سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگی و درمان است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 اسفند 17 , ساعت 7:8 صبح

آقای شیشه فروش قولی که به بچه های بتلیجه دادی لطفا پیگیری نمایید


سه شنبه 89 اسفند 17 , ساعت 7:5 صبح

 

گرامی باد یاد و خاطره ی

گروهبانیکم شهید عباسعلی خلجی

 

محل شهادت : خرم آبا د   تاریخ شهادت : 17/12/65


یکشنبه 89 اسفند 15 , ساعت 6:45 صبح

" بازگشت همه به سوی اوست "


خانواده محترم درویش قجاوند (یدالله)

با اندوه فراوان درگذشت پدر بزرگوارتان  را تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند منان برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم .

 

مدیر وبلاگ


شنبه 89 اسفند 14 , ساعت 2:25 عصر

مادران بلند همتی که از دامان پاکشان مردان غیور و جوانمرد پا به عرصه شهادت می نهند یقینا در سرای آخرت مورد لطف و عنایت ساقی کوثر مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه (س) قرار خواهند گرفت.

مرحومه لیلا خلجی مادر محترم  اولین شهید  هشت سال دفاع مقدس روستای بتلیجه  «علی قجاوند » از زمره این شیر زنان است.

درگذشت تاثر برانگیز او اندوهی بزرگ بر وجودمان فرونشاند، مادری که خالصانه و برای رضای حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند. ما به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستیم.

 ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحومه و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.  

شهید علی قجاوند دار تاریخ 17/1/60در کربلای کرخه به شهادت رسید -از اویک یادگار به جا ماند (حسن ) که دوری پدر را تحمل نکرد ودر سال 1385در مسیر شهر مقدس مشهد تصادف و به لقا الله پیوست (روحش شاد )

پایگاه مقامت بسیج شهدای یتلیجه     خانواده معظم شهدای بتلیجه

پایگاه مقاومت بسیج نرجس بتلیجه

شورای اسلامی روستای بلیجه

مدیر وبلاگ  


پنج شنبه 89 اسفند 12 , ساعت 7:20 صبح

سلیم جان :

شروع رندگی جدید را به شما تبریک عرض می کنیم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید 

از طرف دوستان سلیم قجاوند


پنج شنبه 89 اسفند 12 , ساعت 7:13 صبح

به اطلاع بتلیجه ای های عزیز می رساند :

تقویم سال 1390 همراه با تصویر مبارک 25 تن از شهدای عزیزمان در دست تهیه می باشد و قبل از شروع سال جدید در شهرهای اصفهان -تهران و فریدن توزیع خواهد شد .

همشهریان عزیز به حسینیه سید الشهدا ء در تهران ودر اصفهان به هیئت های مذهبی مراجعه نمایند .ود رروستای بتلیجه از طزیق پایگاههای بسیج توزیع خواهد شد.

 


پنج شنبه 89 اسفند 12 , ساعت 7:6 صبح

اسفند ماه هر سال یادآور عروج ملکوتی 2 تن از عزیزانمان هستیم که در      هشت سال دفاع مقدس  با خون مطهرشان درخت تنومند اسلام را آبیاری کردند :

شهیدان :

گروهبانیکم شهید عباسعلی خلجی

محل شهادت : خرم آبا د   تاریخ شهادت : 17/12/65

سرباز شهید یدالله قجاوند

محل شهادت : جزیره مجنون عملیات بدر-22/12/62

یاد و خاطره ی شهدای عزیز بتلیجه را گرامی می داریم و به روح پاکشان درود و صلوات می فرستیم

شورای اسلامی روستای بتلیجه

پایگاههای مقاومت بسیج شهدای  و نرجس بتلیجه

 جامعه ایثارگران بتلیجه


8

دوشنبه 89 اسفند 9 , ساعت 6:17 صبح
 
 


علت خروج سوخت از قلب رآکتور بوشهر


علی‌اصغر سلطانیه،نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن تایید خبر خارج کردن سوخت هسته ای از قلب نیروگاه بوشهر،علت خارج کردن مجدد سوخت از قلب رآکتور نیروگاه بوشهر گفت: براساس درخواست روسیه برای انجام برخی آزمایش‌ها و اقدامات فنی، سوخت از داخل قلب رآکتور خارج و پس از انجام آزمایش‌ها مجددا در قلب رآکتور قرار می‌گیرد.

اوافزود: این درخواست روسیه مورد موافقت ایران قرار گرفته است و با توجه به نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در روند راه‌اندازی و بهره‌برداری نیروگاه بوشهر، این موضوع از سوی ایران به آژانس نیز اطلاع داده شده است و آژانس بر این روند نظارت کامل دارد.سلطانیه تاکید کرد: مسوولیت کامل تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر با ایمنی بالا، روسیه است و ایران همواره ایمنی نیروگاه را با بالاترین استانداردهای جهانی در اولویت و مورد تاکید قرار داده است.در بند ?? گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران که روز جمعه در اختیار ?? عضو شورای حکام آژانس و شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفته است آمده است: در ??ـ ?? فوریه ????، آژانس در نیروگاه برق هسته‌یی بوشهر (BNPP ) به بازرسی پرداخت و مواد هسته‌یی موجود در این تاسیسات را راستی آزمایی کرد. در ?? فوریه ????، ایران به آژانس اطلاع داد که باید مجتمع‌های سوخت را از قلب رآکتور خارج کند و آژانس و ایران درباره ضرورت تدابیر پادمانی توافق کرده‌اند.


6

دوشنبه 89 اسفند 9 , ساعت 6:16 صبح

ها آرتص : برای انحراف افکار عمومی به‌آشوب درایران نیازداشتیم


روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی از انقلاب های مردم منطقه علیه حاکمان وابسته خود به غرب، تاکید کرد که سقوط متحدان آمریکا به دلیل عملکرد واشنگتن است.

این روزنامه دولت آمریکا را مسئول سقوط دیکتاتورهای تونس و مصر و به احتمال بسیار لیبی، بحرین و یمن دانست و تصریح کرد: آمریکا مستقیم و غیر مستقیم در ایجاد این خطر با خالی کردن پشت متحدان خود در مصر و بحرین و لیبی و تونس سهیم است.«اوری شاویت» تحلیلگر سیاسی روزنامه هاآرتص در ادامه به ایران اشاره کرد و نوشت: برخلاف اینکه انقلاب های عربی تاکنون موفق شده است برخی دیکتاتورهای منطقه را سرنگون کند  ولی در این میان خطری هست که کسی آن را احساس نمی کند و آن  افزایش قدرت ایران به دلیل انقلاب های منطقه است، نویسنده این مقاله تصریح کرد که ایران با این انقلاب ها قدرت بزرگ خاورمیانه می شود.هاآرتص خواستار ایجاد آشوب در ایران شد. و نوشت: شایسته است که واشنگتن با استفاده از توییتر و فیس بوک میدان التحریر مصر را به میدان های ایران ببرد تا نظام ایران و احمدی نژاد را ساقط کند.هاآرتص در ادامه بیم و نگرانی شدید خود را از روی کار آمدن جریان اسلامی در کشورهای مختلف خاورمیانه آشکار کرد و مدعی شد: انقلاب 2011 سرنوشت انقلاب 1789 فرانسه را پیدا خواهد کرد که ناپلئون آن را ربود و به زنجیره ای از جنگ های خونین تبدیل کرد.


7

دوشنبه 89 اسفند 9 , ساعت 6:16 صبح
 
 


آیت الله نوری‌همدانی: اسلام به ایران هویت داد


آیت‌الله نوری همدانی در دیدار مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور با بیان این مطلب که در صنعت گردشگری علاوه بر درآمد زایی باید معنویات هم درنظر گرفته شود.گفت: اسلام به هیچ موضوعی با نظر سکولار و خالی از معنویت نگاه نمی‌کند.

ایشان عبرت آموزی از گذشته را از ویژگی‌های صنعت گردشگری برشمرد و افزود: در طی سفرهایی که انجام می‌گیرد می‌توان از وضعیت ملت‌های مختلف آگاهی یافت و این امر در شرایط کنونی و باتوجه به جریانات منطقه امری با ارزش و با اهمیت است.این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت گردشگری در کشور، تصریح کرد: مساله گردشگری مساله‌ای اسلامی، دینی و اجتماعی است و باید در همه ابعاد به آن پرداخته شود.آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: ایران تا زمانی که اسلام نداشت، چیزی نبود و ما نباید ایران را منهای اسلام مورد افتخار خود بدانیم .


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ