سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدقه دارویى است درمانبخش و کردار بندگان در دنیاى آنان پیش دیده‏هاشان بود در آخرت ایشان هرچه را در این جهان کنند ، در آن جهان بینند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 88 خرداد 11 , ساعت 12:41 عصر

برداشت مطالب از این سایت با ذکر منبع آزاد است
برای دریافت خبر با ما در تماس باشید
برای ارسال خبر می توانید از ارتباط با ما یا ارسال خبر استفاده کنید

سبز ، سفید ، قرمز
همه با هم با نوار سه رنگ ایران سرفراز از دکتر محمود احمدی نژاد حمایت می کنیم .


خبر رسان دولت یار باشید

420kb-فاکتور هشتی ها بشنوند
تکذیبیه فرمایشات آقای مشهدی در مورد کمبود احتیاجات بیماران هموفیلی
آدرس دانلود:www.mamitavanim-fars.com/hemofili.rar  
2
فرموده اند ما دزدی کردیم ولی نتوانستند جلوی مارا بگیرند/572 kb
جریان سخنرنی آقای مرعشی برادر خانم آقای رفسنجانی و ... به طرفداری از آقای موسوی در مرودشت فارس
آدرس دانلود:www.mamitavanim-fars.com/dozdi.zip
مهر دکتر احمدی نژاد
ابعاد تصویر بزرگ این مهر برای چاپ " یک متر در 70 سانت" است که کسانی که مایل به دریافت آن هستند ایمیل خود را در قسمت نظرات قرار دهند



عدالت ، عشق ، پاکی

 


فایل بزرگ برای چاپ (150 در 110 سانت) :

http://rapidshare.com/files/238451572/150.zip.html
دولت یار

 


دوشنبه 88 خرداد 4 , ساعت 3:18 عصر
www.leader.ir

دیدار جمعی از خانواده های معزز شهدا

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از خانواده های معزز شهدایی که دو شهید و بیشتر تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند، عزت، افتخار و پیشرفت های نظام اسلامی را مرهون خون شهدا دانستند و تأکید کردند: ملت ایران تا ابد مدیون خون شهدا و خانواده های شهدا است.
ایشان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، این حادثه بزرگ را نتیجه ایمان اسلامی و پایبندی به اسلام دانستند و افزودند: عامل اصلی بقا و پایداری نظام اسلامی، اسلام است و این نظام همانگونه که با اسلام بوجود آمد، با اسلام هم زنده خواهد ماند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید همیشگی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) بر اسلام خاطرنشان کردند: همه ملت ایران و همچنین مسئولان نظام اسلامی باید همواره به اسلام و ارزشهای اسلامی افتخار کنند زیرا ایستادگی و اقتدار ملت ایران به برکت ایمان اسلامی بوده و خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه افزودند: دشمنان ایران و ایرانی، افتخار به اسلام و ارزشهای اسلامی را نمی پسندند، بر همین اساس همه از جمله مسئولان و همچنین نامزدهای انتخاباتی باید هوشیار باشند تا مبادا برای دلخوشی دشمنان سخنی بر زبان بیاورند.
ایشان تأکید کردند: فقط باید رضایت خدا مد نظر باشد و معیار قضاوت نیز پایبندی محکم به اسلام است.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: عظمت امروز ملت ایران در میان ملتهای اسلامی، امنیت کشور، حرکت به سمت سازندگی، پیشرفتهای بزرگ علمی و فناوری، و افزایش دانشمندان، محققان، و دانشجویان کشور، همه به برکت خون شهیدان است.
حضرت آیت الله خامنه ای، بیداری عمومی ملت ایران را نیز مرهون خون شهدا دانستند و تأکید کردند: خون شهدا همانند اکسیر، این ملت را متحول کرد و در مسیر رشد قرار داد.
ایشان با تأکید بر لزوم قدرشناسی شهدا و همچنین خانواده های شهدا و ایثارگران خاطرنشان کردند: ایمان مستحکم، اراده پولادین، و ایثار و فداکاری خانواده های شهدا، آنچنان پایه های نظام اسلامی را مستحکم کرده است که هیچ طوفانی قدرت ایجاد خلل در این بنیان رفیع را ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی، لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدا را در جامعه یادآور شدند و افزودند: برخی تلاش داشتند تا یاد دفاع مقدس و شهدا به تدریج در جامعه کمرنگ شود که اگر نادانسته بوده، دچار غفلت بزرگی شده اند و اگر دانسته بوده، یک خیانت محسوب می شود.
در حاشیه این دیدار تعدادی از خانواده های معظم شهدا از نزدیک با رهبر انقلاب اسلامی صمیمانه گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار نیز آقای دهقان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از برگزاری چهار دوره کنگره ملی تجلیل از ایثارگران گفت: تاکنون 482 خانواده شهید نشان ملی ایثار دریافت کرده اند.


دوشنبه 88 اردیبهشت 28 , ساعت 1:43 عصر

 احکام  کارگزینی    نظام هماهنگ فرهنگیان  منطقه بوئین میاندشت صادر شد

 

در اجرای بخشنامه شماره  14593/700-21/2/88 معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت  ریاست جمهوری  احکام  کارگزینی فرهنگیان  منطقه بوئین میاندشت صادر و توزیع شد


دوشنبه 88 اردیبهشت 28 , ساعت 7:16 صبح

بهانه

در این سطور بر سر آنیم که بر گذر گاه تاریخ نشسته نیم نگاهی به گذشته روستای بتلیجه  بیندازیم و از فصل بهارش بگوییم. در بهار  همه کاینات رنگ رحمت می گیرند سزاوار است که ما نیز یکپارچه شویم  و به تسبیح بیشتر خالق عظیمی بپردازیم  که ما را قرین لطف و کرم بی کران خویش  قرار داده است .

شامگاه روز پنجشنبه مورخ 17/2/88 است و در جلوی درب منزل  پدر به اتفاق فرزندم نشسته بودم به یاد دهه 60 افتادم که در چنین وقتی اهالی به استقبال کسانی می رفتند که از صحرا می آمدند  ،دنبال احشام خود بودند یا از کارگران خود پذیرایی می کردند  یا به دنبال کارگر روز بعد بودند  هیاهو و نشاط بهاری کاملا بر روستا حاکم بود  کشاورزان از زمین و آب و دامداران از مزارع و مراتع  می گفتند روابط کاملا حسنه و فضای عاطفی از ویژگیهای  خاص روستا نشینان بود.یکی به دنبال گوسفند گم شده می گشت و دیگری به دنبال صاحب گوسفند گمشده ،هیچ کس بابت کمک گله نمی کرد خدا را شاکر بودند  در هر محله پاتوقی بود و دقایقی بگو مگو های روز را مرور و بعضا مشورتهایی صورت می گرفت .

و اما امروز از سروصدا و هیاهوی دهه 60 دیگر خبری نیست  صدای جغد و سگ هر از چند گاهی به گوش می رسد سکوت همه جا را فر ا گرفته است  هر چند نزولات آسمانی  بد  نبوده  ولی کافی نیست  پوشش گیاهی خوب است و لی به علت کاهش دما خوب رشد نکرده اند  در کل زمین تشنه است و مردم تشنه آب و محبت ، مردم باز مانده  در این روستا سالمند و مریض احوالند همه از ناراحتی جسمی خود می گویند از پاتوقها و خواجه نشینها خبری نیست چون نه جوانی است نه شور و نشاطی  و خواجه نشینها به بهانه طرح هادی خراب شدند   فقط 2 خواجه نشین روبرو ی حسینیه ساخته شده  از چوپانان و دشت بان  و حمامی  و نانوایی دیگر خبری نیست . بر اثر خشکسالی و نبود درآمد جوانان به شهر ها رفته اند و مهاجرت همچنان ادامه دارد بالاخره عشقعلی نیز با بتلیجه وداع کرد و به محله ی عربها رفت.

از مردم از مسئولین پرسیدم همه گفتند  شب جمعه است  فاتحه ای برای شادی روح شهید رجائی بخوان و برای شادی   روح این عزیز مرتب  صلوات می فرستیم . یادم آمد  مردم مسئولانی مثل شهید رجائی می خواهند که با اجرای طرحهای مفید و سازنده و موثر  همه را  در ک می گرد. روستائی ،شهری،عشایر  همه و همه ،پس تلاش کنیم مثل شهید رجائی باشیم و از مسئولینی که مثل این شهید  خدمتگذار هستند حمایت کنیم  چون توفیق خدمت را باید فرصت بدانیم  حضرت عیسی فرمودند : هر کس عالم تر خادم تر ، و حضرت علی(ع)  قبل از آنکه خود را امام جلوه دهد ،خدمتگزار نشان می داد .مولوی ،او که نهنگ وار در دریای معرفت به شناگری در اقیانوس عشق به غواصی مشغول بود در فرازی از وصیت نامه خویش توصیه موکد به خدمت کردن به خلق خدا می نماید.

خدمت کردن به خلق از هر نوع که باشد ،خصوصا اگر با نیت الهی و توام با محبت خالصانه و همراه با عشق مخلصانه باشد به منزله  همان آب  زلال و حیات دهند ه ای است که در کنار آلاله های گلستان  و گلزار بوستان ریخته می شود که با رایحه دل انگیز و عطر  دلاویز خود محیط را معطر به عطر خود می نماید.

امام (ره) فرمود : مملکت مال زاغه نشینان است و رجائی خود را خادم زاغه نشینان دانست  و شادی محرومان در کار رجائی موثر بود  و شعف مردم در او شور ایجاد می کرد . همه واقف هستیم که آثار خدمت و کارهای نیک ما بر روح و روان مردگان نیز اثر می گذارد .  رجائی در طول مدت کوتاه ریاست جمهوری  خدمات شایانی را انجام داد  رجائی نماند ولی اثر کارش تا ابد باقیست .

پس بیایید کاری کنیم کارمان بماند نه خودمان

دوستان انتخابات نزدیک است دنبال رجائی ها باشید

میرزارضا-23/2/88


دوشنبه 88 فروردین 31 , ساعت 2:35 عصر

 

آموزگاران و دبیران محترم بتلیجه ای :

شماره حساب سیبا را به آموزش و پرورش مبدا اعلام نمایند


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ