سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، روشنی بخش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 88 دی 26 , ساعت 2:30 عصر
چهارشنبه 88 دی 23 , ساعت 1:18 عصر
چهارشنبه 88 دی 23 , ساعت 1:8 عصر
 
 

سازمان بسیج مستضعفین با انتشار اطلاعیه ای شهادت مسعود علی محمدی استاد بسیجی و جهادگر در عرصه علم و فن آوری را به دست عوامل ضدانقلاب محکوم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ، در بخشی از این اطلاعیه آمده است استکبار جهانی و معاندان کوردل که چشم دیدن رشد و تعالی جوانان برومند ایران اسلامی را نداشته و نخواهند داشت دگر بار خون پاک یکی از فرزندان عرصه علم و فن آوری ایران عزیز را به زمین ریخت تا کینه دیرینه خود را نسبت به ایرانیان متعهد و متخصص ثابت نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: دشمنان انقلاب اسلامی با اینگونه اقدامات ضدانسانی نخواهند توانست حرکت قطار پیشرفت و تعالی این کشور را در عرصه های مختلف کُند نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: معمار کبیر انقلاب با شکوفایی جمهوری اسلامی درس استقلال، خودباوری و پیشرفت را به ملت آموخت و این اقدامات فقط چهره کریه منافقان و ضدانقلاب را برای آحاد جامعه بویژه نسل جدید بیشتر آشکار می‌کند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: شهید علی محمدی از اساتید موفق دانشگاه امام حسین (ع) سپاه و مالک اشتر و دانشگاه تهران بود که پس از سالها تلاش در راه علم و فن آوری به دست عوامل استکبار جهانی به شهادت رسید، سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابراز همدردی با خانواده این مرحوم این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نخبگان عرصه علم و فن آوری تسلیت گفته و از مسئولین قضائی می خواهد تا سریعا عوامل ضدانقلاب را شناسایی و به اشد مجازات برساند./33


دوشنبه 88 دی 21 , ساعت 4:8 عصر
دو راه برای قرب به خدای متعال وجود دارد، یک راه که راه مرسوم می‌باشد، این است که انسان به اندازه همتی که دارد نتیجه می‌گیرد، در این بین اگر کفران کرد‌‌، از هدایت‌هایی که شامل حالش شده، محروم می‌شود؛ لذا بعد از وارد شدن به میدان مجاهده باطنی، میزان شکر و کفر انسان، در امر هدایتش تأثیر دارد، ............


نتیجه درک مصیبت سیدالشهدا(علیه‎السلام)

محرم

 

"سید محمدمهدی میرباقری"

ادامه مطلب...
دوشنبه 88 دی 21 , ساعت 3:51 عصر
دوشنبه 88 دی 21 , ساعت 3:49 عصر

بررسی ها نشان می دهد که بچه ها از طریق تکلیف درسی مهارت هایی را می آموزند که بتوانند بزرگسالانی غیر وابسته، دارای انگیزه و پیروز بار بیایند. بنابراین باید این مهارت ها را بیاموزند ویاد بگیرند که از دستورات مربوط به تکالیف درسی پیروی کنند، وظیفه ای را شروع کنند و به پایان برسانند و وقت خود را سازمان دهند.

تکلیف درسی حلقه ی اصلی ارتباط بین خانه و مدرسه است. تکلیف درسی به بچه ها درس مسئولیت می دهد. ولی اگر بچه ها نتوانند با کمک سایرین کار کنند، این مسئولیت را نمی توانند بیاموزند.

فرزندانتان باید بفهمند که شما در مورد انجام کامل و دقیق تکالیف درسی جدی هستید. اما اگر شما با عصبانیت صحبت کنید، خواهش و تمنا کنید و یا با بچه ها بحث و جدل را بیندازید آن ها سست خواهند شد.

برای بهبود کار به موارد زیر توجه کنید:
1-  فرزندان شما برای انجام موفقیت آمیز تکلیف درسی به یک محیط راحت، آرام و دارای نور کافی نیاز دارند.
•آن ها نمی توانند در محیط آشفته تکالیفشان را درست انجام دهند. به فرزنداتان بگویید که برای انجام تکالیفش باید دارای یک محل معین باشد، محل باید مانع از حواس پرتی او گردد.
•محل کار فرزندانتان را با وسایل لازم برای انجام تکالیف درسی مجهز کنید.ادامه مطلب...

200

یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 2:48 عصر

                         



100

یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 2:47 عصر

 


                               


1

یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 2:37 عصر

بحران آب آشامیدنی روستای بتلیجه همچنان ادامه دارد 


1

شنبه 88 دی 19 , ساعت 7:35 صبح

 


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ