شهریور 25 , ساعت 8:22 صبح

ایام و روزهای هفته دفاع مقدس :

ایام     هفته    

روزها

عناوین     برنامه     ها

یک     شنبه

1392/6/31

اقتدار     و     صلابت

رژه     نیروهای مسلح

دوشنبه

1392/7/1

دانش پژوهی ودفاع ملی

بازگشایی مدارس ومراکزدانشگاه ی وحوزوی وتوجه به پدافندغیرعامل

سه شنبه

1392/7/2

سربازی وپایمردی

توجه به خدمت مقدس سربازی ودلاوریهای سربازان درمقابله بادشمن

چهارشنبه

1392/7/3

عفاف وپاسداری

نقش زنان درصیانت ازدستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی

پنجشنبه

1392/7/4

ایثارگران وشهیدان

گرامیداشت یادشهداونکوداشت جانبازان،آزادگان وروزغبارروبی وعطرافشانی مزارمطهرشهدا

جمعه

1392/7/5

رزمندگان وولایتمداری

وحدت نیروهای مسلح وپاسداشت حماسه عملیات ثامن آلائمه (ع)

شنبه

1392/7/6

روزدرسهاوعبرتهاازوقایع جنگ تحمیلی

توجه به دریافت عبرتهای حاصل ازجنگ تحمیلی


چهارشنبه 92 شهریور 20 , ساعت 8:46 صبح


باسمه تعالی

سلام علیکم

دهه اول ذی القعده، که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، ایام بسیار مبارک و پر برکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی، عرش شکوفه باران است و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقربی است که زانوی ادب بر زمین نهاده اند.

خجسته ایامی است که رحمت و کرامت الهی تابیدن گرفته و مژده شکوفا شدن غنچه های زیبا در باغ بوستان حسن نبوی را بر آسمانیان و زمینیان داده می شود، گلهای رعنایی که با شکفتن خود، شادی و عشق را میهمان دل های مسلمانان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت می کنند.
دهه کرامت سرشار از معانی، ارزش ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهی انسانی و یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و کمالات انسانی است.
این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندی از دریای خروشان آموزه های قرآنی، زمینه آشنائی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و  حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم گردد.
فرارسیدن اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) ؛ یازدهم ذیعقده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه نورانی کرامت را به تمامی رهپویان طریق پرافتخار عصمت و طهارت و دوستداران و پیروان راستین ائمه معصومین تبریک و تهنیت گفته ،امیدوارم خداوند متعال همواره توفیق شناخت و معرفت اهل بیت و حرکت در مسیر مکتب نجات بخش انبیاء الهی را بر همه ما مسلمانان ارزانی فرماید.


مدیر وبلاگ -عمران زاده


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ