سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده در بیراهه است . هر چه تندتر رود، ازمقصد دورتر شود . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 92 شهریور 19 , ساعت 7:28 صبح
در اطلاعیه‌ای
سپاه درگذشت مادر گرانقدر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

در پی درگذشت مادر گرانقدر و مؤمنه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای رحلت این بانوی مکرمه را به ایشان تسلیت گفت.

خبرگزاری فارس: سپاه درگذشت مادر گرانقدر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی درگذشت بانو فاطمه سلیمانی مادر گرانقدر و مؤمنه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، این نهاد در اطلاعیه ای رحلت این بانوی مکرمه را به ایشان تسلیت گفت.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بی تردید تربیت فرزندی برومند و رشید که اخلاص، معنویت، شجاعت، ولایت مداری و صلابت وی آوازه جهانی یافته است محصول دامان پر مهر و عطوفت و اهتمام بانویی بزرگ و پاک طینت از روستایی محروم و از خیل عشایر غیور و بی ادعا، در پرورش ایمانی، دینی و معرفتی چنین فرزندی در فضایی معطر به ذکر خدا و تعالیم قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شمار می رود.

این اطلاعیه افزوده است: امروز اگر خیل عظیمی از جوانان پرشور و انقلابی فراتر از میهن اسلامی حتی در جغرافیای تحت تأثیر فرهنگ لیبرال ـ دموکراسی غربی الگوی خود را در شخصیت سردار سلیمانی جستجو می کنند؛ آن را باید ناشی از عنایت پروردگار به مادر ایشان دانست که شایستگی تربیت و پرورش چنین فرزندی را به وی عطا فرمود.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: گرچه این مصیبت اندوه بار است اما فرصتی را فراهم آورده تا آحاد علاقمندان به انقلاب و سربلندی ایران اسلامی با تکریم این مادر مهربان و پاک دامن قدردان حماسه آفرینی های فرزند دلاور و خردمندش سرلشکر قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دفاع مقدس و دوره ی فرماندهی و پیشتازی در لشکر 41 ثارا... و هم اینک در نیروی قدس سپاه باشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این اطلاعیه با تسلیت درگذشت این بانوی فداکار و متعهد به بیت معزی بویژه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، از درگاه خداوند سبحان برای آن فقیده سعیده غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و عزت روزافزون مسئلت کرده است.

انتهای پیام/


یکشنبه 92 شهریور 17 , ساعت 11:32 صبح
روز شنبه مورخه 9/6/1392جناب آقای احمدی ریاست اداره آموزش و پرورش به همراه جمعی از کارشناسان اداری با جناب آقای امیر هادی سرپرست محترم فرمانداری شهرستا ن دیدار کردند و انتصا ب ایشان را به این سمت تبریک گفتند


لازم به ذکر جناب آقای هادی فرماندار شهرستان فریدن با حفظ سمت ،سر پرستی شهرستان بویین میاندشت را به عهده دارند. برای ایشان و کلیه کارمندان و کارکنا ن فرمانداری شهرستان از درگاه الهی آرزوی توفیق و خدمتگزاری به این مردم مومن و ولایتمداررا داریم .
منبع خبر :   سایت آموزش و پرورش

یکشنبه 92 شهریور 17 , ساعت 11:32 صبح

برادر گرامی جناب آقای امیر هادی                                          92/6/5

فرماندار محترم شهرستان فریدن                                            20/1/47588

سلام علیکم

پس از حمد خداوند و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) با عنایت به مصوبه شماره 104609/ت 26578 هیات محترم وزیران مبنی بر ایجاد شهرستان بویین میاندشت بموجب این حکم و به منظور انجام امور آماده سازی و تمهید مقدمات راه اندازی فرمانداری آن شهرستان ضمن حفظ سمت ، تا اطلاع ثانوی سرپرستی فرمانداری مذکور نیز به جنابعالی محول میگردد تا با استعانت از خداوند متعال و تعامل سازنده با مسئولین مربوطه در مرکز استان و بهره گیری از توان ،امکانات و ظرفیت های موجود پی گیریها و اقدامات لازم در این زمینه معمول و نتیج حاصله را گزارش نمائید.

دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی

استاندار اصفهان


یکشنبه 92 شهریور 17 , ساعت 11:31 صبح

امیر هادی فرماندارشهرستان فریدن ضمن آرزوی موفقیت برای شوراهای شهرستان فریدن وبوئین میاندشت وتقدیر از زحمات شوراهای اسلامی دوره سوم اظهار داشت : در شهر داران آقای اصغر براتی به عنوان رییس شورا وآقای عباس محمد صالحی به عنوان نائب رییس شورا در سال جاری به مدت یک سال انتخاب شدند .

وی افزود : در شهر دامنه آقای سید احمد عبدالهی به عنوان رییس شورا وآقای مهدی رفیعی به سمت نائب رییس شورا در شهر دامنه انتخاب وشروع بکار نمودند .

سرپرست فرمانداری  جدید التاسیس بوئین میاندشت به انتخاب آقای علی اکبراحمدی به سمت رییس شورا در شهر بوئین میاندشت وآقای ابراهیم رفیعی به عنوان نائب رییس شورا اشاره کرد وادامه داد : در شهر افوس آقای علی کیخایی  بااکثریت آرا  به عنوان رییس و بانوخلیلی به عنوان نائب رییس شورا منتخب گردیدند


یکشنبه 92 شهریور 17 , ساعت 7:27 صبح
آیت الله توکل استاد اخلاق حوزه علمیه بابل و نماینده یکی از ادوار گذشته مجلس خبرگان رهبری به دلیل امر به معروف یک زن بدحجاب توسط همسر این زن مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ضرب و شتم عضو سابق خبرگان رهبری به دلیل امر به معروف به یک زن بد حجاب!

سایت بلاغ نوشت: آیت ا... توکل استاد اخلاق حوزه علمیه بابل و نماینده یکی از ادوار گذشته مجلس خبرگان رهبری به دلیل امر به معروف یک زن بدحجاب توسط همسر این زن مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این اتفاق زمانی رخ داد که این زن و شوهر خودروی خود را در مقابل منزل آیت ا... توکل پارک نموده و پس از پیاده شدن از خودروی خود ، با توجه به آنکه این زن حجاب مناسبی نداشته از سوی آیت ا... توکل مورد امر به معروف قرار می گیرد که همسر وی با این استاد اخلاق درگیر می شود و پس از درخواست آیت اله توکل از وی برای پایان قائله ، وی اظهار داشته : « دل خوشی از شما ندارم ، شما به چه حقی به خانم من بابت حجابش تذکر دادید و ... » آیت اله توکل در پاسخ گفت: « امر به معروف وظیفه من می باشد ، حتی اگر به قیمت جانم تمام شود » که در این حین این فرد اقدام به ضرب و شتم ایشان نمود.

پس از حضور مامورین انتظامی در صحنه جهت دستگیری ضارب که با مقاومت وی مواجه بود و در حالی که ضارب با اهانت به آیت الله توکل می گفت: "شما مامور نیستید ، شما نوچه های این آیت اله هستید."در نهایت موفق به دستگیری وی شدند.

چندی پیش نیز یک آمر به معروف در چمستان نور به دلیل تذکر به دو مسافر که با پوشش بسیار نامناسب از سوی آنان مورد حمله قرار گرفته و از ناحیه گردن به وسیله شیشه نوشابه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رواج این گونه ضرب و شتم ها و اهانت ها به آمرین معروف و عدم برخورد مناسب با ضاربین این جرات را به اهانت کنندگان به شئائر اسلامی می دهد که به راحتی هنجارهای فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی را زیر پا بگذارند و امر به معروف و نهی از منکر به راحتی به دست فراموشی سپرده شود.

رهبر معظم انقلاب در بیاناتی در تاریخ 1371/07/29 خود بقدری برای امر به معروف و نهی از منکر شان و مقام قائل می شوند که می فرمایند اگر احساس کنم در قضیه ای از ناهی از منکر حمایت نشده است خودم وارد قضیه می شوم .

اما حالا این را مقایسه کنید با همین جریان اخیری که پیش آمده، بی تفاوتی و احساس وظیفه نکردن دستگاه های مسئول در برابر ناهی از منکر میتواند چه خسارات جبران ناپذیری به فرهنگ اسلامی ما داشته باشد.

این اتفاقات تا زمانی که تغییری رخ ندهد قطعا ادامه خواهد داشت . حرف شوهر آن خانم بی حجاب وقیح ، شاید خیلی هم(به فهم خودش) بی ربط نبود، آن موقع که گفت :« دل خوشی از شما ندارم ، شما به چه حقی به خانم من بابت حجابش تذکر دادید و ... » وقتی حمایت نباشد همین می شود که دیگر ناهیان منکر جرات امر و نهی کردن را نمی کنند چون پشتوانه ای ندارند. مزد دغدغه و عمل به شرع مقدس را با کتک خوردن و چاقو خوردن می گیرند و دیگر هیچ.


دوشنبه 92 شهریور 4 , ساعت 7:17 عصر

گاهی وقت‌ها لازم است، انسان بندِ ادب و آداب را از پای خود بگشاید و بی‌پیرایه و بی‌نقاب حرفش را بزند. صد البته فرق است بین شفاف و رُک حرف‌زدن، با اهانت‌کردن.

از این مقدمه‌ی کوتاه که بگذریم .....

در بهمن ماه سال گذشته ( 1391) سیم برق مسیر گلزار شهدای روستا  بتلیجه توسط سارقین به سرقت رفته شد که با گذشت 9 ماه پیگیری خانواده معظم شهداء ، بسیجیان ،  از مسئولین محترم شهرستان  جهت نصب مجدد آن مثمر ثمر واقع نگردیده است .

روستایی که در راه تحقق اهداف آرمانهای انقلاب اسلامی 25 شهید را تقدیم نموده است.

فقط مسئولین ما یاد گرفته اند در ابتدای مراسم ها و سخنرانی هایشان از شهداء یاد کنند، ولی در عمل این گونه نیست.

آیا چند رشته سیم برق چند صد متری اینقدر هزینه بردار است ؟

آیا پیگیری های خانواده معظم شهداء در این مورد بی اهمیت واقع شده است ؟

 مگر چند دهه از دفاع مقدس گذشته است که شهدا را از یاد برده ایم؟

 یادمان نرفته در بازسازی گلزار شهدای این روستا در سال 1385 این طرح بصورت نیمه تمام رها گردید و پیگیری بیش از 200 برگ مکاتبه با مسئولین کشوری  مثمر ثمر واقع نگردید ،که در نهایت مابقی کارهای انجام نشده توسط بسیجیان  تکمیل گردید.

آری مقام معظم رهبری فرمودند : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

مسئولین یاد گرفته اند از رهنمود های مقام معظم رهبری فقط در صحبت هایشان استفاده کنند، آیا در عمل هم همینطور.....

آری باید با این نگاه به پاریس فریدن نگریست: ( گزارشگر خبرنگارفارس در سال 90 اینگونه می نویسد: روستای پاریسی ایران در خواب فرو رفته است) .

 روستای بتلیجه تنها سکوت را فریاد می‌زند

 امید است ، امید است، امید است مسئولین ذیربط نسبت به این امر اهتمام بورزند.

  شهداء شرمنده تان  هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!


یکشنبه 92 شهریور 3 , ساعت 7:20 صبح

دانلود آهنگ


یکشنبه 92 شهریور 3 , ساعت 7:18 صبح
شنبه 92 شهریور 2 , ساعت 2:16 عصر

 

طی حکمی از سوی مدیریت آموزش و پرور ش شاهین شهر آقای رضا خلجی بعنوان کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر منصوب شد.و از زحمات آقای مهرداد شهبازی در این سمت تقدیر و تشکر بعمل آمد. دراین مراسم که در نماز خانه مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر برگزار گردیددر ابتدا آقای شفیعی مدیریت مححترم آموزش و پرورش به طبیعی بودن تغییر و تحولات در سیستم آموزش و پرورش جهت بهبود روند فعالیتهای آموزشی اشاره نمود و سپس از فضایل مردی صحبت نمود که ازجنس خدمت بود و از زحمات بی بدیل و خستگی ناپذیر آقای شهبازی در سالیان سال در حوزه پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش اشاره نمودند وایشان را پدر امور تربیتی شاهین شهر خواندند و از این مرد بزرگ تقدیر و تشکر نمودند وبرای خدمت نمودن ایشان در سنگری دیگر آرزوی موفقیت نمودندو درادامه برای آقای رضا خلجی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمودند. آقای خلجی قبلا در آموزش و پرورش ناحیه 3 مشغول به فعالیت بودند. ازنکات جلب این مراسم منقلب شدن آقای شهبازی هنگام سخنرانی در مراسم بود ، بطوریکه سکوتی محض به یکباره فضای مراسم را به حال و هوایی دیگر برد. ازطرف روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر برای آقای شهبازی و خلجی سلامتی ، سعادت و موفقیت روزافزون در همه مراحل زندگی و خدمت برایشان آرزومندیم


چهارشنبه 92 مرداد 30 , ساعت 7:26 صبح
گزارش تصویری تشییع جنازه «شهید زمردیان» دیروز و «شهید خرم‌جاه» امروز

شهید «ایرج خرم‌جاه» پس از گذشت‌ 27 سال‌ از شهادت و در حالی که به مدت چهار سال به نام محمدجواد زمردیان یکی از اسرای ایران در عراق در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده شده بود، شناسایی شد.

خبرگزاری فارس: گزارش تصویری تشییع جنازه «شهید زمردیان» دیروز و «شهید خرم‌جاه» امروز

 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد زمردیان 16 ساله معروف به جعفر به اسارت نیروهای بعثی درمی‌آید و خبری از او نمی‌شود. خانواده وی باور می‌کنند جعفر شده و با پیدا شدن جسدی با شباهت بسیار با فرزندشان، او را تشییع و دفن می‌کنند.

چهار سال می‌گذرد، جعفر ناگهان به وطن بازمی‌گردد!

از آن سال تاکنون هویت این شهید بزرگوار گمنام بود تا اینکه برنامه ماه عسل با انعکاس این داستان، راه را برای معلوم شدن هویت واقعی این شهید هموار می‌کند و در نهایت با مشخص شدن آن، مرداد، ماه عسل خانواده شهید ایرج خرم‌جاه می‌شود.

به همین بهانه چند تصویر از تشییع جنازه شهید زمردیان، بازگشت زمردیان و شهید خرم‌جاه منتشر کردیم!


شهید ایرج خرم‌جاه سمت راست - محمد جواد زمردیان سمت چپ

 


تشییع جنازه شهید محمدجواد زمردیان

 


تشییع جنازه شهید محمدجواد زمردیان


مراسم یادبود شهید محمد جواد زمردیان


بازگشت آزاده سرافزار محمدجواد زمردیان


بازگشت آزاده سرافزار محمدجواد زمردیان


محمدجواد زمردیان


انتشار تصویر شهید در برنامه ماه عسل


ماه عسل به دنبال هویت واقعی شهید


و امیدواری برای یافتن نام و نشانی از شهید


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد ...

 

انتهای پیام/


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ