سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، قوت جان ها و همنشینی با محبوب است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 88 مرداد 6 , ساعت 7:37 صبح

 

 


چهارشنبه 88 تیر 24 , ساعت 7:31 صبح
ا
 جشن عروسی آقایان یدالله،سعید،قاسم، غلامرضا را در این ایام خجسته تبریک عرض می نمائیم 

                    


چهارشنبه 88 تیر 24 , ساعت 7:23 صبح
انگلیس شکست خورده بزرگ انتخابات ایران


"تلویزیون‌های فارسی بی بی سی برای انگلیس مشکل سازند."

 یک روزنامه انگلیسی با اشاره به این‌که اقتدار انگلیس در حال نابودی است به همین جهت در ماجرای بازداشت کارمندان سفارتش در تهران دست به دامان اتحادیه اروپا شده است، به عملکرد بی بی سی و به ویژه بخش فارسی‌اش اشاره کرد و آن را یک تهدید داخلی برای انگلیسی‌ها خواند.

ایندیپندنت نوشت: "دولت انگلیس تاوان آشفتگی روابطش با ایران را فقط و فقط به دلیل بی بی سی و به ویژه بخش فارسی آن می‌پردازد."

این روزنامه می‌افزاید: "چه می‌شد فقط اگر ما قدرت و وسیله لازم برای بی‌ثبات کردن دیگر کشورها در اختیار داشتیم. با این وجود ما تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهیم. همان‌طور که در گرجستان، زیمبابوه و میانمار نیز انجام می‌دادیم. اما هیچ کس به ما کوچکترین توجهی هم نمی‌کند و ما را قدرتی می‌دانند که تاریخ مصرفش تمام شده و فقط یک متحد وفادار به آمریکا است."

انگلیس برای مقابله با تحقیر کارکنان سفارتش در تهران موضوع را روز پنج‌شنبه به اتحادیه اروپا کشاند تا شاید آن‌ها را علیه ایران متحد کند. اما نتوانست وحدت خود را برای انجام یک اقدام هماهنگ علیه ایران حفظ کند. روزنامه تایمز چاپ لندن نیز در تحلیلی با اشاره به شکست اروپا علیه ایران نوشت: هدف دیپلماسی اروپایی این است که نشان دهد اگر کشوری مانند ایران کارکنان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دستگیر کند، این به معنای آن است که اتباع تمام آنها را دستگیر کرده است. این روزنامه افزود: اما این بازی «سه تفنگدار» نیست بلکه بازی 27 کشور اروپایی است که هرکدام اهداف و منافع خاص سیاست خارجی خود را دارند. «جان ردوود» از حزب محافظه کار انگلیس در وبلاگ رسمی خود نوشت: اقدامات هفته گذشته انگلیس و اروپا علیه ایران نتوانست تمامی 27 کشور اروپایی را راضی کند روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع کنند.

ردوود که تاکنون دوبار تلاش کرده است ریاست حزب محافظه کار را کسب کند، نوشت: تلاشهای انگلیس برای هماهنگ ساختن اتحادیه اروپا برای قطع روابط دیپلماتیک خود با ایران به نتیجه نرسید و انگلیس فقط توانست محکومیت کلامی اتحادیه اروپا علیه ایران را جلب کند.


چهارشنبه 88 تیر 24 , ساعت 7:16 صبح
 

سرلشگر فیروزآبادی:

نیروهای انتظامی در حوادث اخیر سلاح حمل نمی‌کردند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در یادداشتی پیرامون حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد که نیروهای حافظ امنیت کشور هیچ‌گاه از سلاح علیه مردم استفاده نکردند.

سرلشگر فیروزآبادی در این یادداشت با عنوان «رنج نامه یک بسیجی» نوشت: «عوامل دشمن با هدایت استکبار، جنگ خود را در پوشش انتخابات 22 خردادماه آغاز کرد و چون با حضور جانانه چهل میلیونی مردم نتوانست طرفی ببرد بیشتر عصبانی شد و در پی فتنه‌ای تلخ‌تر برآمد، فتنه‌ای با ظاهری مخملی و باطنی خشک و زبر و خشن که فرهنگ و مردم ایران را هدف قرار داده بود.

تصادفی نبود که در 30 خرداد 88، سی خرداد سال 60 را بازسازی کردند؛ تخریب، کشتار و آشوب. به پایگاه های بسیج و مسجد خدا یورش آوردند.

وی با اشاره به برخی اقدامات خرابکارانه آشوبگران در روزهای بعد از انتخابات افزود: «در 30 خرداد آشوبگران و منافقان با چهره‌ای جدید که چندان هم بی‌ارتباط با منافقان سابق نیستند، بر ملت یورش آوردند. وی تصریح کرد: از آنجا که آشوبگران در بین مردم پنهان شده بودند، دست حافظان امنیت برای برخورد با آنها بسته بود و لذا خساراتی بر مردم تحمیل گردید و ما نیز به عنوان حامیان مردم و مسئولان برقراری امنیت شرمنده شدیم. لیکن می‌دانیم که ملت فهیم، خود به این موضوع واقفند و عذر خدمتگذاران خود را می‌پذیرند.


چهارشنبه 88 تیر 24 , ساعت 7:14 صبح
در حالی‌که رسانه‌های غربی و برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای در راستای پروژه شایعه‌افکنی و اغتشاش‌آفرینی اعلام کرده بودند سهراب اعرابی پس از بازداشت در تظاهرات در زندان اوین بر اثر شکنجه کشته شده است، بستگان وی در تماس با روزنامه اعتماد ملی که به این شایعه دامن زده بود، این شایعه را تکذیب کردند.

 روزنامه اعتماد ملی وابسته به مهدی کروبی تصریح کرد: «بستگان سهراب اعرابی که در جریان ناآرامی های پس از انتخابات کشته شده، در تماس با روزنامه خبرسازی های رسانه ای خارج از کشور را تکذیب کردند. رسانه های خارجی مدعی شده اند اعرابی در اوین کشته شده حال آن که به گفته اعضای خانواده اش، او روز 25 خرداد در میدان آزادی بر اثر اصابت تیر کشته شده و هیچ‌گاه بازداشت نشده و به زندان اوین منتقل نشده است».

سناریوسازی همزمان رسانه های زنجیره ای (شبکه عنکبوت) درباره یکی از کشته شدگان اغتشاشات 25 خرداد که مشابه آن درباره مرگ مشکوک خانم ندا آقاسلطان انجام گرفت، احتمال پروژه ای بودن این قتل ها از سوی سرویس های جاسوسی بیگانه و گروهک‌های تروریست و سپس مظلوم‌نمایی و تحریک عواطف را تقویت می کند.


12

یکشنبه 88 تیر 14 , ساعت 7:32 صبح

                                        

                                  

 

  


یکشنبه 88 تیر 14 , ساعت 7:29 صبح

 

 


یکشنبه 88 تیر 14 , ساعت 7:28 صبح

         


یکشنبه 88 تیر 14 , ساعت 7:27 صبح

 


سه شنبه 88 تیر 9 , ساعت 7:17 صبح

دوشنبه 8 تیر 1388 - 12:48 
در بازدید 3 ساعته صورت گرفت:
تاکید رییس جمهور بر لزوم تسریع در احداث آزادراه تهران - شمال

     

رییس جمهور احداث آزادراه تهران – شمال را آرزوی تاریخی ملت ایران و کاری بسیار بزرگ و عظیم دانست و تصریح کرد : امروز چشم انداز آزادراه تهران – شمال روشن است و باید به سرعت این آزادراه را به عنوان یک فرصت احداث و تکمیل کرد.
دکتر محمود احمدی نژاد پس از بازدید سه ساعته از بخش های مختلف آزادراه تهران – شمال و عبور از تونل در حال احداث تالون به طول 4870 متر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز از دهها نقطه کار احداث آزادراه تهران – شمال به سرعت پیگیری می شود ، اظهار داشت : هر اقدامی که لازم است باید به سرعت انجام شود و اگر منابع برای تکمیل آزادراه تهران – شمال مورد نیاز است باید تامین گردد .
رییس جمهور آزاد راه تهران – شمال را بخشی از یک طرح بزرگ عنوان و تاکید کرد : باید در خود مازندران نیز امکانات تفریحی و جاده های مناسب ایجاد شود و از همین رو طرح آزادراه حاشیه خزر در دستور کار دولت قرار دارد.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه زندگی بدون تفریح بازدهی مناسب ندارد ، گفت : آزادراه تهران –شمال فقط یک طرح ارتباطی نیست بلکه جنبه های اجتماعی نیز دارد؛ زیرا تهران با 8 میلیون نفر جمعیت به نسبت از امکانات رفاهی مناسب برخوردار نیست.
رییس جمهور با بیان اینکه منطقه یک به عنوان مهمترین بخش آزادراه تهران – شمال به سرعت در حال احداث است و امیدواریم این بخش ظرف سه سال آینده تکمیل شود.
دکتر احمدی نژاد با اشاره به ابتکارات انجام شده برای بهره برداری از آزادراه تهران – شمال در کوتاهترین زمان ممکن گفت : یک باند بزرگراه تهران – شمال مورد بهره برداری قرار گرفته است تا در مواقع خاص از جاده موجود چالوس و یک باند آزادراه به صورت رفت و برگشت تردد انجام شود.
رییس جمهور آزادراه تهران – شمال را عبور مستقیم از البرز دانست و خاطر نشان کرد: مسایل زمین شناسی در این طرح بسیار پیچیده و کار سخت است ؛ اما همه تلاش می کنند تا این آرزویی دیرینه ملت ایران به سرعت محقق شود .


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ