سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در ادب نفست این بس که واگذارى ، آنچه را از جز خود ناپسند شمارى . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 89 اسفند 25 , ساعت 7:16 صبح

بولودوز یاغار اولسون ، سولاریز آخار اولسون ، اوجاقیز یانار اولسون ، نوروزبایرامینیز موبارک اولسون

 

Buluduz ya?ar olsun . sular?z axar olsun . oca??z yanar olsun . novruz bayram?n?z mübar?k olsun .

 

ابرتون بارنده،آب هاتون روان(جاری)،اجاقتون روشن،نوروزتون مبارک


یکشنبه 89 اسفند 22 , ساعت 12:54 عصر

" بازگشت همه به سوی اوست "


خانواده محترم علی اکبر قجاوند فرزند محمد

با اندوه فراوان درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند منان برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم .

 

مراسم بزرگداشت این برادر بزرگوار روز دوشنبه در مسجد امام حسین (ع) بتلیجه برگزار می گردد.

 

 

مدیر وبلاگ


یکشنبه 89 اسفند 22 , ساعت 8:26 صبح

سرباز شهید یدالله قجاوند

 

محل شهادت : جزیره مجنون عملیات بدر-22/12/62

 

یاد و خاطره ی شهید قجاوند را گرامی می داریم و به روح پاکش درود و صلوات می فرستیم


پنج شنبه 89 اسفند 19 , ساعت 4:13 عصر

شهدای بتلیجه


چهارشنبه 89 اسفند 18 , ساعت 7:21 صبح
 
 


عربستان حلقه بعدی موج ناآرامی‌ها


واکنش دولتمردان حکومت پادشاهی عربستان به قیام‌های درگرفته در جهان عرب به شکلی بود که گویا برای آن‌ها اهمیت ندارد و از ناحیه آن احساس خطر نمی‌کنند؛ اما حقیقت و آنچه که در دربار خاندان پادشاهی عربستان می‌گذشت، چیزی به مراتب متفاوت‌تر از تظاهر مقامات سعودی بود.

 در اثبات این نظر همین بس که چندی پیش ملک‌عبدالله شاه عربستان به محض بازگشت از سفر درمانی درازمدتش از آمریکا به عربستان، با همان حال بیمار و نامساعدش خبر از هدیه 36 میلیارد دلاری به مردم سعودی داد و به نوشته نشریه فارین پالیسی، ملک‌عبدالله راهکار درمانی پیشگیرانه را پیش گرفت تا تضمین کند نسیم انقلاب‌ها در جهان عرب از تونس گرفته تا لیبی و مصر به عربستان نرسد. این نشریه در ادامه با نگاه درست به فرایند تحولات جهان عرب می‌نویسد: «به نظر می‌رسد این کشور (عربستان) نیز از موج اعتراضات و ناآرامی‌های جهان عرب جان سالم به در نبرد.» مردم عربستان که گویا منتظر بودند طرف حسابشان یعنی شاه عربستان از آمریکا بازگردد تا اعتراضاتشان را آغاز کنند، پس از بازگشت وی بدون اعتنا به حاتم‌بخشی وی، در برخی از شهرها مانند ریاض، الاحساء، القطیف و العوامیه آهسته‌آهسته دست به اعتراضات مسالمت‌آمیز زدند اما حکومت تاب نیاورد و با آن‌ها برخورد و تعدادی را بازداشت کرد و این در حالی است که مردم عربستان تصمیم دارند در روز جمعه تظاهرات گسترده‌ای برگزار کنند. ظواهر امر حاکی است حکومت عربستان نیز در حال آماده شدن برای مقابله با مردم در این روز است. یکی از تهدیدات جدی دربار پادشاهی عربستان که در سایر کشورهای عربی کمتر مشاهده شده و می‌تواند عاملی باشد برای شدت بخشیدن و به نتیجه رساندن اعتراضات، اختلافات درونی دربار حکومت عربستان است که آثار آن از چند سال پیش آشکار شده و گاه و بی‌گاه بر اثر شدت یافتن، رسانه‌ای می‌شود.


چهارشنبه 89 اسفند 18 , ساعت 7:20 صبح

دو اعتراف جالب از زبان مهاجرانی


مسئول اتاق فکر جریان ضدانقلاب داخلی در لندن که مدیریت چند سایت اینترنتی مخالف جمهوری اسلامی ایران را نیز برعهده دارد، در یک جلسه پرسش و پاسخ به دو مساله جالب اعتراف کرده است.

«عطاءالله مهاجرانی» در این جلسه که در یکی از دانشگاه‌های انگلیس برگزار شد، تمامی تحلیل‌های رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر شباهت وضعیت ایران و مصر را رد کرد و آن را نشانه توهم این افراد دانست.

 مهاجرانی برای اثبات سخنان خود، به ارائه تفاوت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و رژیم دیکتاتوری مصر پرداخت که در حین آن به دو موضوع جالب هم اذعان کرد.

وزیر ارشاد دولت اصلاحات با بیان اینکه «نمی‌شود شرایط ایران را مصری کرد»، وابستگی تام و تمام حسنی مبارک به غرب را یکی از تفاوت‌های بنیادین این کشور با ایران ارزیابی و تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران استقلال بی‌نظیری در عدم هرگونه وابستگی به غرب و شرق دارد.

مهاجرانی با مقایسه وضعیت مسئولان ارشد ایران با مصر، درباره وضعیت زندگی و فعالیت‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب اذعان کرده است که «من آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسم و می‌دانم که در تمام کارنامه‌ اقتصادی خود و اقوامش، نقطه سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت.» پس از این اظهارات، حمله سایت‌های ضد انقلاب و فتنه با ادبیات و الفاظ رکیک علیه مهاجرانی شروع شد. آن‌ها فراموش کرده بودند که چندی پیش از مهاجرانی با عنوان ولی‌نعمت نام می‌بردند!


چهارشنبه 89 اسفند 18 , ساعت 7:16 صبح



**کلودیو مارکوس، بازیکن اهل فرانسه تیم بسکتبال راه و ترابری استان قم، یکشنبه شب با حضور در دفتر آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در قم و ذکر شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

**«غلام‌علی دهقان» عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌و‌گو با سایت آفتاب، اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی شخصیتی فرهیخته و فرزانه است که همیشه مورد اجماع تمامی نیروهای انقلاب بوده است و حضورشان در کسوت ریاست خبرگان زیبنده این مجلس می‌باشد.

وی افزود: در همین راستا آیت‌الله مهدوی‌کنی گزینه مناسب و مورد تأیید هاشمی‌رفسنجانی هم هست و با توجه به اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی برای انتخابات ریاست‌خبرگان اعلام آمادگی کرده است، هاشمی رفسنجانی از حضور ایشان در منصب ریاست مجلس خبرگان استقبال کرده و ایشان گزینه مورد نظر هاشمی رفسنجانی برای ریاست خبرگان است. یک منبع آگاه گفت: با حمایت 61 عضو خبرگان رهبری از آیت‌الله مهدوی کنی تاکنون، ریاست ایشان در مجلس خبرگان قطعی شده است.

** به تازگی کارکنان سفارت کانادا در سوریه در اقدامی هدفمند و برنامه ریزی شده ضمن ارتباط با دانشجویان ایرانی که به آن کشور مسافرت می‌کنند، آن‌ها را در راستای اهداف مورد نظر خود جذب می‌کنند. سفارت کانادا طی اقدامات خصمانه خود علیه نظام به دنبال جاسوسی علیه نظام بوده و در راستای اهداف سازمان جاسوسی سیا عمل می‌کند. گفتنی است سفارت کانادا در کشور سوریه، چند کارمند ایرانی نیز دارد که در این اقدامات با سفارت کانادا همکاری می‌کنند.


181

چهارشنبه 89 اسفند 18 , ساعت 7:14 صبح
 
 

مهدی خزعلی به مهاجرانی:
رمانت را بنویس مثل من که آشپزی می‌نویسم!


مهدی خزعلی که می‌کوشد خود را در فتنه سبز فعال نشان دهد، در بالاترین به مهاجرانی حمله کرد و نوشت: مرد ناحسابی بنشین رمانت را بنویس و با سیاست کاری نداشته باش، مثل من که دیگه قلم سیاسی نمی‌زنم و دارم آشپزی می‌نویسم!

 آقای مهاجرانی شما اول کسی بودید که طرح مادام‌العمری ریاست جمهوری هاشمی را نوشتید. دوران اصلاحات هم، تساهل و تسامح شما کمر ما را شکست. بی‌انضباطی مالی شما در ارشاد هم که جای خود دارد. فراموش که نکرده‌اید خاصه خرجی برای نشریات اصلاح‌طلبان و محدودیت برای مخالفان را! ماجرای فرار شما سر ماجرای خانم «مهسا-ی» بود نه مسئله سیاسی. شما می‌توانید برگردید و با جناب عطریانفر شب شعر داشته باشید، اما پرونده‌تان سنگین‌تر از این حرف‌هاست.


چهارشنبه 89 اسفند 18 , ساعت 7:10 صبح

اشتون برخورد ایران با فتنه را تأیید کرد!


تصمیم هوشمندانه و مدبرانه نظام در ایجاد محرومیت برای برخی از فتنه‌گران، اتحادیه اروپا را به واکنش واداشت.

«کاترین اشتون» رئیس شورای سیاست‌گذاری این اتحادیه، وظیفه این واکنش را به عهده گرفت و با زیر پا گذاشتن ضوابط و قوانین بین‌المللی در احترام به حقوق و حاکمیت کشورها، با صدور بیانیه‌ای مداخله‌جویانه از سران فتنه حمایت کرد و نوشت: درباره وضعیت مهدی کروبی و میرحسین موسوی بسیار نگران هستیم و اکنون برای من روشن نیست که اطلاعات کسب‌شده را تأیید کنم که آیا آن‌ها در وضعیت حصر خانگی قرار دارند یا در شرایط دیگری هستند و من از مقامات رسمی ایران درخواست می‌کنم که به آن‌ها آزادی اعطا کنند تا بتوانند از حقوق خود استفاده نمایند!»

«اشتون» به این میزان از نقض قوانین بین‌المللی اکتفا نکرده و ادامه می‌دهد: «من همچنین وضعیت گروه‌های مدنی و سیاسی و انجمن‌های اجتماعی را که دچار محدودیت‌هایی شده‌اند، محکوم می‌کنم و از مقامات رسمی ایران می‌خواهم که به حقوق جنبش آزادی [بخوانید فتنه‌گری] احترام بگذارند و از حصر خانگی و همچنین دستگیری آن‌ها پرهیز کنند.» اگر لحظه‌ای جنبه «واکنش مداخله‌جویانه اشتون» فراموش شود و فقط متن مدنظر قرار گیرد، معلوم می‌شود نظام دقیقاً روزنه‌ای را مسدود و رشته‌ای را قطع کرده که همه امید استکبار برای ساقط کردن نظام اسلامی بود. اگر تا پیش از صدور بیانیه «اشتون» کسانی به وابستگی فتنه و فتنه‌گران به اجانب شک و تردید داشتند، حالا می‌توانند به یقین برسند. دست گذاشتن اشتون از میان موارد مشابه و متعدد در نقاط مختلف جهان بر روی فتنه‌گران ایران، برای تقویت این نظر که فتنه‌گران با اجرای خواسته اجانب، اهداف آن‌ها را تأمین می‌کردند، کفایت می‌کند. صدور این بیانیه مداخله‌جویانه در مسائل داخلی ایران، حداقل در داخل کشور بار فتنه‌گران را سنگین‌تر کرد و نشان داد راهی را که مردم در برخورد با فتنه و فتنه‌گران انتخاب کردند، کاملاً درست بوده و در خور فتنه‌گران است.


سه شنبه 89 اسفند 17 , ساعت 7:13 صبح

            «  پروژه های پیشنهادی»

 
              لیست پروژه های پیشنهادی سال 1389 شرکت آبفاراستان اصفهان  
(اعتباربرحسب میلیون ریال)       
عنوان   پروژه شهرستان اعتبار پیشنهادی سال خاتمه
آبرسانی به روستای زیارتگاه شهرضا 800 89
آبرسانی به روستای مهیار شهرضا 500 89
آبرسانی به روستای یحیی آباد شهرضا 300 89
آبرسانی سیاربه روستاهای فریدن فریدن 1000 89
اصلاح وتوسعه شبکه های آب فریدن فریدن 1700 89
آبرسانی به روستای بلمیر فریدن 1700 89
تامین آب روستای چهل خانه فریدن 2500 89
آبرسانی به روستای اسکندری فریدن 1200 89
مطالعه وتهیه نقشه روستاهای فاقدنقشه فریدن 300 89
مطالعه آبرسانی به روستای بتلیجه فریدن 500 89
مطالعه آبرسانی به روستای دره بید فریدن 500 89

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ