سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! از نادانی ام به تو عذر می آورم و ازسوء رفتارم از تو طلب بخشش دارم . [امام سجاد علیه السلام]
 
یکشنبه 89 شهریور 21 , ساعت 6:31 صبح
 

از سوی مجلس و وزارت خارجه صورت گرفت:
تذکر در باره موازی کاری در دیپلماسی


122 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به رئیس جمهور، انتخاب نمایندگان ویژه در مناطق مختلف جهان را نوعی موازی کاری در سیاست خارجی خواندند.

 این نمایندگان در این تذکر، لزوم تبعیت محض از توصیه های رهبر معظم انقلاب در این مورد را به رئیس جمهور یادآور شدند. درجلسه علنی یک شنبه گذشته مجلس نیز چند نماینده در این باره به رئیس جمهور تذکر کتبی داده بودند. خاطرنشان می شود احمدی نژاد چندی پیش طی احکام جداگانه ای مشایی، بقایی، ظهره وند و آخوندزاده را به سمت نمایندگان ویژه خاورمیانه، آسیا، افغانستان و اقیانوسیه منصوب کرد. و اندکی قبل از بیانات رهبر معظم انقلاب خبرهایی در باره به انتصاب حسینی وزیر اقتصاد و عباسی وزیر تعاون با حفظ سمت هایشان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در قاره آفریقا و آمریکایی جنوبی شنیده می شد.

چند سال قبل شورای نگهبان در تفسیری تأکید کرده بود که بر اساس قانون اساسی نمایندگان رئیس جمهوری حق دخالت در امور اجرایی را ندارند. بر اساس تفسیر شماره 460 شورای نگهبان که در خصوص تعیین حدود اختیارات برخی نزدیکان رئیس جمهور صادر شده، آمده است: موضوع مراجعه افرادی به عنوان نماینده و شورای نگهبان مطرح و نظر اکثریت قاطع اعضای شورا به شرح زیر بود:

« چون مشاورین و نمایندگان رئیس جمهور مقام مسئول نیستند، طبق قانون اساسی حق مداخله در امور اجرایی و صدور دستور به مامورین دولتی را ندارند.» در همین حال به دنبال اظهار نظرهای مسئله ساز برخی از مسئولان دولت در عرصه سیاست خارجی وزیر امور خارجه با بیان اینکه سیاست خارجی عرصه ناپخته سخن گفتن نیست، تصریح کرد: تضعیف دستگاه دیپلماسی کشور به ویژه در شرایط کنونی آن هم توسط برخی از اعضای دولت مصداق بارز «بر شاخه نشستن و بن بریدن» است. منوچهر متکی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص اظهارات رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: مشخص نیست آقای بقایی بر اساس کدام مسئولیت و از چه جایگاهی این گونه سخنان نسنجیده را بیان می کند، در حالی که هنوز آثار منفی اظهارات اخیر ایشان که موجب بروز مشکل در روابط خارجی شد، از بین نرفته است (اشاره وزیر امور خارجه به اظهارات بقایی بود که باعث الهام در روابط با ترکیه شد) وزیر امور خارجه ضمن فصل الخطاب دانستن نظر صریح مقام معظم رهبری در پرهیز از موازی کاری در سیاست خارجی است. از مسئولین و مدیران به ویژه در قوه مجریه خواست هزینه کشور را در اداره روابط خارجی با ناپخته سخن گفتن در این عرصه بالا نبرند.


یکشنبه 89 شهریور 21 , ساعت 6:30 صبح


R بر اساس خبر نیویورک تایمز :"جورج سوروس" ، یهودی میلیاردری که با اداره بنیادی با همین نام به تأمین مالی مؤسسات و بنیادهای ضد دولتی و به راه اندازی کودتاهای نرم می پردازد، این بار نیز با شعار "نیکوکاری" خود، 100 میلیون دلار به سازمان آمریکایی "دیده بان حقوق بشر" که حامی اصلی منافقان، بهاییان و زناکاران است، کمک می کند. "پاتریک رونی" مدیر اجرایی دیده بان حقوق بشر، این رقم را بزرگترین کمک امسال "سوروس" به این سازمان نامیده و بدین ترتیب اعتراف کرده که پیش از این نیز کمک های بسیاری از سوروس دریافت کرده است. "سوروس" بدنبال اعطای این کمک مدعی شد برای اینکه دیده بان حقوق بشر مؤثرتر باشد، باید به جای اینکه سازمانی آمریکایی تلقی شود، باید نهادی بین المللی دیده شود.

R گروهی از مشاوران زیبایی شرکت هرمی اوریف لیم در نشستی در یکی از باغ های کرج نقشه تاسیس یک شرکت هرمی جدید را مرور کردند. این گروه که با اغفال گروه های گسترده ای از جوانان به درآمدهای چندین میلیونی ماهانه دست یافته بودند، علاوه بر رایزنی با برخی از کارشناسان حقوقی و کارشناسان امور اقتصادی درصدد فعالیت دوباره برآمده اند. فعالیت شرکت اوریف لیم به تازگی و پس از فعالیت دو ساله از سوی مراکز ذی صلاح غیرقانونی اعلام شد.

R فرمانده نیروهای اشغالگر افغانستان نسبت به قرآن سوزی در یک کلیسای آمریکایی در آستانه 11 سپتامبر (20 شهریور) هشدار داد. ژنرال پترائوس گفت تدارک یک کلیسا برای آتش زدن کتاب مقدس مسلمانان ممکن است جان نیروهای آمریکایی حاضر در افغانستان و تمام تلاش های واشنگتن در این کشور و دیگر کشورهای اسلامی را در معرض خطر قرار دهد و تمام موفقیت های کسب شده را نابود کند. وی افزود: این اقدام می تواند مشکلات زیادی به بار آورد. نه فقط اینجا در افغانستان بلکه در سراسر جهان که ما با جوامع اسلامی سر و کار داریم. کلیسایی در شهر گینزویل ایالت فلوریدا قصد دارد در نهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر نسخه هایی از قرآن را آتش بزند. همزمان با هشدار پترائوس روز دوشنبه تظاهراتی اعتراض آمیز در کابل و برخی کشورهای اسلامی برگزار شد و تظاهرکنندگان مسلمان این اقدام را محکوم کردند.

R فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: با رأفت نظام اسلامی نیمی از عناصر فتنه سال گذشته (بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری) به آغوش اسلام و انقلاب اسلامی بازگشتند. سردار علی فضلی افزود: این عناصر که تعداد آنان به پنج هزار نفر می رسد پس از آگاهی از عملکرد اشتباه خود به آغوش نظام اسلامی و جبهه حق بازگشتند و هم اکنون در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد پنج هزار نفر دیگر از عناصر فتنه سال 1388 که بعضاً در پرونده آنان خدماتی به اسلام و انقلاب دیده می شود به راه مردم و اسلام عزیز بازگردند


پنج شنبه 89 شهریور 18 , ساعت 6:51 صبح
)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار صدها نفر از کارآفرینان عرصه های مختلف تولیدی – صنعتی – معدنی – کشاورزی – بهداشتی و درمانی، کارآفرینی را نوعی عبادت و ارزش آفرینی خواندند و افزودند: ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و کارآفرینی نیاز دارد تا همچون عقابی تیز پرواز، در فضای پیشرفت و آبادانی و افتخار اوج گیرد.
ایشان با اشاره به اهمیت کار و کارآفرینی از دیدگاه اسلام ایجاد اشتغال، را علاوه بر جنبه مهم ثروت آفرینی، نوعی زمینه سازی برای به کارگیری گنجینه استعدادهای انسانی دانستند و افزودند: ایران، امروز  به کارگاه بزرگ تلاش و ابتکار و نوآوری تبدیل شده است اما این واقعیت، تنها گام اول از روند پیشرفت و سرافرازی کشور است.
رهبر انقلاب اسلامی، با تأکید به نیاز اساسی کشور به کار و کارآفرینی خاطرنشان کردند: دو دلیل اساسی یعنی «آمادگی کشور برای جهش» - و «فشار اقتصادی دشمنان»، ثابت می کند که ایران، بیش از هر دوره دیگر به کار و کارآفرینی احتیاج دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین آمادگی کشور برای حرکتی جهشی، به فراهم شدن زیرساختهای مختلف – پیشرفتهای چشمگیر علمی فناوری و بوجود آمدن مدیریتهای قوی و سالم در پرتو 30 سال تجربه مدیریتی اشاره کردند: در پرتو شناخت ملت از تواناییهای خود و جوانانش، فصل توانایی و جهش کشور فرارسیده است و طبعاً در این فصل، کار و کارآفرینی اهمیتی به مراتب فراوان تر دارد.
ایشان، با اشاره به تحریم ها و فشار اقتصادی نظام سلطه افزودند: برای مقابله با این فشارها باید «اقتصاد مقاومتی واقعی» بوجود آوریم که معنای واقعی کارآفرینی نیز همین است.
حضرت آیت الله خامنه ای، هدف نهایی سلطه گران از تحریم ایران را بازگشت سلطه اهریمنی قبل از انقلاب دانستند و خاطرنشان کردند: دشمنان ملت تلاش می کنند مردم را با فشارهای اقتصادی به ستوه بیاورند تا مردم این فشارها را ناشی از عملکرد دولت بدانند و رابطه دولت و ملت قطع شود اما آنها، همچون 30 سال گذشته این ملت را نشناخته اند و در محاسباتشان، کاملاً اشتباه کرده اند.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: ملت و مسئولان، بدون تردید این تحریم ها را نیز دور می زنند و همچون سه دهه گذشته تحریم ها را ناکام می گذارند و به کار و پیشرفت و بالندگی ادامه می دهند.
حضرت آیت الله خامنه ای در جمع بندی این بخش از سخنانشان، همه دلسوزان و مسئولان کشور را به تلاش و تولید و کارآفرینی مکلف و موظف دانستند و افزودند: دست به دست هم، کارگاه عظیم ایران را هر روز پررونق تر سازید.
ایشان همچنین با اشاره به برخی گله هایی که کارآفرینان در این جلسه بیان کردند، اجرای «کامل، دقیق، همه جانبه و مستمر» سیاستهای اصل 44 را حلال بسیاری از مشکلات خواندند و دولت را به دو کار اساسی موظف کردند:
  1- مدیریت دقیق و عالمانه منابع مالی
  2- بهبود فضای کسب و کار
حضرت آیت الله خامنه ای، بسیاری از ایرادها و گله های کارآفرینان را ناشی از مدیریت نشدن کامل منابع مالی دانستند و افزودند: باید منابع را در مسیری که برای کشور ارزش افزوده مالی و غیرمالی دارد تخصیص دهیم تا تولید و اشتغال افزایش یابد و «کسب و کار» رونق گیرد.
ایشان، اصلاح برخی مقررات، رفع پیچ و خمهای اداری و ارائه صحیح تسهیلات را از جمله راههای بهبود فضای کسب و کار برشمردند و افزودند: رونق کسب و کار، از مسائل عمده اقتصادی است و تحقق آن، نیازمند اهتمام بیشتر دولت است.
رهبر انقلاب اسلامی، به موازات موظف دانستن دولت به «مدیریت منابع مالی و بهبود فضای کسب و کار»، کارآفرینان را نیز به تلاش مستمر و همه جانبه برای مرغوبیت بخش و افزایش  کیفیت کالاهای ساخت داخل فراخواندند و افزودند: مردم می دانند که مصرف هر کالای خارجی یعنی بیکاری یک کارگر ایرانی، اما کارآفرینان هم بدانند که رغبت مردم به مصرف کالاهای داخلی با شعار تحقق نمی یابد بلکه نیازمند افزایش کیفیت این کالاهاست.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین بار دیگر واردات بی رویه و بی منطق را «ضرر و خطری بزرگ» خواندند و افزودند: مسئولان ذیربط باید با توجه به اهداف و نیازهای واقعی کشور، واردات را مدیریت کنند.
رهبر انقلاب اسلامی توسعه مهارتهای فنی را از طریق توجه به «هنرستانهای فنی – صنعتی، دانشگاههای علمی – کاربردی و آموزشکده های فنی – حرفه ای» ضروری برشمردند و افزودند: کشور به موازات نیاز به علم، به پنجه های کارآمد هم نیاز دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای، کارآفرینان را به استمرار نوآوری و ابتکار در تولیدات داخلی توصیه و خاطرنشان کردند: در تولید کالاها به اشباع حس زیبایی طلبی مصرف کننده توجه کافی کنید.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنانشان افزودند: فضای پرواز ملت بسیار با استعداد ایران، آسمان لایتناهی پیشرفت و افتخار است و انشاءالله این کشور روزی به مرجع علمی جهان - مصداق افتخار مسلمانان و منبع تأمین نیازهای مردم جهان به تولیدات و کالاها تبدیل خواهد شد.
در ابتدای این دیدار آقایان:
-    دکتر اعتمادیان – رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد
-    دکتر محمد قنادی معاون سازمان انرژی اتمی و رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای
-    علاءالدین میرمحمدصادقی – نایب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق معدن
-    رضا تازیکی - شرکت زعفران خراسان
-    دکتر هادی غنیمی فر – رئیس هیأت مدیره خانه های صنعت و معدن
-    مصطفی وعیدی – کارآفرین برتر استانی – فعال در بخش تولیدات پلیمری
-    حسام الدین مدنی – مدیرعامل شرکت آنژی پارس
-    دکتر بهاروند – عضو پژوهشکده رویان
-    خانم سهیلا ابوالحسنی – کارآفرین برتر
-    و دکتر حسین عطار – مدیر فنی شرکت گروه صنعتی شفا
در سخنان خود بر این محورها تأکید کردند:
-    بهینه سازی روشهای مدیریتی و بهره وری به عنوان زمینه ساز کاهش هزینه ها و بهبود خدمات بهداشتی – درمانی بیمارستانها
-    ضرورت توجه کامل همه وزارتخانه ها و دستگاهها به سند چشم انداز و سیاستهای اصل 44
-    آمادگی کامل بخش خصوصی برای مقابله با تحریم ها و تهدیدات به فرصتی برای خوداتکایی و پیشرفت
-    توجه ویژه به بخش صنعت در روند هدفمند کردن یارانه
-    تقویت مدل خوشه های صنعتی برای افزایش برنامه ریزی شده اشتغال آفرینی بنگاههای کوچک
-    تشکیل زنجیره بنگاههای «تولیدی، بازاریاب و صادراتی»
-    اختصاص تسهیلات لازم بانکی به تولید کنندگان همراه با نظارت جدی برای جلوگیری از انحراف وامهای اخذ شده
-    تهیه نقشه جامع توسعه صنعتی کشور
-    پیشنهاد تأسیس بانک توسعه صنایع کوچک
-    قدردانی از تلاشهای دولت در حل مشکلات بخش خصوصی
-    افزایش مشوقهای مالیاتی و صادراتی برای بنگاههای فعال اشتغال آفرین
-    حضور نمایندگان بنگاههای اقتصادی در چرخه تصمیم گیریهای اقتصادی مسئولان
-    توجه به فرهنگ کار و کارآفرینی در رسانه ملی
-    تلاش برای تبدیل سند بسیار مهم چشم انداز 20 ساله به نوعی فرهنگ عمومی در عرصه کار و تلاش و پیشرفت
-    جلوگیری از ورود کالاهای مشابه کالاهای ایرانی و بازنگری در تعرفه دیگر کالاهای وارداتی
-    تلاش تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت کالاهای ساخت داخل
-    ضرورت اقدام دولت در پرداخت طلب بنگاههای خصوصی
-    تشکیل ستادی برای توسعه کارآفرینی علمی با توجه به پیشرفتهای چشمگیر کشور در بخشهای پزشکی
-    پیشنهاد تأسیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سلول درمانی
-    ایجاد مجتمع های مسکونی کارگران و کارکنان در کنار واحدهای بزرگ صنعتی
-    حمایت بیشتر از صنعت داروسازی
در این دیدار همچنین آقای شیخ الاسلام وزیر کار و امور اجتماعی گزارشی از اقدامات این وزارتخانه برای بهبود فضای کسب و کار و تشویق صاحبان سرمایه برای سرمایه گذاری ارائه کرد و گفت: توجه جدی به اصلاح فرهنگ کار، برنامه ریزی برای بازنگری در قانون کار، تصویب نظام ملی مهارت و تلاش برای تأسیس سازمان مهارت، توجه به بخش تعاون، و شناخت مزیت های منطقه ای و کسب سهم از بازارهای منطقه ای از جمله اقدامات انجام شده است.
وی همچنین شکل گیری پنجره واحد برای خدمات رسانی به کارآفرینان را از دیگر اقدامات وزارت کار و امور اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات لازم و ضروری تکمیل زنجیره تولید و توجه به تولیدات صادرات گرا است.
در پایان این دیدار نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد و سپس حاضران روزه خود را به همراه رهبر انقلاب افطار کردند.

پنج شنبه 89 شهریور 18 , ساعت 6:41 صبح
  مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش:

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، محمدتقی فخریان به عنوان مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به پیشنهاد معاونت پرورشی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل امور تربیتی منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با هماهنگی معاونت مذکور و مشارکت و همفکری مدیران، کارشناسان و مدیران کل استان‌ها در جهت انجام وظایف محوله نظیر؛ برنامه‌ریزی در ابعاد فرهنگی، هنری، ادبی همه جانبه و تعامل قوی با دستگاه‌های فرهنگی و مراکز هنری و بازنگری در مسابقات و جشنواره‌ها از نظر کیفی و کمی، تقویت و تجهیز مراکز فرهنگی تربیتی در سطح ملی و استانی با رویکرد نوآورانه و جذاب (کانون‌ها- اردوگاه‌ها)، برنامه ریزی برای گسترش روحیه پژوهش و تحقیق با توسعه و تجهیز کتابخانه‌های مدارس، گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان، گسترش فرهنگ نماز و قرآن و پیوند دانش‌آموزان با مساجد هم‌چنین برنامه‌ریزی ونظارت بر برگزاری انتخابات و ساماندهی شوراهای دانش‌آموزی و اعضای آن در قالب کمیته‌های تخصصی مرتبط و ... اهتمام داشته باشید.


شنبه 89 مرداد 2 , ساعت 7:28 صبح
* فریدن
* بازدید مدیرعامل از آبفای فریدن

مهندس سیدمحمدرضا فخرایی به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت از آبفای فریدن بازدید کرد .
در این بازدید که با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان برخی از ارگان های شهر داران همراه شد ، عملکرد آب و فاضلاب شهرستان فریدن در سال 88 مورد بررسی قرار گرفت . در این دیدار آقای صادقی مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر داران خواستار حل مشکل آبرسانی به پروژه مسکن مهر شد .
شایان ذکر است آقای احمدی فرماندار فریدن نیز از تلاش بی شائبه مدیران و کارکنان مجموعه شرکت آب و فاضلاب در خدمت رسانی به مردم ، تقدیر و تشکر کرد .
 
                   

* دیدار مسئولان شهر بوئین و میاندشت با مدیرعامل شرکت
بخشدار و جمعی از مسئولان شهر بوئین و میاندشت با مدیرعامل شرکت دیدار کردند .
در این دیدار پس از گزارش مدیر آبفای فریدن از فعالیت های انجام شده در مجموعه آب و فاضلاب شهرستان فریدن ، طرح فاضلاب شهر بوئین و میاندشت مورد بررسی قرار گرفت . در این نشست مقررشد ، شهرداری و شورای اسلامی شهر بوئین درخصوص صدور مجوز حفر ترانشه های فاضلاب در این شهر ، حداکثر مساعدت را انجام دهند

1

شنبه 89 مرداد 2 , ساعت 7:21 صبح
خحاب عامل دل مردگی زنان + دختران با حجاب + مانتو + مقنعه
شنبه 89 مرداد 2 , ساعت 7:19 صبح
Hijabexamples.jpg

حجاب یکی از احکام اسلامی است که برای پوشش مردان و زنان وضع شده‌است.


شنبه 89 مرداد 2 , ساعت 7:15 صبح
حجاب و پوشش صحیح زنان یکی از عوامل بسیار مؤثر در حفظ خانواده است. زنی که خودسرانه جلوه‌گری کند، آتش هوس مردان را می‌افروزد و چشم و دل سبکسران را بی‌اختیار به دنبال خود روان می‌کند.
هزاران پرونده جنایی و ناموسی، فحشا و روابط نامشروع بی‌شمار از عواقب تلخ بلای بی‌حجابی و بدحجابی است که گریبان دنیای امروز را گرفته است.
حجاب، حصار و حریم عفت زن و سنگر محکمی است که راه ورود فساد و هرزگی‌ها را سد می‌کند و به زن شخصیت و احترام می‌بخشد تا ملعبه شهوات و بازیچه بوالهوسی‌ها قرار نگیرد. در جامعه‌ای که زنانش با حجاب صحیح و پوشش کامل رفت و آمد کنند، جوانان هم با خاطری آرام به کار خود مشغول می‌شوند و دور از هر گونه تحریک بی‌جا و خیال خام، در زمان مناسب، با رضایت و خرسندی به تشکیل خانواده علاقمند می‌گردند و ازدواج می‌کنند.

یکشنبه 89 تیر 27 , ساعت 2:59 عصر
 


تصویر خاتمی جایگزین کلمه «الله» در پرچم ایران


پس از سردادن شعارهایی با مضامین استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی در جریان آشوب‌های پس از انتخابات توسط حامیان موسوی، طرفداران این کاندیدای شکست خورده به تازگی پرچم‌های سه رنگ کشورمان را که منقوش به تصویر سید محمد خاتمی است، را به شکل گسترده‌ای در برخی از استان‌های جنوبی کشور توزیع کرده‌اند.

 در همین رابطه و براساس پیگیری‌های صورت گرفته یکی از واحدهای صنفی لوازم‌التحریر اقدام به چاپ عکس سید محمد خاتمی که در جریان آشوب های پس از انتخابات و ادامه این اغتشاشات نقش پررنگی را ایفا کرد، بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده است. در این پرچم‌ها که در ابعاد کوچک چاپ و منتشر شده، به جای آرم الله عکس سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران حک شده‌است. گفتنی‌است، همچنین برخی از عوامل این اقدامات توسط دستگاههای امنیتی شناسایی و دستگیر شده‌اند.


یکشنبه 89 تیر 27 , ساعت 2:57 عصر
 

نماینده ولی فقیه در سپاه:
علت گرفتاری برخی آقایان وابستگی آنها به فرزندانشان است


نماینده ولی فقیه در سپاه معرفت و بصیرت و داشتن جاذبه و دافعه، تبعیت از رهبری و پایبندی به اصول و مبانی را از الزامات پیوستگی به محور حق دانست و گفت: این رهنمود امام(ره) که فرمودند هرگاه دشمن از شما تعریف کرد بدانید جایی از کار شما اشکال دارد از اصول است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با یادآوری اینکه ملاک ریزش، گسست از محور حق است هرچند آقازاده باشد، افزود: «همچنان که همسر و آقازاده حضرت نوح از محور حق فاصله گرفتند. ایشان پنج آقازاده شامل چهار پسر و یک دختر داشت که سه پسر و یک دختر ایشان انقلابی بودند، البته صدرحمت به حضرت نوح که چهار فرزندش انقلابی بودند.»وی گفت: وقتی همسر و پسر حضرت نوح که پیامبر الهی بود دچار انحراف سیاسی بودند تعجب برانگیز نیست که فلان آقازاده دچار انحراف سیاسی شود و با دشمن همکاری کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: زمانی که حضرت نوح نجات فرزندش را به عنوان اهل خود از خداوند خواستار شد خداوند فرمود کنعان از اهل تونیست؛ اهل نسبی هست، اما اهل سیاسی و اعتقادی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تصریح کرد: علت این که بسیاری آقایان گرفتار شده اند، وابستگی به آقازاده های آنان است که آن ها را به این سو و آن سو می برند.

وی گفت: این که امروز سپاه پاسداران و بسیج در لبه تیز حمله دشمن، مستکبران، منافقان، منحرفان و مدعیان دروغین خط امام (ره) قرار دارند نشان دهنده آن است که سپاه و بسیج به درستی در مسیر انقلاب حرکت می کنند.


   1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ